je wil niet weten hoevaak MM een pm of een msn bericht krijgt. "Ja zij zegt dit en dat tegen me! doe er iets aan" Terwijl het ten eerste niet over haar gaat (zie de zwangerschaps opmerking) en ten tweede gaat ze dan huilen bij mijn vent, notabene HAAR exquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:43 schreef Morretje het volgende:
Ik was ook net bezig..Het is heerlijk leesvoer, maar wel irritant in het topic inderdaad. Mijn post hierboven was van voordat ik het las, het is iets structureels..
![]()
Ik leef om te rellen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:41 schreef MissBliss het volgende:
En het gáát maar door, dat jullie er niet eens keer moe van worden.
daar ben ik ook na 4 jaar nog steeds niet achter. Maar goed, dat heb ik al eens gedaan, gevolg ; smsjes naar MMquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik snap dan weer niet waarom MM haar niet blockt op msn en pm als ze zo vaak verhaal komt halen. Lijkt me nogal irritant
Ja, hij kan ook niet anders. Want kom nou, sneuheid ten topquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:07 schreef Morretje het volgende:
Ik vermoed dat MM ook![]()
zit, bij elke actie..
Werkt niet. MM en ik liepen een hele poos terug in de stad van DH. Zij had toen wij al in de stad liepen gesmst dat ze ook in de stad waren. Nou die stad is best groot, en de kans dat ze ons tegen komen toch vrij klein. En toch wist ze MM te smsen wat voor kleur tas hij hadquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:19 schreef Morretje het volgende:
Het zal drie keer zo snel afgelopen zijn als je gewoon niet meer reageert. Nu is het steeds herrie tussen jullie beiden, dan ligt het alleen aan haar..
hoi morretjequote:Op dinsdag 9 december 2008 21:52 schreef Morretje het volgende:
Fruts, ik zag net op de FP dat het geluid van Q-music geraden is!! Wat had jij in gedachten?
Hoi Draak
Ja, volgens mij zit dat erin! Ergens bij de in de toolbar, maar dan onder een ander knopje...quote:Op dinsdag 9 december 2008 @ 21:15 schreef Qwea het volgende:
MB? Heb jij enig idee of er standaard in PS een anti rode ogen filter zit ingebakken? of anders waar ik die down?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zit dat erin! Ergens bij de in de toolbar, maar dan onder een ander knopje...
*zucht* ik weet niet waar, dus ik start het even op
Gedaan: hij zit onder de healing brush!
Ik had 2 fokkers mijn antwoord gepm'ed...quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:52 schreef Morretje het volgende:
Fruts, ik zag net op de FP dat het geluid van Q-music geraden is!! Wat had jij in gedachten?
Hoi Draak
Neuh... de vier aanwijzingen leken gewoon in die richting te gaanquote:Op woensdag 10 december 2008 10:16 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen![]()
Oei Fruts, dan heb je goeie oren!
Nee, maar je zit wel in de buurt.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neuh... de vier aanwijzingen leken gewoon in die richting te gaan
"krijg het heen en weer"
"ik kom vaak bij je over de vloer"
"geduld is een schone zaak"
"wat er in komt, gaat er ook uit"
Dus ik zat al gauw bij water/schoonmaken/vloer... dus dweil ofzo..![]()
maar ja, helaaasch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |