Jammer dat je dat niet online kunt ruikenquote:
Dealen is strafbaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:30 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik je wat testertjes sturen Greys, tis echt niet te versmaden![]()
Ik heb al zo veel mensen verslaafd gemaakt![]()
Echt met die medicijnen van Frits merkte ik in een week al verschil, idd wel gek dat Bink niks hoefde.
Zijn haar longen wel schoon?
Action Non Food Amsterdam plattegrondquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil ook een Action in Amsterdam!
(Of is die er al en loop ik hopeloos achter?)
Oh jij wil zeker ook ?quote:
Ik loop dus hopeloos achterquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Action Non Food Amsterdam plattegrond
Warenhuizen
Adres: Osdorpplein 806, 1068 TD Amsterdam
Telefoon: 020-6100287!!!
Jezus fucking hell. Zoveel was ik nou niet eens kwijt met pics van Baloequote:Op donderdag 8 januari 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik weet niet of ze daar wel naar gekeken hebben met de echo, naar de longen!
Vond het sowieso een beetje gek gaan allemaal...
Dat lange wachten terwijl er niemand aanwezig was, ook niet achter de balie (hadden allemaal dolle pret boven met lunchpauze) terwijl ik nog speciaal een brief had gekregen of ik wel STIPT op tijd wilde zijn!!!!!
En dan zeggen dat je terugbelt met hoe nu verder en dan gewoon niets meer horen. Wel even 148 euro afrekenen voor de echo en 137 euro voor de foto. Hmzzz. Beetje raar allemaal.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik weet niet of ze daar wel naar gekeken hebben met de echo, naar de longen!
Vond het sowieso een beetje gek gaan allemaal...
Dat lange wachten terwijl er niemand aanwezig was, ook niet achter de balie (hadden allemaal dolle pret boven met lunchpauze) terwijl ik nog speciaal een brief had gekregen of ik wel STIPT op tijd wilde zijn!!!!!
En dan zeggen dat je terugbelt met hoe nu verder en dan gewoon niets meer horen. Wel even 148 euro afrekenen voor de echo en 137 euro voor de foto. Hmzzz. Beetje raar allemaal.
Voer hier je postcode in en kijk wat er het dichtst in de buurt is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik loop dus hopeloos achter
Eens kijken of dat een beetje in de buurt is
Zal ik je wat kleine stukkies sturen danquote:
Tofquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voer hier je postcode in en kijk wat er het dichtst in de buurt is.
Bij mij in Nijmegen is er trouwens ook geen maar ik kom nog weleens ergens waar er wel een is.
http://www.action.nl/pages/Homepage.aspx
Moet je me ff je adres pmmenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef nokwanda het volgende:
Zou echt bijzonder zijn als ik er tegen kan. Ik kan tegen weinig zeep.
Maar het ruikt gewoon zo lekker
En als ik er dan niet tegen kan gaat het gewoon tussen mijn kleren. Dat is wel een beetje een tic van me. Van allerlei ruikzakjes en zeepjes in de kast leggen tussen mijn spullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |