neeehquote:Op woensdag 10 december 2008 21:05 schreef Mark336 het volgende:
Wie helpt ook mee in ht offensief om Gaston uit te nodigen om Goeeeeeeeeeeeeeedeavond het is Weeeeeeeeekeend te roepen in Ekstra weekend?
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:05 schreef Mark336 het volgende:
Wie helpt ook mee in ht offensief om Gaston uit te nodigen om Goeeeeeeeeeeeeeedeavond het is Weeeeeeeeekeend te roepen in Ekstra weekend?
EEN BROODJE GEBRADEN GEHAKT, OUWE!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
Man, schreeuw toch niet zo. Irritante reclame.
Sterkte! en terustenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tijd voor bed!
Zijn misschien mijn zere rug, zere nek en zere hoofd weer gewoon mijn rug, nek en hoofd!
Trusteeeeeeeeee!
AAAAAAAAAAAHquote:Op woensdag 10 december 2008 21:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
EEN BROODJE GEBRADEN GEHAKT, OUWE!
Badeendquote:Op woensdag 10 december 2008 21:07 schreef Marc63 het volgende:
Badeend
Of was er ook een kerstversie?
Nope, za 'm een keer 'aanschaffen'.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:07 schreef Timo20 het volgende:
@ Roel: heb je de nieuwe cd van The Cure gehoord? vind `m best goed![]()
En de december is zeker long.. f*ck wat een irritante periode is dit. 's ochtends te lang donker en 's avonds is het weer te snel donker. En die kou... Brrrrrrrr.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:05 schreef Krambo het volgende:
Ik heb ook maar weer eens een requestje de deur uitgedaan:
A long December van Counting Crows
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:07 schreef Timo20 het volgende:
What`s that coming over the hill, is it a kerstboom??
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En de december is zeker long.. f*ck wat een irritante periode is dit. 's ochtends te lang donker en 's avonds is het weer te snel donker. En die kou... Brrrrrrrr.
Op woensdag? alcoholistquote:Op woensdag 10 december 2008 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Is Veenstra vanavond al gespot met een lekker koud biertje, iemand?
Doen, hij`s fijnquote:Op woensdag 10 december 2008 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, za 'm een keer 'aanschaffen'.
Volgens mij drinkt Michiel door de weeks vrij vaak een biertje en ik kan hem geen ongelijk geven.quote:
Die dikke truien bij de dames kan echt nietquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:09 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb heel verrassend Franz Ferdinand - The Fallen aangevraagd.
Absoluut niet. Maar bij mij zou dat niet werken:"ach, 1tje kan wel." voor ik `t weet ben ik toeterquote:Op woensdag 10 december 2008 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij drinkt Michiel door de weeks vrij vaak een biertje en ik kan hem geen ongelijk geven.
Precies! volgens mij zitten wij vanavond op dezelfde golflengte.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die dikke truien bij de dames kan echt niet![]()
Dat is wel een nadeel maar dat heb ik ook hoor. Ik zorg gewoon voor wat chips en verder gewoon rustig drinken dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Maar bij mij zou dat niet werken:"ach, 1tje kan wel." voor ik `t weet ben ik toeter
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies! volgens mij zitten wij vanavond op dezelfde golflengte.
Ik zie nog wel opvallend veel rokjes. En laarzen!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die dikke truien bij de dames kan echt niet![]()
Laarzen wel, maar rokjes nietquote:Op woensdag 10 december 2008 21:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zie nog wel opvallend veel rokjes. En laarzen!
hate it danquote:Op woensdag 10 december 2008 21:16 schreef Mark336 het volgende:
Dio![]()
![]()
Dit is weer zo'n love it or hate it plaat
Echt niet, de winter roeleert!quote:
Ik hou niet van z'n raps, de rest vind ik moddervetquote:Op woensdag 10 december 2008 21:16 schreef Mark336 het volgende:
Dio![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Maricha met een kerstmuts?
[ afbeelding ]
Vind `m tof, net als "Het is je boy"quote:Op woensdag 10 december 2008 21:16 schreef Mark336 het volgende:
Dio![]()
![]()
Alleen december, de nationale schransmaandquote:
quote:
Ja doei. Het beste van Green Day komt uit de periode t/m Dookie.quote:
Heel cool, zit je gelijk met zo`n smile op je gezichtquote:Op woensdag 10 december 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
HaHahahahahaa. Mooi begin ook van die plaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |