Ik wel, daarom heb ik geen verplichtingenquote:Op maandag 22 december 2008 11:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja extra lang weekend door kerst!
alleen die dagen al weer vol met "verplichtingen"
vind het niet erg hoor
Al nieuws?quote:Op maandag 22 december 2008 10:18 schreef ilsepielse het volgende:
Vanmorgen Stroevel afgeleverd bij de dierenarts voor sterilisatie en een chip (en een urine-check om te zien of de blaasgruis nu helemaal weg is).
Het leek wel of ze wist wat er ging gebeuren; ze was zo stil in de auto!![]()
Ze bellen me als ze weer wakker is...
Herkenbaarquote:Op maandag 22 december 2008 12:25 schreef bigbird het volgende:
[..]
Heb zeer weinig en slecht geslapen afgelopen nacht. Beetje veel dingen aan mijn hoofd en dan ben ik vaak wel moe maar heb dan totaal geen slaapLastig wel.
Sinds vanmiddag half 4 is ze weer thuis. Nogal groggy in 't begin en vies (d'r haartjes plakken aan elkaar), maar we laten d'r rustig doen.quote:
herkenbaarquote:Op maandag 22 december 2008 12:25 schreef bigbird het volgende:
[..]
Heb zeer weinig en slecht geslapen afgelopen nacht. Beetje veel dingen aan mijn hoofd en dan ben ik vaak wel moe maar heb dan totaal geen slaapLastig wel.
Vandaag gaat het vast weer beter?quote:Op maandag 22 december 2008 17:06 schreef ilsepielse het volgende:
[..]
Sinds vanmiddag half 4 is ze weer thuis. Nogal groggy in 't begin en vies (d'r haartjes plakken aan elkaar), maar we laten d'r rustig doen.
Ze is ineens wel supergoed in verstoppertje. Nu ze nogal stil is, weet ik 'r ineens niet meer te vinden
Mogguhquote:Op maandag 22 december 2008 22:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
herkenbaar
en dan maar draaien en doen enzo grrr
We waren hierquote:
Absoluut. Heb het een paar keer gedaan, en het is echt verdomd kut. Een statief is echt een must. Zonder wordt het echt 900x niks. En die lange sluitertijd is ook een must.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:27 schreef MissBliss het volgende:
Voor vuurwerk moet je een beetje een lange sluitertijd hebben, anders zie je niks. En vanwege de langere sluitertijd is het slim om de camera op een statief te zetten, anders heb je teveel kans op bewegingsonscherpte.
Ik heb het zelf nog nooit gedaan, dus ik heb niet echt meer tips.
dan houdt het snel op hier!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Absoluut. Heb het een paar keer gedaan, en het is echt verdomd kut. Een statief is echt een must. Zonder wordt het echt 900x niks. En die lange sluitertijd is ook een must.
Dit jaar ga ik het ook niet doen hoor. Je staat in de kou te kleumen, en maar een klein gedeelte van de pics ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan houdt het snel op hier!
Spannend!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:05 schreef Qwea het volgende:
Als het goed is he, dan komt mijn herinnering op linnen vandaag!!!!
Het hoeft niet persé een statief te zijn natuurlijk, je kan je camera ook ergens op zetten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 10:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan houdt het snel op hier!
écht heel mooi en heel scherp. Plaats strax wel ff picsquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:17 schreef Greys het volgende:
Ik ben benieuwd Q! Hoe je schilderij geworden is!!!!
En wat voor huisdiersel komt er?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kom hier maar even rondhangen
Hier zitten de echte dieren mensen toch?
Die zoek ik, want over een lange week komt mn huisdiersel en als er dan iets is kan ik het hier altijd vragen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |