Jeumig wat zullen jullie enorm geschrokken zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:53 schreef Greys het volgende:
Even een Bink update:
Vorige week was Bink 's ochtends niet lekker, paar keer gal spugen enzo. Ik naar de dierenarts, die heeft twee foto's gemaakt en vond niets waardoor Bink misselijk zou kunnen zijn geworden, maar vond wel het hartje en de lever sterk vergroot. Afspraak voor een echo gemaakt en Bink heeft een prik, pijnstillers en antibiotica gekregen.
Die nacht ging het mis, Bink ging uit bed en helemaal apatisch in de gang liggen, reageerde nergens meer op. Hondje in bed gelegd, ademde amper meer, Heer G dacht ook dat ie niet meer ademde. Ik wilde haar door elkaar schudden () om wakker te krijgen maar van Heer G moest ik haar rustig laten liggen.
Hele nacht lopen janken en steeds kijken of er nog leven in zat. Toen toch in slaap gevallen van vermoeidheid en de volgende ochtend werd Bink wakker alsof er nooit iets gebeurd was...
Vandaag was de echo en niets vergrote lever. Niets aan de hand, geen tumoren (die de DA op de foto wel dacht te zien). Goed nieuws dus! Het hartje was wel wat aan de grote kant en ze heeft een flink lekkende hartklep met een ruisje. Vorige keer nog niet (bij routine is er toen geluisterd) dus het hartje is wel vrij snel in een paar maanden slechter geworden.
Wat nou de reden is dat ze er 's nachts haast in bleef is voorlopig nog onduidelijk. Ze gaan overleggen en me er over terugbellen. Wellicht een heel sterke allergische reactie op de pijnstillers of de antibiotica!
Duimen dan maar dat het niet erger wordt!quote:Op woensdag 7 januari 2009 @ 20:54 schreef Greys het volgende:
Dankjewel liefjes
MB, ze gaan me er over terugbellen, ik geloof dat er op zich weinig aan te doen is, aan een lekkende hartklep!
En ze kan er prima mee leven, maar dan moet het niet slechter worden
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Dankjewel liefjes
MB, ze gaan me er over terugbellen, ik geloof dat er op zich weinig aan te doen is, aan een lekkende hartklep!
En ze kan er prima mee leven, maar dan moet het niet slechter worden
quote:Hey Miranda,
Jullie ook de beste wensen voor 2009!
Nee, we hebben nooit meer iets gehoord van de vorige eigenaar. Lekker betrokken dus.....
Goed dat jullie de nazorg al hebben gehad. Dat is inderdaad standaard.
Niet alleen om te zien hoe het gaat met de kat, maar ook om te horen of er nog problemen / vragen zijn en hoe mensen de begeleiding / plaatsing in het asiel ervaren hebben.
Die nazorg wordt inderdaad weer teruggekoppeld naar ons, zodat we (bij opmerkingen / problemen) contact opnemen om die zaken door te spreken.
O ja, we hebben in december contact gehad met de mensen van Carni-best en we kunnen binnenkort weer een lading ophalen!
De honden genieten ervan en de vriezer bevalt super!
Groetjes en een knuffel voor Boris!
Remco
Omdat de afspraak met twee personen is en er niet eerder in de agenda van beide tegelijk plaats was.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef Greys het volgende:
Waarom is die nieuwe afspraak pas over twee weken Nok? Wat gek!Of niet?
Waar heeft het diner plaatsgevonden?
Jammer dat je dat niet online kunt ruikenquote:
Dealen is strafbaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:30 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik je wat testertjes sturen Greys, tis echt niet te versmaden![]()
Ik heb al zo veel mensen verslaafd gemaakt![]()
Echt met die medicijnen van Frits merkte ik in een week al verschil, idd wel gek dat Bink niks hoefde.
Zijn haar longen wel schoon?
Action Non Food Amsterdam plattegrondquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil ook een Action in Amsterdam!
(Of is die er al en loop ik hopeloos achter?)
Oh jij wil zeker ook ?quote:
Ik loop dus hopeloos achterquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Action Non Food Amsterdam plattegrond
Warenhuizen
Adres: Osdorpplein 806, 1068 TD Amsterdam
Telefoon: 020-6100287!!!
Jezus fucking hell. Zoveel was ik nou niet eens kwijt met pics van Baloequote:Op donderdag 8 januari 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik weet niet of ze daar wel naar gekeken hebben met de echo, naar de longen!
Vond het sowieso een beetje gek gaan allemaal...
Dat lange wachten terwijl er niemand aanwezig was, ook niet achter de balie (hadden allemaal dolle pret boven met lunchpauze) terwijl ik nog speciaal een brief had gekregen of ik wel STIPT op tijd wilde zijn!!!!!
En dan zeggen dat je terugbelt met hoe nu verder en dan gewoon niets meer horen. Wel even 148 euro afrekenen voor de echo en 137 euro voor de foto. Hmzzz. Beetje raar allemaal.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik weet niet of ze daar wel naar gekeken hebben met de echo, naar de longen!
Vond het sowieso een beetje gek gaan allemaal...
Dat lange wachten terwijl er niemand aanwezig was, ook niet achter de balie (hadden allemaal dolle pret boven met lunchpauze) terwijl ik nog speciaal een brief had gekregen of ik wel STIPT op tijd wilde zijn!!!!!
En dan zeggen dat je terugbelt met hoe nu verder en dan gewoon niets meer horen. Wel even 148 euro afrekenen voor de echo en 137 euro voor de foto. Hmzzz. Beetje raar allemaal.
Voer hier je postcode in en kijk wat er het dichtst in de buurt is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik loop dus hopeloos achter
Eens kijken of dat een beetje in de buurt is
Zal ik je wat kleine stukkies sturen danquote:
Tofquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voer hier je postcode in en kijk wat er het dichtst in de buurt is.
Bij mij in Nijmegen is er trouwens ook geen maar ik kom nog weleens ergens waar er wel een is.
http://www.action.nl/pages/Homepage.aspx
Moet je me ff je adres pmmenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef nokwanda het volgende:
Zou echt bijzonder zijn als ik er tegen kan. Ik kan tegen weinig zeep.
Maar het ruikt gewoon zo lekker
En als ik er dan niet tegen kan gaat het gewoon tussen mijn kleren. Dat is wel een beetje een tic van me. Van allerlei ruikzakjes en zeepjes in de kast leggen tussen mijn spullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |