Dus tochquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:28 schreef Qwea het volgende:
*uitrekt*
Toffe jurk Greys.
Zeg, was er ooit geen asiel actie meet topic? Ik kan hem nergens vindenik wilde weten hoe de stand van zaken was
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik dacht even in de [LIF] SC terechtgekomen te zijn![]()
Das naarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:33 schreef verita het volgende:
Ja mooie jurk, Greys. Rood zal je mooi staan.
Better late then never: iedereen nog de beste wensen.
@Draculettetje, veel beterschap zeg, dat lijkt me niet fijn.
De verbouwing hier is een ramp, de net gelegde cementdekvloer dreigt te bevriezen door de kou, we hebben nu twee straalkacheltjes 24/7 al vanaf maandag full-blast aan. De electrameter gaat zo snel dat ik elk moment een inval verwacht voor controle op illegale teelt of zoiets![]()
We kunnen dus even niet verder, voor tegelen is het te koud, voor behangen en schilderen ook.
Dan maar aan de strijk
Wat suf dat je niks meer gehoord hebtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 @ 14:59 schreef Greys het volgende:
Senkjoe darlings!
Aan Bink merk je momenteel helemaal niets! Dus dat is superfijn!
Volgens mij voelt ze zich echt prima, iets meer tukkies doen tussendoor, maar dat hoort ook een beetje bij de leeftijd denk ik. Ik zal maandag naar de DA bellen waarom ik in vredesnaam niets meer gehoord heb na de echo. Ben benieuwd!
Wat bedoel je nou?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 @ 22:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ff een kattenvraagje he?
De kat vouwt de kattenbak zeg maar telkens dicht, volgens mn vriend ook als ze geen plasje of zo heeft gemaakt
Zou het blaasgruis kunnen zijn?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:04 schreef oh-oh het volgende:Gelukkig dat Binkie het zo goed doet nu.
De Lush is al gepost!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |