je wil niet weten hoevaak MM een pm of een msn bericht krijgt. "Ja zij zegt dit en dat tegen me! doe er iets aan" Terwijl het ten eerste niet over haar gaat (zie de zwangerschaps opmerking) en ten tweede gaat ze dan huilen bij mijn vent, notabene HAAR exquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:43 schreef Morretje het volgende:
Ik was ook net bezig..Het is heerlijk leesvoer, maar wel irritant in het topic inderdaad. Mijn post hierboven was van voordat ik het las, het is iets structureels..
![]()
Ik leef om te rellen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:41 schreef MissBliss het volgende:
En het gáát maar door, dat jullie er niet eens keer moe van worden.
daar ben ik ook na 4 jaar nog steeds niet achter. Maar goed, dat heb ik al eens gedaan, gevolg ; smsjes naar MMquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik snap dan weer niet waarom MM haar niet blockt op msn en pm als ze zo vaak verhaal komt halen. Lijkt me nogal irritant
Ja, hij kan ook niet anders. Want kom nou, sneuheid ten topquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:07 schreef Morretje het volgende:
Ik vermoed dat MM ook![]()
zit, bij elke actie..
Werkt niet. MM en ik liepen een hele poos terug in de stad van DH. Zij had toen wij al in de stad liepen gesmst dat ze ook in de stad waren. Nou die stad is best groot, en de kans dat ze ons tegen komen toch vrij klein. En toch wist ze MM te smsen wat voor kleur tas hij hadquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:19 schreef Morretje het volgende:
Het zal drie keer zo snel afgelopen zijn als je gewoon niet meer reageert. Nu is het steeds herrie tussen jullie beiden, dan ligt het alleen aan haar..
hoi morretjequote:Op dinsdag 9 december 2008 21:52 schreef Morretje het volgende:
Fruts, ik zag net op de FP dat het geluid van Q-music geraden is!! Wat had jij in gedachten?
Hoi Draak
Ja, volgens mij zit dat erin! Ergens bij de in de toolbar, maar dan onder een ander knopje...quote:Op dinsdag 9 december 2008 @ 21:15 schreef Qwea het volgende:
MB? Heb jij enig idee of er standaard in PS een anti rode ogen filter zit ingebakken? of anders waar ik die down?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zit dat erin! Ergens bij de in de toolbar, maar dan onder een ander knopje...
*zucht* ik weet niet waar, dus ik start het even op
Gedaan: hij zit onder de healing brush!
Ik had 2 fokkers mijn antwoord gepm'ed...quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:52 schreef Morretje het volgende:
Fruts, ik zag net op de FP dat het geluid van Q-music geraden is!! Wat had jij in gedachten?
Hoi Draak
Neuh... de vier aanwijzingen leken gewoon in die richting te gaanquote:Op woensdag 10 december 2008 10:16 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen![]()
Oei Fruts, dan heb je goeie oren!
Nee, maar je zit wel in de buurt.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neuh... de vier aanwijzingen leken gewoon in die richting te gaan
"krijg het heen en weer"
"ik kom vaak bij je over de vloer"
"geduld is een schone zaak"
"wat er in komt, gaat er ook uit"
Dus ik zat al gauw bij water/schoonmaken/vloer... dus dweil ofzo..![]()
maar ja, helaaasch
dachten er meer, denk dat zeker vijf mensen afgelopen dagen iets met een stofzuiger hebben genoemdquote:Op woensdag 10 december 2008 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, maar je zit wel in de buurt.
Ooh het geluid is al geradenik dacht een stofzuigert
verdorie hadden ze toch jou moeten bellenquote:Op woensdag 10 december 2008 09:05 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgne![]()
![]()
[..]
Ik had 2 fokkers mijn antwoord gepm'ed...
Namelijk het uitwringen van een mob...
en tja, dat kan door uit/inschuiven...of handmatig
geen idee of ze het hadden goed gekeurd
Ik ook niet en ik denk ook niet dat ik er een ga nemen.quote:
ja dan had ik de hele F&F SC mee uit eten genomenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
verdorie hadden ze toch jou moeten bellen
een liefje? wel lief dat je er dan mooi uit wil zien, beetje jammer van die haren dan ja ha haquote:Op woensdag 10 december 2008 16:29 schreef nokwanda het volgende:`Mijn nieuwe liefje komt eraan. Nou wilde ik mooi zijn en zo en had ik mijn nieuwe zwarte jurk aan getrokken. Why? Stom vam e. Ik zit natuurlijk nu al onder de haren
![]()
![]()
*lach mij hier uit*
Ja ja, een serieuze troonpretendent ( nou ja, de intentie is serieus, de man ook, maar niet als inquote:Op woensdag 10 december 2008 16:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een liefje? wel lief dat je er dan mooi uit wil zien, beetje jammer van die haren dan ja ha ha
Leuk he, als ze altijd bij je zijn.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:35 schreef MissBliss het volgende:
Dat is herkenbaar nok! Van de week deed ik ook mn jas uit, om mn leuke outfit te showenkijk ik naar beneden, heb ik een halve Ziggy meegenomen
ik heb gekijkt en moest ook meteen spelletje spelen grrrrrquote:Op woensdag 10 december 2008 16:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja ja, een serieuze troonpretendent ( nou ja, de intentie is serieus, de man ook, maar niet als in)
Gelukkig zitten de andere haren wel okay![]()
En kijk even op mijn hyves als je wil. Ik heb nog geen filmpje. komt eraan. Maar er staan nu wel 2 pics van het songfestival.
Hoe is jouw vakantie geweest?
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Jaaa! Details willen we! En het liefst smerige!
Ik ga morgen even op mijn gemakkie lezen. Rotspelletje, hequote:Op woensdag 10 december 2008 17:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb gekijkt en moest ook meteen spelletje spelen grrrrr
vakantie was geweldig alleen het vliegen niet, hele verhaal staat ook op hyves
maar 1 dag regen, die dag waren wij op weg naar de sahara dus ik heb gewoon in de regen in de sahara op de rug van een drommedaris gestaan! da's ook best uniek
Zoooo herkenbaar. Ik wilde mn pak aandoen omdat hij en a ) lekker zit, en me gewoon echt goed staat.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:35 schreef MissBliss het volgende:
Dat is herkenbaar nok! Van de week deed ik ook mn jas uit, om mn leuke outfit te showenkijk ik naar beneden, heb ik een halve Ziggy meegenomen
"En als ik dan net heb lopen schijten, poer ik er ff lekker met mn vinger in, om die onder mn neus te houden en mijn heerlijke darm geur op te snuiven!"quote:Op woensdag 10 december 2008 17:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen smerig gepraat en dat gaan we vanavond ook doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |