Absoluut en de rest van de plaat doet die smile alleen maar groter maken.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heel cool, zit je gelijk met zo`n smile op je gezicht
helaas, geen foto!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Maricha met een kerstmuts?
[ afbeelding ]
Al kapotgedraaitquote:Op woensdag 10 december 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
Request 'ie Viva La Vida.. Tsja, persoonlijk niet mijn favo Coldplay plaat.
Toch nietquote:Op woensdag 10 december 2008 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat absoluut maar ik vind bijvoorbeeld die Violett hill echt veel beter.
tijdje niet meer gehoord , beetje variatiequote:Op woensdag 10 december 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
Request 'ie Viva La Vida.. Tsja, persoonlijk niet mijn favo Coldplay plaat.
Nope, Regio FM kwam bij mij uit de speakers.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Hebben jullie ook dat jochie vanochtend bij Giel gehoord hihhi
Heb ik eigenlijk nog niet eens over nagedacht maar de Killers - Human staat bij mij heel erg hoog. Twijfel een beetje tussen de Killers en MGMT (Kids). Allebei echt fantastische platen.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Toch niet
dan zitten we nu niet op één lijn
Wat is jouw favoriete plaat van het jaar?
Niet Electric Feel?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk nog niet eens over nagedacht maar de Killers - Human staat bij mij heel erg hoog. Twijfel een beetje tussen de Killers en MGMT (Kids). Allebei echt fantastische platen.
Hebben er geen enkele gemaakt...want wilden hem terug pakken, maar hij bleef maar leuk op de foto terecht komenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waar zijn alle foto's gebleven die jij en Domien hebben gemaakt?
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Briljante plaat ! die staat ook hoog maar Kids net iets hoger.
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:41 schreef Marc63 het volgende:
Koop - Come to Me hoor je ook in een ledenwerf-spotje van de AVRO. Ik vraag me af hoe ze daarbij komen...
Ken je de Señor Coconut Remix al? Die is nog leuker!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De nieuwe single van Jamie Lidell is trouwens ook briljant:![]()
![]()
![]()
![]()
wheatus
Geinige plaat inderdaad. Nog niet heel vaak gedraaid en volgens mij vooral bij Ekdom.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De nieuwe single van Jamie Lidell is trouwens ook briljant:![]()
![]()
![]()
![]()
wheatus
Nee?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ken je de Señor Coconut Remix al? Die is nog leuker!
misschien komt ie als laatste, kan je eerder wegquote:Op woensdag 10 december 2008 21:49 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoef niet mee te doen bij de prijsvraag, want ik ga al op 18 december
Dio is dan weer een gevalletje jammer
zojuist was het nog een gevalletje prullenbakquote:Op woensdag 10 december 2008 21:49 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoef niet mee te doen bij de prijsvraag, want ik ga al op 18 december
Dio is dan weer een gevalletje jammer
Jammer dat ie uit de prullenbak is gekropenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zojuist was het nog een gevalletje prullenbak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |