quote:Op woensdag 10 december 2008 @ 18:24 schreef MissBliss het volgende:
Even een kattenvraagje: Ziggy heeft de afgelopen maanden 2 keer een antibioticaprik gehad, 1 keer voor verkoudheid en 2,5 week geleden voor ontstoken ogen en nu is ze sinds gisterenavond wéér aan het reutelen en pruttelen! Niet constant, eerst gisterenavond laat en nu weer sinds een uurtje.
Ik weet niet wat het is, ene moment denk ik dat ze een verstopte neus heeft en volgende moment lijkt ze te moeten kotsen, maar tis best zielig.
En ze is zo oud en vatbaar en dan denk ik al snel: Oh jee, ze gaat dooood![]()
Maar dat zal best meevallen, want ze eet, drinkt, poept, plast en zeurt nog gewoon als altijd
Moet ik weer naar de dierenarts of even aankijken?
-edit- Oh, ik bedenk me net dat de dierenarts vanavond niet open is. Nou ja, voor nu is mn dilemma dus opgelost
Ik zou gewoon even de DA bellen vandaag en informeren. Zij kunnen dan bepalen of het nodig is om er heen te gaan of dat het beter is om nog even af te wachten enzo.quote:
Ja, dat was afgelopen zaterdag en het staat helemaal in een speciale youtubelink waar je ook alle andere kandidaten kunt zien op de website van het weeweeweepuntcocsongfestivalpuntenel.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:32 schreef Greys het volgende:Heb ik nou heel dat Songfestival gemist of is dat a.s. zaterdag nou en is dat filmpje van de voorronde?
Ik moet nog kijken hoor, heb hier geen geluid. Ga zo kijken!
quote:Op maandag 15 december 2008 13:33 schreef Litso het volgende:
Ik droomde vannacht dat Greys en Ingetje naar dezelfde tandarts als ik moesten vandaag, en dat we dus maar besloten te meeten van tevoren
Volgens mij was het best gezellig, we waren in elk geval in een supermarkt
quote:
hey Draculettequote:
hihi da's waar jaquote:Op donderdag 18 december 2008 08:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey Draculette![]()
Heb geen tips voor je om vuurwerk op cam te krijgen (kan net zo goed hier antwoorden)
Probeer het zelf al jaren te laten doen... blijft lastig hoor... kwaliteit camera, weersomstandigheden.
En wil je filmen of foto's nemen?
hehehe.. lekker kaalquote:Op donderdag 18 december 2008 11:45 schreef Maes het volgende:
Hoi
![]()
Ons Bobje is gister naar de kapper geweest en ze lijkt wel weer een pupje
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:27 schreef MissBliss het volgende:
Voor vuurwerk moet je een beetje een lange sluitertijd hebben, anders zie je niks. En vanwege de langere sluitertijd is het slim om de camera op een statief te zetten, anders heb je teveel kans op bewegingsonscherpte.
Ik heb het zelf nog nooit gedaan, dus ik heb niet echt meer tips.
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee hoor Nok...
Zijn er soms vreemde bacterien in de buurt van je blaasingang geweest?![]()
Hoi trouwens....
ook z'n gangetjequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gaat wel zijn gangetje hoor
En met jou dan?
Mjah, ik ben eigenlijk wel blij dat ik niet meer in Nijmegen komquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook z'n gangetje
ben gister weer in nijmegen geweest en hoef daar pas over 3 maanden terug
maar ben het er eigenlijk niet mee eens
ow ha ha, ben er bezig met revalideren, volg een variatie op de "macedonische" techniek bij behandeling van dystrofiequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, ik ben eigenlijk wel blij dat ik niet meer in Nijmegen kom
(Sorry, maar ik weet niet wat jij in nijmegen doet)
Klinkt ernstigquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ha ha, ben er bezig met revalideren, volg een variatie op de "macedonische" techniek bij behandeling van dystrofie
het is net zo ernstig als dat je het zelf maakt denk ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klinkt ernstig![]()
Sorry dat ik dat dan gemist hebIk lees niet vaak terug en er gaat teveel aan me voorbij soms
![]()
Zit net ff bij te lezen op wiki wat het precies inhoudt![]()
Waarom zolang dan pas dat je weer terug mag?
Weet ook nie hoe vervelend je het vind om er over te praten enzoquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het is net zo ernstig als dat je het zelf maakt denk ik
tuurlijk is het vervelend en heeft het mn hele leven op de kop gezet, maar het gaat erom wat je ermee doet!
omdat zij vinden dat ze me alles geleerd hebben, op voorhand werd er ook gezegd maximaal 5 tot 6 behandelingen maar ook daar ben ik het niet mee eens
in januari is mijn eigen revalidatie arts weer terug dus ga ik weer eens met haar praten
hoi hoiquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:59 schreef Hekates het volgende:
hallo allemaal,
Ik lees hier af en toe mee, maar post eigenlijk nooit.
ik heb nog type 1quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:59 schreef Hekates het volgende:
hallo allemaal,
Ik lees hier af en toe mee, maar post eigenlijk nooit.
Draculettetje, mag ik vragen wat voor soort dystrofie je hebt? Mij moeder heeft daar ook een vorm van nl.
Ik ben in totaal 3 jaar onderweg en in oktober in nijmegen begonnen en heb idd de 6 behandelingen gehad maar ik vind de begeleiding niet goedquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Weet ook nie hoe vervelend je het vind om er over te praten enzo
Hoeveel behandelingen heb je nu gehad dan?
Groot gelijk, lijkt me echter loodzwaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik ben in totaal 3 jaar onderweg en in oktober in nijmegen begonnen en heb idd de 6 behandelingen gehad maar ik vind de begeleiding niet goed
tuurlijk moet je een hoop zelf doen, alleen eens per maand begeleiding (soms vaker) vind ik te weinig!
maar goed ga gewoon verder op zoek naar de volgende kans die ik krijg!
ben er nu even met ronja op uit!
vandaag even met manlief overlegdquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Groot gelijk, lijkt me echter loodzwaarEn dan moet je je wel op je gemak voelen, zeker ook met de begeleiding enzo
Sterkte
![]()
dat schiet niet echt op he voor de maandagquote:Op maandag 22 december 2008 09:13 schreef Frutsel het volgende:
goedemorgen
kom net bij de fysio vandaan, nu al brak
Dra!quote:Op maandag 22 december 2008 09:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat schiet niet echt op he voor de maandag![]()
ja extra lang weekend door kerst!quote:Op maandag 22 december 2008 09:52 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen Bigbird![]()
waarom ben jij brak?
[..]
Dra!![]()
![]()
Ach maar drie daagjes, komen we wel door
succes met wachtenquote:Op maandag 22 december 2008 10:18 schreef ilsepielse het volgende:
Vanmorgen Stroevel afgeleverd bij de dierenarts voor sterilisatie en een chip (en een urine-check om te zien of de blaasgruis nu helemaal weg is).
Het leek wel of ze wist wat er ging gebeuren; ze was zo stil in de auto!![]()
Ze bellen me als ze weer wakker is...
Heb zeer weinig en slecht geslapen afgelopen nacht. Beetje veel dingen aan mijn hoofd en dan ben ik vaak wel moe maar heb dan totaal geen slaapquote:Op maandag 22 december 2008 09:52 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen Bigbird![]()
waarom ben jij brak?
[..]
Dra!![]()
![]()
Ach maar drie daagjes, komen we wel door
Ik wel, daarom heb ik geen verplichtingenquote:Op maandag 22 december 2008 11:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja extra lang weekend door kerst!
alleen die dagen al weer vol met "verplichtingen"
vind het niet erg hoor
Al nieuws?quote:Op maandag 22 december 2008 10:18 schreef ilsepielse het volgende:
Vanmorgen Stroevel afgeleverd bij de dierenarts voor sterilisatie en een chip (en een urine-check om te zien of de blaasgruis nu helemaal weg is).
Het leek wel of ze wist wat er ging gebeuren; ze was zo stil in de auto!![]()
Ze bellen me als ze weer wakker is...
Herkenbaarquote:Op maandag 22 december 2008 12:25 schreef bigbird het volgende:
[..]
Heb zeer weinig en slecht geslapen afgelopen nacht. Beetje veel dingen aan mijn hoofd en dan ben ik vaak wel moe maar heb dan totaal geen slaapLastig wel.
Sinds vanmiddag half 4 is ze weer thuis. Nogal groggy in 't begin en vies (d'r haartjes plakken aan elkaar), maar we laten d'r rustig doen.quote:
herkenbaarquote:Op maandag 22 december 2008 12:25 schreef bigbird het volgende:
[..]
Heb zeer weinig en slecht geslapen afgelopen nacht. Beetje veel dingen aan mijn hoofd en dan ben ik vaak wel moe maar heb dan totaal geen slaapLastig wel.
Vandaag gaat het vast weer beter?quote:Op maandag 22 december 2008 17:06 schreef ilsepielse het volgende:
[..]
Sinds vanmiddag half 4 is ze weer thuis. Nogal groggy in 't begin en vies (d'r haartjes plakken aan elkaar), maar we laten d'r rustig doen.
Ze is ineens wel supergoed in verstoppertje. Nu ze nogal stil is, weet ik 'r ineens niet meer te vinden
Mogguhquote:Op maandag 22 december 2008 22:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
herkenbaar
en dan maar draaien en doen enzo grrr
We waren hierquote:
Absoluut. Heb het een paar keer gedaan, en het is echt verdomd kut. Een statief is echt een must. Zonder wordt het echt 900x niks. En die lange sluitertijd is ook een must.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:27 schreef MissBliss het volgende:
Voor vuurwerk moet je een beetje een lange sluitertijd hebben, anders zie je niks. En vanwege de langere sluitertijd is het slim om de camera op een statief te zetten, anders heb je teveel kans op bewegingsonscherpte.
Ik heb het zelf nog nooit gedaan, dus ik heb niet echt meer tips.
dan houdt het snel op hier!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Absoluut. Heb het een paar keer gedaan, en het is echt verdomd kut. Een statief is echt een must. Zonder wordt het echt 900x niks. En die lange sluitertijd is ook een must.
Dit jaar ga ik het ook niet doen hoor. Je staat in de kou te kleumen, en maar een klein gedeelte van de pics ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan houdt het snel op hier!
Spannend!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:05 schreef Qwea het volgende:
Als het goed is he, dan komt mijn herinnering op linnen vandaag!!!!
Het hoeft niet persé een statief te zijn natuurlijk, je kan je camera ook ergens op zetten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 10:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan houdt het snel op hier!
écht heel mooi en heel scherp. Plaats strax wel ff picsquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:17 schreef Greys het volgende:
Ik ben benieuwd Q! Hoe je schilderij geworden is!!!!
En wat voor huisdiersel komt er?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kom hier maar even rondhangen
Hier zitten de echte dieren mensen toch?
Die zoek ik, want over een lange week komt mn huisdiersel en als er dan iets is kan ik het hier altijd vragen!
Das geen enkel probleem hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:16 schreef Greys het volgende:
Oh ik heb meteen ook even een vraag:
Is het sneu om Boris met Kerst 1 dag van 11.00 tot 23.00 uur alleen te laten? Of kan dat wel, met voldoende eten enzo? Tis wel twaalf uur, maar ik kan hem moeilijk meenemen op Kerstbezoek bij mijn ouders.
Het klinkt erg n00bachtig, maar ik heb hiervoor nog nooit een kat gehad natuurlijk en het hondje neem ik altijd wel mee.
no probs.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:16 schreef Greys het volgende:
Oh ik heb meteen ook even een vraag:
Is het sneu om Boris met Kerst 1 dag van 11.00 tot 23.00 uur alleen te laten? Of kan dat wel, met voldoende eten enzo? Tis wel twaalf uur, maar ik kan hem moeilijk meenemen op Kerstbezoek bij mijn ouders.
Het klinkt erg n00bachtig, maar ik heb hiervoor nog nooit een kat gehad natuurlijk en het hondje neem ik altijd wel mee.
Ja! Sorry! Had ik er even bij moeten melden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
Boris is een kat?
Dan kan dat toch goed?
Of heb je hem net?
desnoods zet je een muziekje aan. Maar katten doen daar niet zo moeilijk over hoor. Als je maar zorgt dat hij kan eten, drinken en plassen/poepen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Sorry! Had ik er even bij moeten melden.
We hebben hem nu 3 maanden, uit het asiel Zwolle istie naar Bleiswijk bij ons verhuisd
Dank dames voor de antwoorden! Het leek me zo zielig omdat niet alleen wij weg zijn, maar ook het hondje. En dan is het huis zo stil voor hem lijkt me
Jij ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:09 schreef conleche het volgende:
Lieve FFers!! Dank voor jullie stem in het avatar topic!! (greys zou iedere partij kunnen doen winnen, ze moet maar niet voor Rita gaan werken!)
Ik weet dat ik lang niet hier ben geweest, maar wil jullie allemaal een heel fijn kerstfeest toewensen en heel veel geluk in 2009 en veel oliebollen met oud&nieuw!!
Ja dat welquote:
Ik heb dit jaar liever Kerst dan oud en nieuw geloof ikquote:Op woensdag 24 december 2008 14:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat wel![]()
![]()
Bijna oud en nieuw
Tot vanavond, voor diegenen die er dan zijn...
En anders fijne kerst vast dames![]()
![]()
Jeetjequote:Op dinsdag 30 december 2008 @ 18:38 schreef vamperotica het volgende:
Draculettetje-update
Ze heeft een flinke huidinfectie te pakken en moet met een antibiotica-infuus in het ziekenhuis blijven.
Wat betreft de krampen heeft ze pech... Er is niemand aanwezig die daar verstand van heeft!
Gelukkig geen trombose nee!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jeetje
In het ziekenhuis blijvenBah!
Betekent dit dat er geen trombose is of is daar nog kans op?
Nogmaals sterkte!
Is ze belbaar?quote:
geluktquote:
En waar mogen wij jouw poes bewonderen? Hier of in een apart topic?quote:
maakt het primaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:07 schreef nokwanda het volgende:
Die had ik al gezien, ja.
Hoe doet mevrouw het nu bij je, zo na de eerste nacht?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maakt het prima
Wij wat minder
Weinig slaap gehad
Ik wou toch de hele tijd weten wat ze uit spookt en op een gegeven moment vond besloot ze dat mn teen ook een speeltje was
We hebben haar nu even 'opgesloten' in de eetkamer (er zit een glazen schuifdeur naar de woonkamer) zodat ze ons nog wel kan zien
Want we moeten vanavond weg en dan kan ze alvast wennen dat ze vanavond alleen daar gaat zijn (durf haar nog niet alleen te laten met mn bank) en dan denkt ze niet meteen als we de tussendeuren dicht trekken oho ze gaan
Hij is ook mooi! Ik zag hem voorbij komenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:32 schreef Qwea het volgende:
hoooooooooooooooooooi
Nou, de herinnering op linnen cq het schilderij hangt aan de muur, boven mn bed
ik ben er rete blij meequote:Op zondag 4 januari 2009 21:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij is ook mooi! Ik zag hem voorbij komen
Dat is een rooster in de plint waar warme lucht uit komt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:55 schreef nokwanda het volgende:
Wat is een kickspace?
Jij ook nog een fijn nieuwjaar
Fijn dat ze naar huis mag!quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 15:49 schreef vamperotica het volgende:
Als het allemaal goed gaat mag Draculettetje morgen naar huis!!
Mét nog een kuurtje antibiotica, een dosis neurotin en iets tegen de krampen
ik zag hem gisteren. Briljant filmpje.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:27 schreef Frutsel het volgende:
dames![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)_can_haz_pillow.html
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:49 schreef vamperotica het volgende:
Als het allemaal goed gaat mag Draculettetje morgen naar huis!!
Mét nog een kuurtje antibiotica, een dosis neurotin en iets tegen de krampen
Ik met de fiets. Vlak voor een auto. Auto kon nog net uitwijken.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:35 schreef nokwanda het volgende:
Vanochtend nog net niet op mijn bek gegaan. Heel voorzichtig gelopen. Maar geen bus die op tijd reed.
Ze was met een verrekt spiertje en klachten die te maken leken te hebben met dr dystrofie naar de huisarts geweest, doorgestuurd naar het ziekenhuis om na te laten kijken op trombose en daar bleek ze een fikse huidinfectie te hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:04 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is een rooster in de plint waar warme lucht uit komt.
Ik lees dat draculettetje ziek is?? Is het ernstig? Wens haar van harte beterschap Vamp!
Nou weet je? Ik heb zo'n sukkel van een hond die als hij langs een loopse teef komt alleen staat te klappertanden en kwijlen met een heel groot vraagteken boven zijn hoofdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:47 schreef northernlight81 het volgende:
Ik zat net te denken dat haast alle bezitters van huisdieren eigenlijk vreselijke dierenbeulen zijn. Je gaat een hond toch niet zijn leven lang zonder seks of wat opsluiten en hem dan 2 of 3x per dag een paar minuten uitlaten?
Katten mogen dan af en toe nog wel eens naar buiten als je een goed baasje hebt.
what's up dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:22 schreef Qwea het volgende:
Ik ben pissed. Uber pissed.
Mén, serieus... wat kunnen sommige mensen doortrapt achterbaks zijn. Om fucking kots misselijk van te worden![]()
Bij het bedrijf waar mn zus werkt halen ze een partij naaistreken uit, niet normaal. Dat is gewoon misselijk makendquote:
Achterbaks wijf is dat hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:33 schreef bigbird het volgende:
Poeh, wat een gezeik zeg. Hopelijk komt er snel een goede oplossing voor M & B want idd, H is wel aan het naaien
Haha wat een woordquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:53 schreef Qwea het volgende:
ooh ja, en gisteren heeft ze haar hyves verwijdertomdat ze door ons beschuldigd werd van stalk gedrag
!!!
Ooh, en haar man, heeft zijn lidmaatschap bij de motorclub waar de vriend van M in het bestuur zit, per direct opgezegd![]()
droeftoeters
Jeumig wat zullen jullie enorm geschrokken zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:53 schreef Greys het volgende:
Even een Bink update:
Vorige week was Bink 's ochtends niet lekker, paar keer gal spugen enzo. Ik naar de dierenarts, die heeft twee foto's gemaakt en vond niets waardoor Bink misselijk zou kunnen zijn geworden, maar vond wel het hartje en de lever sterk vergroot. Afspraak voor een echo gemaakt en Bink heeft een prik, pijnstillers en antibiotica gekregen.
Die nacht ging het mis, Bink ging uit bed en helemaal apatisch in de gang liggen, reageerde nergens meer op. Hondje in bed gelegd, ademde amper meer, Heer G dacht ook dat ie niet meer ademde. Ik wilde haar door elkaar schudden () om wakker te krijgen maar van Heer G moest ik haar rustig laten liggen.
Hele nacht lopen janken en steeds kijken of er nog leven in zat. Toen toch in slaap gevallen van vermoeidheid en de volgende ochtend werd Bink wakker alsof er nooit iets gebeurd was...
Vandaag was de echo en niets vergrote lever. Niets aan de hand, geen tumoren (die de DA op de foto wel dacht te zien). Goed nieuws dus! Het hartje was wel wat aan de grote kant en ze heeft een flink lekkende hartklep met een ruisje. Vorige keer nog niet (bij routine is er toen geluisterd) dus het hartje is wel vrij snel in een paar maanden slechter geworden.
Wat nou de reden is dat ze er 's nachts haast in bleef is voorlopig nog onduidelijk. Ze gaan overleggen en me er over terugbellen. Wellicht een heel sterke allergische reactie op de pijnstillers of de antibiotica!
Duimen dan maar dat het niet erger wordt!quote:Op woensdag 7 januari 2009 @ 20:54 schreef Greys het volgende:
Dankjewel liefjes
MB, ze gaan me er over terugbellen, ik geloof dat er op zich weinig aan te doen is, aan een lekkende hartklep!
En ze kan er prima mee leven, maar dan moet het niet slechter worden
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Dankjewel liefjes
MB, ze gaan me er over terugbellen, ik geloof dat er op zich weinig aan te doen is, aan een lekkende hartklep!
En ze kan er prima mee leven, maar dan moet het niet slechter worden
quote:Hey Miranda,
Jullie ook de beste wensen voor 2009!
Nee, we hebben nooit meer iets gehoord van de vorige eigenaar. Lekker betrokken dus.....
Goed dat jullie de nazorg al hebben gehad. Dat is inderdaad standaard.
Niet alleen om te zien hoe het gaat met de kat, maar ook om te horen of er nog problemen / vragen zijn en hoe mensen de begeleiding / plaatsing in het asiel ervaren hebben.
Die nazorg wordt inderdaad weer teruggekoppeld naar ons, zodat we (bij opmerkingen / problemen) contact opnemen om die zaken door te spreken.
O ja, we hebben in december contact gehad met de mensen van Carni-best en we kunnen binnenkort weer een lading ophalen!
De honden genieten ervan en de vriezer bevalt super!
Groetjes en een knuffel voor Boris!
Remco
Omdat de afspraak met twee personen is en er niet eerder in de agenda van beide tegelijk plaats was.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef Greys het volgende:
Waarom is die nieuwe afspraak pas over twee weken Nok? Wat gek!Of niet?
Waar heeft het diner plaatsgevonden?
Jammer dat je dat niet online kunt ruikenquote:
Dealen is strafbaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:30 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik je wat testertjes sturen Greys, tis echt niet te versmaden![]()
Ik heb al zo veel mensen verslaafd gemaakt![]()
Echt met die medicijnen van Frits merkte ik in een week al verschil, idd wel gek dat Bink niks hoefde.
Zijn haar longen wel schoon?
Action Non Food Amsterdam plattegrondquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil ook een Action in Amsterdam!
(Of is die er al en loop ik hopeloos achter?)
Oh jij wil zeker ook ?quote:
Ik loop dus hopeloos achterquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Action Non Food Amsterdam plattegrond
Warenhuizen
Adres: Osdorpplein 806, 1068 TD Amsterdam
Telefoon: 020-6100287!!!
Jezus fucking hell. Zoveel was ik nou niet eens kwijt met pics van Baloequote:Op donderdag 8 januari 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik weet niet of ze daar wel naar gekeken hebben met de echo, naar de longen!
Vond het sowieso een beetje gek gaan allemaal...
Dat lange wachten terwijl er niemand aanwezig was, ook niet achter de balie (hadden allemaal dolle pret boven met lunchpauze) terwijl ik nog speciaal een brief had gekregen of ik wel STIPT op tijd wilde zijn!!!!!
En dan zeggen dat je terugbelt met hoe nu verder en dan gewoon niets meer horen. Wel even 148 euro afrekenen voor de echo en 137 euro voor de foto. Hmzzz. Beetje raar allemaal.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik weet niet of ze daar wel naar gekeken hebben met de echo, naar de longen!
Vond het sowieso een beetje gek gaan allemaal...
Dat lange wachten terwijl er niemand aanwezig was, ook niet achter de balie (hadden allemaal dolle pret boven met lunchpauze) terwijl ik nog speciaal een brief had gekregen of ik wel STIPT op tijd wilde zijn!!!!!
En dan zeggen dat je terugbelt met hoe nu verder en dan gewoon niets meer horen. Wel even 148 euro afrekenen voor de echo en 137 euro voor de foto. Hmzzz. Beetje raar allemaal.
Voer hier je postcode in en kijk wat er het dichtst in de buurt is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik loop dus hopeloos achter
Eens kijken of dat een beetje in de buurt is
Zal ik je wat kleine stukkies sturen danquote:
Tofquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voer hier je postcode in en kijk wat er het dichtst in de buurt is.
Bij mij in Nijmegen is er trouwens ook geen maar ik kom nog weleens ergens waar er wel een is.
http://www.action.nl/pages/Homepage.aspx
Moet je me ff je adres pmmenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef nokwanda het volgende:
Zou echt bijzonder zijn als ik er tegen kan. Ik kan tegen weinig zeep.
Maar het ruikt gewoon zo lekker
En als ik er dan niet tegen kan gaat het gewoon tussen mijn kleren. Dat is wel een beetje een tic van me. Van allerlei ruikzakjes en zeepjes in de kast leggen tussen mijn spullen.
Dus tochquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:28 schreef Qwea het volgende:
*uitrekt*
Toffe jurk Greys.
Zeg, was er ooit geen asiel actie meet topic? Ik kan hem nergens vindenik wilde weten hoe de stand van zaken was
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik dacht even in de [LIF] SC terechtgekomen te zijn![]()
Das naarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:33 schreef verita het volgende:
Ja mooie jurk, Greys. Rood zal je mooi staan.
Better late then never: iedereen nog de beste wensen.
@Draculettetje, veel beterschap zeg, dat lijkt me niet fijn.
De verbouwing hier is een ramp, de net gelegde cementdekvloer dreigt te bevriezen door de kou, we hebben nu twee straalkacheltjes 24/7 al vanaf maandag full-blast aan. De electrameter gaat zo snel dat ik elk moment een inval verwacht voor controle op illegale teelt of zoiets![]()
We kunnen dus even niet verder, voor tegelen is het te koud, voor behangen en schilderen ook.
Dan maar aan de strijk
Wat suf dat je niks meer gehoord hebtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 @ 14:59 schreef Greys het volgende:
Senkjoe darlings!
Aan Bink merk je momenteel helemaal niets! Dus dat is superfijn!
Volgens mij voelt ze zich echt prima, iets meer tukkies doen tussendoor, maar dat hoort ook een beetje bij de leeftijd denk ik. Ik zal maandag naar de DA bellen waarom ik in vredesnaam niets meer gehoord heb na de echo. Ben benieuwd!
Wat bedoel je nou?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 @ 22:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ff een kattenvraagje he?
De kat vouwt de kattenbak zeg maar telkens dicht, volgens mn vriend ook als ze geen plasje of zo heeft gemaakt
Zou het blaasgruis kunnen zijn?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:04 schreef oh-oh het volgende:Gelukkig dat Binkie het zo goed doet nu.
De Lush is al gepost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |