ben ik blij dat mijn ouders niet zo zijn, zijn ze toch niet de meeste computerdigibeten die er zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mijn vader doet altijd precies het tegenovergestelde. Als hij iets zoekt, zet hij er "www." voor en ".nl" erachter en pleurt het in de adresbalk. En dan maar blijven zeuren dat hij nooit wat kan vinden.
Ja, wilde t op TV kijken, maar storing. Dus ff op de staatsloterijsite gekeken..quote:Op woensdag 10 december 2008 20:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh is de uitslag van vandaag al bekend?
Ha, dat doet m'n moeder ook. M'n vader is daar toch wat slimmer in.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mijn vader doet altijd precies het tegenovergestelde. Als hij iets zoekt, zet hij er "www." voor en ".nl" erachter en pleurt het in de adresbalk. En dan maar blijven zeuren dat hij nooit wat kan vinden.
Mijn moeder is daar wat slimmer in. Zij schakelt iemand anders in om wat op internet op te zoekenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ha, dat doet m'n moeder ook. M'n vader is daar toch wat slimmer in.
QOTSA
wheej wel 8 euriquote:Op woensdag 10 december 2008 20:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, wilde t op TV kijken, maar storing. Dus ff op de staatsloterijsite gekeken..
Sta je wel bij de goeie ingang?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
waarom staan wij nog steeds te wachten?
Hahahahahahahahaha, ge-ni-aal!!quote:
Heb je gisteren man bijt hond gekeken paultjuhhh? Die feyenoord knakker met zijn vrachtwagen-bouwpakettenquote:
4-wheel-drivequote:Op woensdag 10 december 2008 20:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha, ge-ni-aal!!
Nadenken voordat je een 4-wheel-drive auto probeert weg te slepen!
En onderschat nooit het nut van een handrem!
briljant!quote:
nicequote:Op woensdag 10 december 2008 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Altijd leuk, oude vakantiefoto's terugkijken. Praag 2003....
.
[ afbeelding ]
Ha, cultuurquote:Op woensdag 10 december 2008 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Altijd leuk, oude vakantiefoto's terugkijken. Praag 2003....
.
[ afbeelding ]
Dat is precies wat ik ook dacht toen ik het in de krant lasquote:Op woensdag 10 december 2008 19:54 schreef Sersjee het volgende:
Waarom zou je naar Hyves googlen?! Is www.hyves.nl te moeilijk ofzo?
hij`s echt tofquote:
quote:
'k vraag me af hoeveel mensen daarvan Firefox gebruikers zijn.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:54 schreef Sersjee het volgende:
Waarom zou je naar Hyves googlen?! Is www.hyves.nl te moeilijk ofzo?
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k vraag me af hoeveel mensen daarvan Firefox gebruikers zijn.
Als ik firefox alleen "hyves" in m'n adresbalk in tik, krijg ik automatisch de eerste hit op Google. Dat telt natuurlijk allemaal mee als search query.
Oehhhh... die is best wel nice!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Mooi stad hoor, dat Praag. Veel cultuur. Kennismaken met de plaatselijke bevolking enzo.
[ afbeelding ]
Zie sig voor meer pics
Als die jongen dat toch leuk vindt...!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:38 schreef Sersjee het volgende:
Ik kreeg laatst een mailtje van m'n broer: voor het eerst in tijden had ie weer eens een cd gekocht... Anouk. Ik moet een hartig woordje gaan spreken met die jongen, want dit kan echt niet.
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:38 schreef Sersjee het volgende:
Ik kreeg laatst een mailtje van m'n broer: voor het eerst in tijden had ie weer eens een cd gekocht... Anouk. Ik moet een hartig woordje gaan spreken met die jongen, want dit kan echt niet.
Anouk is goedquote:Op woensdag 10 december 2008 20:38 schreef Sersjee het volgende:
Sterkte, je broer is homoquote:Op woensdag 10 december 2008 20:38 schreef Sersjee het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:40 schreef Marc63 het volgende:
http://www.d-log.nl/angry(...)lt%20Disney%20World/
Mocht ook wel een keertje. Disney's grootste sponsor.
Er staat 'uitgang'. Lijkt me redelijk oke...quote:Op woensdag 10 december 2008 20:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sta je wel bij de goeie ingang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |