quote:Op woensdag 10 december 2008 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
wel onhandig hoor telkens die slotjes en nieuwe topics
Van uitstel komt toch geen afstelquote:Op woensdag 10 december 2008 23:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik word nog verzocht bier te komen drinken in de stad. Even bij Samson langs. De twijfel is grooooooooot!
Hoe durf je te twijfelenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik word nog verzocht bier te komen drinken in de stad. Even bij Samson langs. De twijfel is grooooooooot!
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe durf je te twijfelen
Al het vocht dat je er gister uitgesport hebt moet je toch ook weer aanvullen
quote:
Kleertjes aan doen, buurman stuk hout in de nek leggen en verder knorren?quote:Op donderdag 11 december 2008 01:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch niet.. De bovenbuurman ging zijn muziek nog even keihard aanzetten
Maar jij draait waarschijnlijk kut muziekquote:Op donderdag 11 december 2008 01:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nah ik lag nog niet echt te slapen slapen, lig met de laptop in bed dus.. maar ik had eergister ook nog de muziek best laat aanhad ik alleen niet door op dat moment.
Bluegrassquote:Op donderdag 11 december 2008 01:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zeg net dat die gast wss country ofzo aant luisteren is.. En nee ik luister geen kutmuziek
Dus ik had gewoon gelijk!quote:Op donderdag 11 december 2008 01:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja jullie waarderen het wss als kutmuziek
JvT enzo, dat is ook gewoon kutquote:Op donderdag 11 december 2008 01:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja jullie waarderen het wss als kutmuziek
Waar hou je van?quote:Op donderdag 11 december 2008 01:39 schreef HostiMeister het volgende:
Jij nog een filmtip ofzo, of iets wat ik moet zien?
QFTWquote:Op donderdag 11 december 2008 01:42 schreef HostiMeister het volgende:
Alles, ik ben een spons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |