quote:
Ik vond t ook wat overdreven jaquote:Op woensdag 10 december 2008 17:50 schreef Sirolf het volgende:
@TT: Half FOK! naar Krezip? Dat zou betekenen dat heel FOK! uit 6 personen bestaat...
Sowieso WH en ik, maar wie de derde Fok!ker isquote:Op woensdag 10 december 2008 17:53 schreef gerbenp het volgende:
Ben ik weer, ik ben vanavond dus gewoon hier nog
Sirolf > Wie zijn die 6 personen?
Geen idee. Ik weet alleen de helft die naar Krezip gaat.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:53 schreef gerbenp het volgende:
Ben ik weer, ik ben vanavond dus gewoon hier nog
Sirolf > Wie zijn die 6 personen?
Veel plezier dan maar alvast.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet alleen de helft die naar Krezip gaat.
Dat zijn Brennel, Webhawkjuh en ik.
Nijsquote:Op woensdag 10 december 2008 17:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
(hoe vinden we de kekke nieuwe graphics in de OP?)
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zoals haar achternaam ook is
Puikquote:Op woensdag 10 december 2008 17:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
(hoe vinden we de kekke nieuwe graphics in de OP?)
Haar geboortenaam is de Lange, haar artiestennaam DeLangequote:Op woensdag 10 december 2008 18:18 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
[..]
Ze heet toch echt de Lange.
[..]
Puik
Hotmail is sowieso zwaar kut, vooral sinds die nieuwe ultiem lelijke layout...quote:Op woensdag 10 december 2008 18:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Haar geboortenaam is de Lange, haar artiestennaam DeLange
en ff offtopic: is hotmail bij iedereen traag? Ik wil een bijlage van 6.5 mb downloaden, maar dat schijnt meer dan 2 uur te duren
Uiteraard, maar MaW beweerde dat DeLange haar achternaam is en da's dus niet zoquote:Op woensdag 10 december 2008 18:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Haar geboortenaam is de Lange, haar artiestennaam DeLange
...
De korte versie.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Uiteraard, maar MaW beweerde dat DeLange haar achternaam is en da's dus niet zo
maar Julio Iglesias dannnnn...quote:Op woensdag 10 december 2008 18:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Ze zei ik wil ook een handtekening maar dan op mijn bil
Daar kom je snel genoeg achter...quote:Op woensdag 10 december 2008 18:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
Help! een FoK!ker in mijn huis... zou hij bijten?
Heb je een honkbalknuppel?quote:Op woensdag 10 december 2008 18:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
quote:
Domien zit ook naast me!quote:
alleen sabbelen aan de grote teenquote:Op woensdag 10 december 2008 18:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
daarom krijg je deze afdankertjesquote:Op woensdag 10 december 2008 19:24 schreef Marc63 het volgende:
Vanmorgen bij Arbeidsvitaminen zei Jean-Marc van Tol nog dat je het beste een zo laat mogelijke druk van Het Afzien van 2008 kunt kopen, want in de huidige druk staat nog niet alles van 2008.
ik zei FoK!ker, niet FoK!sterquote:Op woensdag 10 december 2008 19:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen sabbelen aan de grote teen
Uit het bericht wordt niet echt duidelijk of Coen op 3FM te horen is of alleen in het sorteercentrum. Ik denk het laatste.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:27 schreef Feivel1 het volgende:
Volgens mij is er morgen geen (normale) MetMichiel:
http://radio.nl/2003/home(...)/2008/12/137817.html
je hele actie is van de site verdwenenquote:Op woensdag 10 december 2008 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow allemaal![]()
![]()
ik moet wel n beetje huilen....de set van DJ Sandstorm staat niet op de veiling![]()
![]()
hoe kan dat
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
je hele actie is van de site verdwenen
Je zou mij eens moeten zien tijdens m'n werk...quote:
Ik schijn er ook wat van te kunnen.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je zou mij eens moeten zien tijdens m'n werk...
Losing my religion
In aanloop van SR misschien wel een leuke 3FM Megahit kandidaat. Giel die tipte (niet direct maar tussen de regels door) de plaat van Ray LaMontagne als GH song.quote:
Goed lezen:quote:Op woensdag 10 december 2008 19:27 schreef Feivel1 het volgende:
Volgens mij is er morgen geen (normale) MetMichiel:
http://radio.nl/2003/home(...)/2008/12/137817.html
Dat zou wel heul erg vet zijn als die het wordt. En Novastar zou volgende week een hele goeie MH kandidaat zijn.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In aanloop van SR misschien wel een leuke 3FM Megahit kandidaat. Giel die tipte (niet direct maar tussen de regels door) de plaat van Ray LaMontagne als GH song.
Volgens mij heb ik gehoord dat je daarvoor naar de 3FM-site moet.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, zijn er eigenlijk weer van die collectebussen net als vorig jaar? Want dan ga ik eens collecteren
kweetnie...kom ook net thuis..de hele dag al in spanning hoe en wat...staat ie niet eens op de sitequote:Op woensdag 10 december 2008 19:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeieavond!!
Eliza, waar is je actie gebleven dan??
Gewoon ff mailen , dat hij van de sr site af is logisch, bieden op 2 plekken kan niet .quote:Op woensdag 10 december 2008 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kweetnie...kom ook net thuis..de hele dag al in spanning hoe en wat...staat ie niet eens op de site![]()
jep, iik heb er al enige dxagen een paar thuis staanquote:Op woensdag 10 december 2008 19:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, zijn er eigenlijk weer van die collectebussen net als vorig jaar? Want dan ga ik eens collecteren
Ik denk niet dat alles al op ebay staat. Ik vind het nog een beetje weinig namelijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kweetnie...kom ook net thuis..de hele dag al in spanning hoe en wat...staat ie niet eens op de site![]()
Ahhhh, thanx!quote:Op woensdag 10 december 2008 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gehoord dat je daarvoor naar de 3FM-site moet.
EDIT: Tadaa! http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_donatiebox
Het kan erger. Serieus.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:20 schreef Sersjee het volgende:
O help, de meest verschrikkelijke kerstplaat ever...
Nou, van deze weet ik tenminste zeker dat ie niet al te serieus bedoeld is.quote:
Veel mensen plempen een url in de zoekbalk en worden zo door Google vanzelf doorverwezen. Met een site van dik 7 miljoen gebruikers kom je dan een heel eind in zo'n lijstquote:Op woensdag 10 december 2008 19:54 schreef Sersjee het volgende:
Waarom zou je naar Hyves googlen?! Is www.hyves.nl te moeilijk ofzo?
Mijn vader doet altijd precies het tegenovergestelde. Als hij iets zoekt, zet hij er "www." voor en ".nl" erachter en pleurt het in de adresbalk. En dan maar blijven zeuren dat hij nooit wat kan vinden.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veel mensen plempen een url in de zoekbalk en worden zo door Google vanzelf doorverwezen. Met een site van 7 miljoen gebruikers kom je dan een heel eind in zo'n lijst.
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Alex had een staatslot gekregen van zijn werk voor Sinterklaas, maar niks gewonnen, helemaal niks...
De 10e van elke maand.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh is de uitslag van vandaag al bekend?
ben ik blij dat mijn ouders niet zo zijn, zijn ze toch niet de meeste computerdigibeten die er zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mijn vader doet altijd precies het tegenovergestelde. Als hij iets zoekt, zet hij er "www." voor en ".nl" erachter en pleurt het in de adresbalk. En dan maar blijven zeuren dat hij nooit wat kan vinden.
Ja, wilde t op TV kijken, maar storing. Dus ff op de staatsloterijsite gekeken..quote:Op woensdag 10 december 2008 20:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh is de uitslag van vandaag al bekend?
Ha, dat doet m'n moeder ook. M'n vader is daar toch wat slimmer in.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mijn vader doet altijd precies het tegenovergestelde. Als hij iets zoekt, zet hij er "www." voor en ".nl" erachter en pleurt het in de adresbalk. En dan maar blijven zeuren dat hij nooit wat kan vinden.
Mijn moeder is daar wat slimmer in. Zij schakelt iemand anders in om wat op internet op te zoekenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ha, dat doet m'n moeder ook. M'n vader is daar toch wat slimmer in.
QOTSA
wheej wel 8 euriquote:Op woensdag 10 december 2008 20:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, wilde t op TV kijken, maar storing. Dus ff op de staatsloterijsite gekeken..
Sta je wel bij de goeie ingang?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
waarom staan wij nog steeds te wachten?
Hahahahahahahahaha, ge-ni-aal!!quote:
Heb je gisteren man bijt hond gekeken paultjuhhh? Die feyenoord knakker met zijn vrachtwagen-bouwpakettenquote:
4-wheel-drivequote:Op woensdag 10 december 2008 20:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha, ge-ni-aal!!
Nadenken voordat je een 4-wheel-drive auto probeert weg te slepen!
En onderschat nooit het nut van een handrem!
briljant!quote:
nicequote:Op woensdag 10 december 2008 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Altijd leuk, oude vakantiefoto's terugkijken. Praag 2003....
.
[ afbeelding ]
Ha, cultuurquote:Op woensdag 10 december 2008 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Altijd leuk, oude vakantiefoto's terugkijken. Praag 2003....
.
[ afbeelding ]
Dat is precies wat ik ook dacht toen ik het in de krant lasquote:Op woensdag 10 december 2008 19:54 schreef Sersjee het volgende:
hij`s echt tofquote:
quote:
'k vraag me af hoeveel mensen daarvan Firefox gebruikers zijn.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:54 schreef Sersjee het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k vraag me af hoeveel mensen daarvan Firefox gebruikers zijn.
Als ik firefox alleen "hyves" in m'n adresbalk in tik, krijg ik automatisch de eerste hit op Google. Dat telt natuurlijk allemaal mee als search query.
Oehhhh... die is best wel nice!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Mooi stad hoor, dat Praag. Veel cultuur. Kennismaken met de plaatselijke bevolking enzo.
[ afbeelding ]
Zie sig voor meer pics
Als die jongen dat toch leuk vindt...!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:38 schreef Sersjee het volgende:
Ik kreeg laatst een mailtje van m'n broer: voor het eerst in tijden had ie weer eens een cd gekocht... Anouk. Ik moet een hartig woordje gaan spreken met die jongen, want dit kan echt niet.
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:38 schreef Sersjee het volgende:
Ik kreeg laatst een mailtje van m'n broer: voor het eerst in tijden had ie weer eens een cd gekocht... Anouk. Ik moet een hartig woordje gaan spreken met die jongen, want dit kan echt niet.
Anouk is goedquote:Op woensdag 10 december 2008 20:38 schreef Sersjee het volgende:
Sterkte, je broer is homoquote:Op woensdag 10 december 2008 20:38 schreef Sersjee het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:40 schreef Marc63 het volgende:
http://www.d-log.nl/angry(...)lt%20Disney%20World/
Mocht ook wel een keertje. Disney's grootste sponsor.
Er staat 'uitgang'. Lijkt me redelijk oke...quote:Op woensdag 10 december 2008 20:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sta je wel bij de goeie ingang?
Mijn broertje niet, want dat straalt af op mij!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]iedereen mag zo dom zijn als ie zelf wilt
Ach, zolang 'ie niet Tokio Hotel-fan is valt het nog best mee.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:38 schreef Sersjee het volgende:
truequote:Op woensdag 10 december 2008 20:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mijn broertje niet, want dat straalt af op mij!
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
och, altijd nog beter dan pedo![]()
Hij's 31 en niet achterlijk, dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ach, zolang 'ie niet Tokio Hotel-fan is valt het nog best mee.
Toevallig Dr. Phil gezien vanmiddag?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh ik luister elke ochtend Gielquote:Op woensdag 10 december 2008 20:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Toevallig Dr. Phil gezien vanmiddag?
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Woehahahahaha!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:52 schreef Mark336 het volgende:
Ehm, even het bewijs dat Gaston echt een idioot is:
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:52 schreef Mark336 het volgende:
Ehm, even het bewijs dat Gaston echt een idioot is:
Iddquote:Op woensdag 10 december 2008 20:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Woehahahahaha!
Ook echt elke keer op dezelfde toonhoogte!
En dat droge commentaar erna
Ik zit aan toast en briequote:Op woensdag 10 december 2008 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
oe choladeletter, gelijk even halen
je brengt mij op een goed idee
Fok is helemaal niet traag hier vanavondquote:Op woensdag 10 december 2008 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
FOK is zoooo traag dat ik geneen smile zie
Niets te merken hier van een traag Fok!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
FOK is zoooo traag dat ik geneen smile zie
Ik aan de fruit combiquote:
Nou, hier wel.... Toch vreemd, dat is best vaak he, dattie bij sommige mensen kei langzaam is en bij anderen gewoon snelquote:Op woensdag 10 december 2008 21:00 schreef Maricha het volgende:
[..]
Niets te merken hier van een traag Fok!
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:00 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hier ook niet. Een goede computer wilt nog wel eens helpenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:00 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oehoehoehhhh, share!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik aan de fruit combi: druiven, aarbei, kiwi, appel. the whole nine
is weer eens wat anders dan bier en chips![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:00 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Je gooit hem meteen op Twitter zie ik?
Ik vind het eigenlijk ook wel meevallen.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Fok is helemaal niet traag hier vanavond
die van mij zojuist ook verzonden: The Cure - A Forestquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die van mij zojuist ook verzonden: The Cure - A Forest![]()
Tijd voor bed!quote:
Kom maar hier heenquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:04 schreef Sersjee het volgende:Guano Apes
![]()
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!
Zeker, ouwe!!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
Man, schreeuw toch niet zo. Irritante reclame.
neeehquote:Op woensdag 10 december 2008 21:05 schreef Mark336 het volgende:
Wie helpt ook mee in ht offensief om Gaston uit te nodigen om Goeeeeeeeeeeeeeedeavond het is Weeeeeeeeekeend te roepen in Ekstra weekend?
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:05 schreef Mark336 het volgende:
Wie helpt ook mee in ht offensief om Gaston uit te nodigen om Goeeeeeeeeeeeeeedeavond het is Weeeeeeeeekeend te roepen in Ekstra weekend?
EEN BROODJE GEBRADEN GEHAKT, OUWE!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
Man, schreeuw toch niet zo. Irritante reclame.
Sterkte! en terustenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tijd voor bed!
Zijn misschien mijn zere rug, zere nek en zere hoofd weer gewoon mijn rug, nek en hoofd!
Trusteeeeeeeeee!
AAAAAAAAAAAHquote:Op woensdag 10 december 2008 21:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
EEN BROODJE GEBRADEN GEHAKT, OUWE!
Badeendquote:Op woensdag 10 december 2008 21:07 schreef Marc63 het volgende:
Badeend
Of was er ook een kerstversie?
Nope, za 'm een keer 'aanschaffen'.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:07 schreef Timo20 het volgende:
@ Roel: heb je de nieuwe cd van The Cure gehoord? vind `m best goed![]()
En de december is zeker long.. f*ck wat een irritante periode is dit. 's ochtends te lang donker en 's avonds is het weer te snel donker. En die kou... Brrrrrrrr.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:05 schreef Krambo het volgende:
Ik heb ook maar weer eens een requestje de deur uitgedaan:
A long December van Counting Crows
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:07 schreef Timo20 het volgende:
What`s that coming over the hill, is it a kerstboom??
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En de december is zeker long.. f*ck wat een irritante periode is dit. 's ochtends te lang donker en 's avonds is het weer te snel donker. En die kou... Brrrrrrrr.
Op woensdag? alcoholistquote:Op woensdag 10 december 2008 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Is Veenstra vanavond al gespot met een lekker koud biertje, iemand?
Doen, hij`s fijnquote:Op woensdag 10 december 2008 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, za 'm een keer 'aanschaffen'.
Volgens mij drinkt Michiel door de weeks vrij vaak een biertje en ik kan hem geen ongelijk geven.quote:
Die dikke truien bij de dames kan echt nietquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:09 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb heel verrassend Franz Ferdinand - The Fallen aangevraagd.
Absoluut niet. Maar bij mij zou dat niet werken:"ach, 1tje kan wel." voor ik `t weet ben ik toeterquote:Op woensdag 10 december 2008 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij drinkt Michiel door de weeks vrij vaak een biertje en ik kan hem geen ongelijk geven.
Precies! volgens mij zitten wij vanavond op dezelfde golflengte.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die dikke truien bij de dames kan echt niet![]()
Dat is wel een nadeel maar dat heb ik ook hoor. Ik zorg gewoon voor wat chips en verder gewoon rustig drinken dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Maar bij mij zou dat niet werken:"ach, 1tje kan wel." voor ik `t weet ben ik toeter
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies! volgens mij zitten wij vanavond op dezelfde golflengte.
Ik zie nog wel opvallend veel rokjes. En laarzen!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die dikke truien bij de dames kan echt niet![]()
Laarzen wel, maar rokjes nietquote:Op woensdag 10 december 2008 21:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zie nog wel opvallend veel rokjes. En laarzen!
hate it danquote:Op woensdag 10 december 2008 21:16 schreef Mark336 het volgende:
Dio![]()
![]()
Dit is weer zo'n love it or hate it plaat
Echt niet, de winter roeleert!quote:
Ik hou niet van z'n raps, de rest vind ik moddervetquote:Op woensdag 10 december 2008 21:16 schreef Mark336 het volgende:
Dio![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Maricha met een kerstmuts?
[ afbeelding ]
Vind `m tof, net als "Het is je boy"quote:Op woensdag 10 december 2008 21:16 schreef Mark336 het volgende:
Dio![]()
![]()
Alleen december, de nationale schransmaandquote:
quote:
Ja doei. Het beste van Green Day komt uit de periode t/m Dookie.quote:
Heel cool, zit je gelijk met zo`n smile op je gezichtquote:Op woensdag 10 december 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
HaHahahahahaa. Mooi begin ook van die plaat.
Absoluut en de rest van de plaat doet die smile alleen maar groter maken.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heel cool, zit je gelijk met zo`n smile op je gezicht
helaas, geen foto!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Maricha met een kerstmuts?
[ afbeelding ]
Al kapotgedraaitquote:Op woensdag 10 december 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
Request 'ie Viva La Vida.. Tsja, persoonlijk niet mijn favo Coldplay plaat.
Toch nietquote:Op woensdag 10 december 2008 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat absoluut maar ik vind bijvoorbeeld die Violett hill echt veel beter.
tijdje niet meer gehoord , beetje variatiequote:Op woensdag 10 december 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
Request 'ie Viva La Vida.. Tsja, persoonlijk niet mijn favo Coldplay plaat.
Nope, Regio FM kwam bij mij uit de speakers.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Hebben jullie ook dat jochie vanochtend bij Giel gehoord hihhi
Heb ik eigenlijk nog niet eens over nagedacht maar de Killers - Human staat bij mij heel erg hoog. Twijfel een beetje tussen de Killers en MGMT (Kids). Allebei echt fantastische platen.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Toch niet
dan zitten we nu niet op één lijn
Wat is jouw favoriete plaat van het jaar?
Niet Electric Feel?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk nog niet eens over nagedacht maar de Killers - Human staat bij mij heel erg hoog. Twijfel een beetje tussen de Killers en MGMT (Kids). Allebei echt fantastische platen.
Hebben er geen enkele gemaakt...want wilden hem terug pakken, maar hij bleef maar leuk op de foto terecht komenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waar zijn alle foto's gebleven die jij en Domien hebben gemaakt?
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Briljante plaat ! die staat ook hoog maar Kids net iets hoger.
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:41 schreef Marc63 het volgende:
Koop - Come to Me hoor je ook in een ledenwerf-spotje van de AVRO. Ik vraag me af hoe ze daarbij komen...
Ken je de Señor Coconut Remix al? Die is nog leuker!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De nieuwe single van Jamie Lidell is trouwens ook briljant:![]()
![]()
![]()
![]()
wheatus
Geinige plaat inderdaad. Nog niet heel vaak gedraaid en volgens mij vooral bij Ekdom.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De nieuwe single van Jamie Lidell is trouwens ook briljant:![]()
![]()
![]()
![]()
wheatus
Nee?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ken je de Señor Coconut Remix al? Die is nog leuker!
misschien komt ie als laatste, kan je eerder wegquote:Op woensdag 10 december 2008 21:49 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoef niet mee te doen bij de prijsvraag, want ik ga al op 18 december
Dio is dan weer een gevalletje jammer
zojuist was het nog een gevalletje prullenbakquote:Op woensdag 10 december 2008 21:49 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoef niet mee te doen bij de prijsvraag, want ik ga al op 18 december
Dio is dan weer een gevalletje jammer
Jammer dat ie uit de prullenbak is gekropenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zojuist was het nog een gevalletje prullenbak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |