Niet ALWEER HEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Trusten.quote:
Ja, ik voel een meet aankomenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dan kan ik je dat pakket gewoon geven![]()
Weet ik tenminste zeker dat het goed komt
HOAX je moest aan Fas denken,quote:Op donderdag 11 december 2008 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er liepen allemaal druppels water over mijn naakte maagdelijke lijfje.
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Niet ALWEER HE
JIJ ! JIJ !!
JIJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neuken?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
...quote:Op donderdag 11 december 2008 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er liepen allemaal druppels water over mijn naakte maagdelijke lijfje.
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Woon jij in Oss ? Een oud-klasgenoot van mij woont daar nu, en hij voetbalt ook!!!1![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik voel een meet aankomen
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef gers het volgende:
[..]
nee ik woon in raalte en support top Oss![]()
Weet je hoe fakking ver..quote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef gers het volgende:
NIJMEGEN MEET FTW!!!
ik moet steeds gniffelen om je postsquote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Woon jij in Oss ? Een oud-klasgenoot van mij woont daar nu, en hij voetbalt ook!!!1![]()
Neequote:
Raalte? Da's bij Lichtenvoorde rechtsaf toch?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef gers het volgende:
[..]
Is maar een uurtjequote:Op donderdag 11 december 2008 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je hoe fakking ver..
Second that.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat jij uit Oss kwam
Jaquote:
weet ik veelquote:Op donderdag 11 december 2008 00:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Raalte? Da's bij Lichtenvoorde rechtsaf toch?
oh noes.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nee
ja
Nee
Ja
NEE
ja![]()
NEEEE![]()
* Noorsbloed weet het niet meer
kunnen we dan naar zo'n geile lesbo kroegquote:
Bij Deventer toch?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Raalte? Da's bij Lichtenvoorde rechtsaf toch?
Rotjong niet ouwehoeren over Raaltequote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef gers het volgende:
[..]
Stoppelhaenen toch?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Rotjong niet ouwehoeren over Raalte![]()
Raalte
Overtuig mij dan eens even manquote:
Ik gok zo voor mij 4,5 uur met het OVquote:
Ohnee, da's Aaltenquote:
komt omdat je altijd met het OV faaltquote:Op donderdag 11 december 2008 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gok zo voor mij 4,5 uur met het OV
Mag ik je aanrakenquote:
Appels.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Overtuig mij dan eens even man
Waarom?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ik moet steeds gniffelen om je posts![]()
![]()
![]()
Ik ken iemand in Zwolle en iemanden in Deventerquote:Op donderdag 11 december 2008 00:12 schreef reetveter het volgende:
Raalte ligt tussen deventer en zwolle in,
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gok zo voor mij 4,5 uur met het OV
Dan moet ik maar een auto regelenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:12 schreef gers het volgende:
[..]
komt omdat je altijd met het OV faalt
quote:
Ananasquote:
Ik zeg Delorge in de basisquote:Op donderdag 11 december 2008 00:13 schreef reetveter het volgende:
Volgende week Ajax-Slavia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |