Dus ik had gewoon gelijk!quote:Op donderdag 11 december 2008 01:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja jullie waarderen het wss als kutmuziek

JvT enzo, dat is ook gewoon kutquote:Op donderdag 11 december 2008 01:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja jullie waarderen het wss als kutmuziek
 .
.

.
.

kan je zon bewegend platje ook mailen ?
 kan je zon bewegend platje ook mailen ?

Waar hou je van?quote:Op donderdag 11 december 2008 01:39 schreef HostiMeister het volgende:
Jij nog een filmtip ofzo, of iets wat ik moet zien?

QFTWquote:Op donderdag 11 december 2008 01:42 schreef HostiMeister het volgende:
Alles, ik ben een spons

.
.

Aanraders, maar verwacht niet in een feest stemming te zijn afterwards.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:52 schreef Mikkie het volgende:
Lilya en Festen staan voor het weekend op het programma, mits ik niet ineens hoef te komen werken.

Nee, da's The Sixth Sense.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
PAy it forward ismet die van i see dead people?
 .
.

Dat maakt niet uit, heb verder toch weinig op 't programma staan. Bovendien ben ik emotioneel gezien een blok betonquote:Op donderdag 11 december 2008 01:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aanraders, maar verwacht niet in een feest stemming te zijn afterwards.
 .
.

Allemaal behalve die met Tommy Lee Jones, leek me saaiquote:Op donderdag 11 december 2008 01:54 schreef Mikkie het volgende:
Shoot 'em up, The World's Fastest Indian, Blood Diamond, The Machinist, Juno, Zwartboek?

Nu kan ik me vergissen, maar in geen van die films speelt Tommy Lee Jones? Je bedoelt zeker The Fastest Indian met Anthony Hopkins. Die leek mij ook bout, maar liet me onverwacht achter met een tof gevoelquote:Op donderdag 11 december 2008 01:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Allemaal behalve die met Tommy Lee Jones, leek me saai
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |