abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 januari 2009 @ 19:39:28 #181
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_64699545
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:35 schreef nokwanda het volgende:
Vanochtend nog net niet op mijn bek gegaan. Heel voorzichtig gelopen. Maar geen bus die op tijd reed.
Ik met de fiets. Vlak voor een auto. Auto kon nog net uitwijken.

Als het morgen nog zo glad is doe ik mn studie mooi thuis. Lopend naar het station is een pokke end, en fietsend breek ik dan mn nek.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_64699616
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:04 schreef Maes het volgende:

[..]

Dat is een rooster in de plint waar warme lucht uit komt.

Ik lees dat draculettetje ziek is?? Is het ernstig? Wens haar van harte beterschap Vamp!
Ze was met een verrekt spiertje en klachten die te maken leken te hebben met dr dystrofie naar de huisarts geweest, doorgestuurd naar het ziekenhuis om na te laten kijken op trombose en daar bleek ze een fikse huidinfectie te hebben
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_64720374
hallow allemaal!
O+ 11-06-2009 O+
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 10:40:35 #184
8781 crew  Frutsel
pi_64724975
Ik zat net te denken dat haast alle bezitters van huisdieren eigenlijk vreselijke dierenbeulen zijn. Je gaat een hond toch niet zijn leven lang zonder seks of wat opsluiten en hem dan 2 of 3x per dag een paar minuten uitlaten?

Katten mogen dan af en toe nog wel eens naar buiten als je een goed baasje hebt.
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 12:50:32 #186
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_64725064
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:47 schreef northernlight81 het volgende:
Ik zat net te denken dat haast alle bezitters van huisdieren eigenlijk vreselijke dierenbeulen zijn. Je gaat een hond toch niet zijn leven lang zonder seks of wat opsluiten en hem dan 2 of 3x per dag een paar minuten uitlaten?

Katten mogen dan af en toe nog wel eens naar buiten als je een goed baasje hebt.
Nou weet je? Ik heb zo'n sukkel van een hond die als hij langs een loopse teef komt alleen staat te klappertanden en kwijlen met een heel groot vraagteken boven zijn hoofd

Hij weet niet eens wat hem overkomt
Ik heb niet het idee dat hij weet dat hij iets mist of zo
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_64725925
Oh, is dat niet instinct ofzo. Als ik tegenover een mooie vrouw zie sta ik ook haast alleen te klappertanden
Misschien moet je, je hondje leren hoe hij een teefje moet versieren.
pi_64738146
Gewoon voordoen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:22:34 #189
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_64738208
Ik ben pissed. Uber pissed.

Mén, serieus... wat kunnen sommige mensen doortrapt achterbaks zijn. Om fucking kots misselijk van te worden
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:22:47 #190
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_64738215
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:20 schreef nokwanda het volgende:
Gewoon voordoen

*voor zich ziet
pi_64758553
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:22 schreef Qwea het volgende:
Ik ben pissed. Uber pissed.

Mén, serieus... wat kunnen sommige mensen doortrapt achterbaks zijn. Om fucking kots misselijk van te worden
what's up dan?
O+ 11-06-2009 O+
  Moderator woensdag 7 januari 2009 @ 08:57:16 #192
8781 crew  Frutsel
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:45:35 #193
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_64761542
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 08:39 schreef bigbird het volgende:

[..]

what's up dan?
Bij het bedrijf waar mn zus werkt halen ze een partij naaistreken uit, niet normaal. Dat is gewoon misselijk makend

Post straks wel het hele verhaal, eerst moet ik pics schieten van boef in de sneeuw
pi_64767854
Beestjes in de sneeuw
O+ 11-06-2009 O+
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:29:08 #195
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_64769595
ooh ja, het hele verhaal ;

Mijn zus (de oudste, we noemen haar M) werkt al jaaaaaaaaaaren (10 onderhand ofzo) in een lingerie zaak als filiaalleidster. Mijn andere zus (B) werkt daar sinds een dik jaar ook.

M gaat met zwangerschaps verlof, aangezien ze al een paar maandjes zwanger is.

De assistent filiaalleidster (H) neemt het over. M is officieel nog steeds filiaalleidster, maar het hoofdkantoor maakt H óók filiaalleidster, inclusief contract, zwart op wit dus. H neemt een nieuwe assistent bedrijfsleidster aan. Eerst zou B dit worden, omdat die als H op vakantie was de taken waarnam, maar H was blijkbaar bang dat B haar plek in zou nemen, en wilde B niet als assistent. Afijn, een nieuwe assistent werd aangenomen. Er zitten dus 2 filiaalleidsters ( M en H) en 1 assistent op dat filiaal, wat helemaal niet kan en mag.

M is met zwangerschaps verlof en onderhand ouderschaps verlof. H belt M overal voor op, omdat H zelf geen verstand heeft van plannen (en dat is dan bedrijfsleidster) M helpt H. Paar weken terug (ouderschaps verlof betekend dus dat ze wel werkt maar niet al haar uren he...) werd M ziek. Écht flink ziek. Ze heeft een ontzettend hardnekkige keelontsteking gehad. Bij de 2de dag dat M ziek was, belde H op. Ze moest eigenlijk komen werken want H had personeels te kort. M heen, 3 dagen later M weer ziek. Week later belt H weer op. Ja ze moet komen, zelfde verhaal.

M komt, M weer 4 dagen later goed ziek. Vorige week moet M komen in het filiaal. De regiomanager zit er, iemand van P&O en H (even goed om te vermelden misschien, M heeft ouderschaps verlof tot juni. Ze staat nog steeds op papier als filiaalleidster, en kan vanaf juni haar functie volgens de regels terug eisen). Ze hebben een gesprek. H vindt dat M teveel ziek is, en wil M niet houden in het filiaal. M moet verkassen naar hoogeveen, meppel of zwolle. M natuurlijk nog even H onder 4 ogen flink de waarheid vertelt. H besluit te kijken of M assistent kan worden (saillant detail, met 20 euro kan dat in dit filiaal niet, omdat de regiomanager het niet wil. In alle andere filialen heeft het hoofdkantoor gezegd dat dat gewoon kan) Nou, dat kan. Maar wel met 25 uur, en de belofte dat ze zich niet met H dr taken bemoeit (hallo waarvoor ben je assistent dan?) en de belofte dat ze minder ziek is (net alsof je dat zelf in de hand hebt).

Nog mooier. Als M deze functie niet had kunnen krijgen als assistent en had moeten verkassen, had H, B er ook uitgeflikkerd. H loopt alle collega's tegen M & B op te stoken, lult achter iedereens rug om, en vind dat prima.

Ik haalde voor de kerst de kerstpakketten af, aangezien B en M beide ziek waren en niet voor de kerst terug kwamen. H was er niet, er was een assistent bedrijfsleidster (A). Ik vroeg aan A of ik die kerstpakketten mee moest en kon nemen, of dat H ze wilde brengen. Nee H had gezegd tegen A dat ze ze niet ging brengen, dus ik kon ze wel meenemen van A.

Achteraf heeft H, M verweten dat ik die pakketten op gehaald heb. Ze was woest. Net alsof M daar wat aan kon doen, die wist van niks. Maar H zal niet even mij bellen. terwijl H gewoon mijn foon nr heeft, en me anders ook wel weet te vinden als ze wat van me moet.

Nog iets moois, Mevrouw bekijkt elke dag de hyves van M, mij en B. Om te kijken of er nog iets opstaat. Zo schreef ik ooit eens naar B of we nog gingen shoppen, en dat ze dan om 13u bij mij moest zijn. Ik wist niet dat B ziek was... H helemaal flippen tegen M, H zou voor B de bedrijfsarts bellen want dit was niet normaal.

Wij hebben H geblockt, ennu is ze helemaal pissig. Grote smoelen tegen M, maar ze durft niet tegen B en mij.

Kortom, 1 achterbakse tering bende.

Ik moet straks naar M en B toen, we gaan shoppen. En ze zijn beide aan het werk met H. Benieuwd of ze dr waffel lostrekt
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:41:42 #196
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_64770125
Ooh, en ik heb ook nog een heel verhaal over H die B naait maar ik heb geen zin om dat te typen.

maar H naait iedereen. Voorbeeld ;

R was ook ooit eens assistent bij het filiaal. H zegt tegen R "ja je contract wordt niet verlengt, er zijn geen uren meer voor je" .

Dikke bullshit. Uren zat, H had het lef niet om eerlijk tegen R te zeggen dat ze niet als assistent geschikt was.
pi_64772667
Poeh, wat een gezeik zeg. Hopelijk komt er snel een goede oplossing voor M & B want idd, H is wel aan het naaien
O+ 11-06-2009 O+
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:49:22 #198
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_64773359
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:33 schreef bigbird het volgende:
Poeh, wat een gezeik zeg. Hopelijk komt er snel een goede oplossing voor M & B want idd, H is wel aan het naaien
Achterbaks wijf is dat hoor ergste van het ergste. En dan haar collega's tegen M opjutten, zodat M in de eerste instantie geen assistent kon worden.

En dan bel ik dus net want ik moest B vragen of ze mn macaroni bewaart had, anders had ik patat moeten eten... neemt H op.

Ik vragen of B er is, hoor ik zo

"Ja eej. het is voor jou. Alweer!"

Ik heb al 2 weken niet gebeld ofzo. Dus ik gaan dr even de waarheid vertellen straks, als ze ook maar hoi durft te zeggen
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:53:58 #199
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_64773592
ooh ja, en gisteren heeft ze haar hyves verwijdert omdat ze door ons beschuldigd werd van stalk gedrag !!!

Ooh, en haar man, heeft zijn lidmaatschap bij de motorclub waar de vriend van M in het bestuur zit, per direct opgezegd

droeftoeters
pi_64776503
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:53 schreef Qwea het volgende:
ooh ja, en gisteren heeft ze haar hyves verwijdert omdat ze door ons beschuldigd werd van stalk gedrag !!!

Ooh, en haar man, heeft zijn lidmaatschap bij de motorclub waar de vriend van M in het bestuur zit, per direct opgezegd

droeftoeters
Haha wat een woord Maar idd, zielig stel wel dan. Lijkt me niet echt een fijne werksituatie desondanks. Duidelijk wel dat er iemand op de verkeerde manier op de verkeerde plek is gekomen en dat ze dat nu angstvallig probeert vast te houden omdat ze weet dat ze er niets van bakt
O+ 11-06-2009 O+
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 januari 2009 @ 17:53:52 #201
163650 Greys
pi_64778898

Even een Bink update:
Vorige week was Bink 's ochtends niet lekker, paar keer gal spugen enzo. Ik naar de dierenarts, die heeft twee foto's gemaakt en vond niets waardoor Bink misselijk zou kunnen zijn geworden, maar vond wel het hartje en de lever sterk vergroot. Afspraak voor een echo gemaakt en Bink heeft een prik, pijnstillers en antibiotica gekregen.
Die nacht ging het mis, Bink ging uit bed en helemaal apatisch in de gang liggen, reageerde nergens meer op. Hondje in bed gelegd, ademde amper meer, Heer G dacht ook dat ie niet meer ademde. Ik wilde haar door elkaar schudden ( ) om wakker te krijgen maar van Heer G moest ik haar rustig laten liggen.
Hele nacht lopen janken en steeds kijken of er nog leven in zat. Toen toch in slaap gevallen van vermoeidheid en de volgende ochtend werd Bink wakker alsof er nooit iets gebeurd was...

Vandaag was de echo en niets vergrote lever. Niets aan de hand, geen tumoren (die de DA op de foto wel dacht te zien). Goed nieuws dus! Het hartje was wel wat aan de grote kant en ze heeft een flink lekkende hartklep met een ruisje. Vorige keer nog niet (bij routine is er toen geluisterd) dus het hartje is wel vrij snel in een paar maanden slechter geworden.

Wat nou de reden is dat ze er 's nachts haast in bleef is voorlopig nog onduidelijk. Ze gaan overleggen en me er over terugbellen. Wellicht een heel sterke allergische reactie op de pijnstillers of de antibiotica!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 januari 2009 @ 17:54:12 #202
163650 Greys
pi_64778910
Morrie, bedankt voor je lieve PM!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64779245
Ik vind dit soort dingen altijd zo naar.. Arme huisdiertjes, en baasjes ook. Zo onverwacht, en dan zoiets geks...

Nogmaals dikke knuf! En voor de Bink!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  woensdag 7 januari 2009 @ 18:41:04 #204
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64780611
Hey Greysie

Wat fijn dat Bink geen tumoren of vergrote lever heeft! Goed nieuws!
Die hartproblemen zijn wel een beetje eng vind ik, zijn er nog mogelijkheden om die problemen onder controle te houden?

En fijn dat je het hier meldt! Ik heb meelezen en reageren in Slank voorlopig echt opgegeven
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 7 januari 2009 @ 18:51:12 #205
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_64781003
Arme bink doe maar dikke knuffel geven.

En jij natuurlijk ook een dikke knuffel
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 januari 2009 @ 20:54:32 #206
163650 Greys
pi_64786293
Dankjewel liefjes

MB, ze gaan me er over terugbellen, ik geloof dat er op zich weinig aan te doen is, aan een lekkende hartklep!
En ze kan er prima mee leven, maar dan moet het niet slechter worden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 7 januari 2009 @ 23:37:31 #207
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_64794277
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:53 schreef Greys het volgende:

Even een Bink update:
Vorige week was Bink 's ochtends niet lekker, paar keer gal spugen enzo. Ik naar de dierenarts, die heeft twee foto's gemaakt en vond niets waardoor Bink misselijk zou kunnen zijn geworden, maar vond wel het hartje en de lever sterk vergroot. Afspraak voor een echo gemaakt en Bink heeft een prik, pijnstillers en antibiotica gekregen.
Die nacht ging het mis, Bink ging uit bed en helemaal apatisch in de gang liggen, reageerde nergens meer op. Hondje in bed gelegd, ademde amper meer, Heer G dacht ook dat ie niet meer ademde. Ik wilde haar door elkaar schudden ( ) om wakker te krijgen maar van Heer G moest ik haar rustig laten liggen.
Hele nacht lopen janken en steeds kijken of er nog leven in zat. Toen toch in slaap gevallen van vermoeidheid en de volgende ochtend werd Bink wakker alsof er nooit iets gebeurd was...

Vandaag was de echo en niets vergrote lever. Niets aan de hand, geen tumoren (die de DA op de foto wel dacht te zien). Goed nieuws dus! Het hartje was wel wat aan de grote kant en ze heeft een flink lekkende hartklep met een ruisje. Vorige keer nog niet (bij routine is er toen geluisterd) dus het hartje is wel vrij snel in een paar maanden slechter geworden.

Wat nou de reden is dat ze er 's nachts haast in bleef is voorlopig nog onduidelijk. Ze gaan overleggen en me er over terugbellen. Wellicht een heel sterke allergische reactie op de pijnstillers of de antibiotica!
Jeumig wat zullen jullie enorm geschrokken zijn

Tof dat je er weer bent ook
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 7 januari 2009 @ 23:38:22 #208
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64794315
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 @ 20:54 schreef Greys het volgende:
Dankjewel liefjes

MB, ze gaan me er over terugbellen, ik geloof dat er op zich weinig aan te doen is, aan een lekkende hartklep!
Duimen dan maar dat het niet erger wordt!
Bink ik vind het zo'n stoere dame
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_64794540
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Dankjewel liefjes

Lees je net pas.
Ik wens dat Bink er heel oud mee wordt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 januari 2009 @ 00:23:30 #210
163650 Greys
pi_64796112
Jullie zijn lief

Ik hoop ook dat Bink er heel oud mee word!
Ze voelt zich in elk geval prima en het was het enige hondje dat ze ooit kwispelend op de rug hadden gezien tijdens het echo maken. Ahhhhh dat was zielig joh... ze mocht een paar uur van te voren niet meer plassen (een volle blaas is een mooi uitgangspunt voor de echo dame om alle andere organen goed te kunnen vinden...) en ze moest zo nodig plassen op de heenweg in de auto dat ze helemaal zat te bibberen. Zo zielig!
En toen moesten we ook nog best lang wachten - zetten ze in de brief dat je STIPT op tijd moet zijn, laten ze je wachten met een hondje dat nodig moet - en de echo duurde haast een uur!
Op een gegeven moment bleef Bink haast in d'r eigen tong van het op de rug liggen en toen hebben ze d'r toch maar even overeind gezet... En daarna nog op de linker zij voor het hartje en op de rechter zij. Wat een beproeving zeg. Agossie. En maar kwispelen als we wat liefs zeiden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')