Das geen enkel probleem hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:16 schreef Greys het volgende:
Oh ik heb meteen ook even een vraag:
Is het sneu om Boris met Kerst 1 dag van 11.00 tot 23.00 uur alleen te laten? Of kan dat wel, met voldoende eten enzo? Tis wel twaalf uur, maar ik kan hem moeilijk meenemen op Kerstbezoek bij mijn ouders.
Het klinkt erg n00bachtig, maar ik heb hiervoor nog nooit een kat gehad natuurlijk en het hondje neem ik altijd wel mee.
no probs.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:16 schreef Greys het volgende:
Oh ik heb meteen ook even een vraag:
Is het sneu om Boris met Kerst 1 dag van 11.00 tot 23.00 uur alleen te laten? Of kan dat wel, met voldoende eten enzo? Tis wel twaalf uur, maar ik kan hem moeilijk meenemen op Kerstbezoek bij mijn ouders.
Het klinkt erg n00bachtig, maar ik heb hiervoor nog nooit een kat gehad natuurlijk en het hondje neem ik altijd wel mee.
Ja! Sorry! Had ik er even bij moeten melden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
Boris is een kat?
Dan kan dat toch goed?
Of heb je hem net?
desnoods zet je een muziekje aan. Maar katten doen daar niet zo moeilijk over hoor. Als je maar zorgt dat hij kan eten, drinken en plassen/poepen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Sorry! Had ik er even bij moeten melden.
We hebben hem nu 3 maanden, uit het asiel Zwolle istie naar Bleiswijk bij ons verhuisd
Dank dames voor de antwoorden! Het leek me zo zielig omdat niet alleen wij weg zijn, maar ook het hondje. En dan is het huis zo stil voor hem lijkt me
Jij ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:09 schreef conleche het volgende:
Lieve FFers!! Dank voor jullie stem in het avatar topic!! (greys zou iedere partij kunnen doen winnen, ze moet maar niet voor Rita gaan werken!)
Ik weet dat ik lang niet hier ben geweest, maar wil jullie allemaal een heel fijn kerstfeest toewensen en heel veel geluk in 2009 en veel oliebollen met oud&nieuw!!
Ja dat welquote:
Ik heb dit jaar liever Kerst dan oud en nieuw geloof ikquote:Op woensdag 24 december 2008 14:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat wel![]()
![]()
Bijna oud en nieuw
Tot vanavond, voor diegenen die er dan zijn...
En anders fijne kerst vast dames![]()
![]()
Jeetjequote:Op dinsdag 30 december 2008 @ 18:38 schreef vamperotica het volgende:
Draculettetje-update
Ze heeft een flinke huidinfectie te pakken en moet met een antibiotica-infuus in het ziekenhuis blijven.
Wat betreft de krampen heeft ze pech... Er is niemand aanwezig die daar verstand van heeft!
Gelukkig geen trombose nee!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jeetje
In het ziekenhuis blijvenBah!
Betekent dit dat er geen trombose is of is daar nog kans op?
Nogmaals sterkte!
Is ze belbaar?quote:
geluktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |