dachten er meer, denk dat zeker vijf mensen afgelopen dagen iets met een stofzuiger hebben genoemdquote:Op woensdag 10 december 2008 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, maar je zit wel in de buurt.
Ooh het geluid is al geradenik dacht een stofzuigert
verdorie hadden ze toch jou moeten bellenquote:Op woensdag 10 december 2008 09:05 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgne![]()
![]()
[..]
Ik had 2 fokkers mijn antwoord gepm'ed...
Namelijk het uitwringen van een mob...
en tja, dat kan door uit/inschuiven...of handmatig
geen idee of ze het hadden goed gekeurd
Ik ook niet en ik denk ook niet dat ik er een ga nemen.quote:
ja dan had ik de hele F&F SC mee uit eten genomenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
verdorie hadden ze toch jou moeten bellen
een liefje? wel lief dat je er dan mooi uit wil zien, beetje jammer van die haren dan ja ha haquote:Op woensdag 10 december 2008 16:29 schreef nokwanda het volgende:`Mijn nieuwe liefje komt eraan. Nou wilde ik mooi zijn en zo en had ik mijn nieuwe zwarte jurk aan getrokken. Why? Stom vam e. Ik zit natuurlijk nu al onder de haren
![]()
![]()
*lach mij hier uit*
Ja ja, een serieuze troonpretendent ( nou ja, de intentie is serieus, de man ook, maar niet als inquote:Op woensdag 10 december 2008 16:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een liefje? wel lief dat je er dan mooi uit wil zien, beetje jammer van die haren dan ja ha ha
Leuk he, als ze altijd bij je zijn.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:35 schreef MissBliss het volgende:
Dat is herkenbaar nok! Van de week deed ik ook mn jas uit, om mn leuke outfit te showenkijk ik naar beneden, heb ik een halve Ziggy meegenomen
ik heb gekijkt en moest ook meteen spelletje spelen grrrrrquote:Op woensdag 10 december 2008 16:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja ja, een serieuze troonpretendent ( nou ja, de intentie is serieus, de man ook, maar niet als in)
Gelukkig zitten de andere haren wel okay![]()
En kijk even op mijn hyves als je wil. Ik heb nog geen filmpje. komt eraan. Maar er staan nu wel 2 pics van het songfestival.
Hoe is jouw vakantie geweest?
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Jaaa! Details willen we! En het liefst smerige!
Ik ga morgen even op mijn gemakkie lezen. Rotspelletje, hequote:Op woensdag 10 december 2008 17:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb gekijkt en moest ook meteen spelletje spelen grrrrr
vakantie was geweldig alleen het vliegen niet, hele verhaal staat ook op hyves
maar 1 dag regen, die dag waren wij op weg naar de sahara dus ik heb gewoon in de regen in de sahara op de rug van een drommedaris gestaan! da's ook best uniek
Zoooo herkenbaar. Ik wilde mn pak aandoen omdat hij en a ) lekker zit, en me gewoon echt goed staat.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:35 schreef MissBliss het volgende:
Dat is herkenbaar nok! Van de week deed ik ook mn jas uit, om mn leuke outfit te showenkijk ik naar beneden, heb ik een halve Ziggy meegenomen
"En als ik dan net heb lopen schijten, poer ik er ff lekker met mn vinger in, om die onder mn neus te houden en mijn heerlijke darm geur op te snuiven!"quote:Op woensdag 10 december 2008 17:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen smerig gepraat en dat gaan we vanavond ook doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |