daarom krijg je deze afdankertjesquote:Op woensdag 10 december 2008 19:24 schreef Marc63 het volgende:
Vanmorgen bij Arbeidsvitaminen zei Jean-Marc van Tol nog dat je het beste een zo laat mogelijke druk van Het Afzien van 2008 kunt kopen, want in de huidige druk staat nog niet alles van 2008.
ik zei FoK!ker, niet FoK!sterquote:Op woensdag 10 december 2008 19:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen sabbelen aan de grote teen
Uit het bericht wordt niet echt duidelijk of Coen op 3FM te horen is of alleen in het sorteercentrum. Ik denk het laatste.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:27 schreef Feivel1 het volgende:
Volgens mij is er morgen geen (normale) MetMichiel:
http://radio.nl/2003/home(...)/2008/12/137817.html
je hele actie is van de site verdwenenquote:Op woensdag 10 december 2008 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow allemaal![]()
![]()
ik moet wel n beetje huilen....de set van DJ Sandstorm staat niet op de veiling![]()
![]()
hoe kan dat
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
je hele actie is van de site verdwenen
Je zou mij eens moeten zien tijdens m'n werk...quote:
Ik schijn er ook wat van te kunnen.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je zou mij eens moeten zien tijdens m'n werk...
Losing my religion
In aanloop van SR misschien wel een leuke 3FM Megahit kandidaat. Giel die tipte (niet direct maar tussen de regels door) de plaat van Ray LaMontagne als GH song.quote:
Goed lezen:quote:Op woensdag 10 december 2008 19:27 schreef Feivel1 het volgende:
Volgens mij is er morgen geen (normale) MetMichiel:
http://radio.nl/2003/home(...)/2008/12/137817.html
Dat zou wel heul erg vet zijn als die het wordt. En Novastar zou volgende week een hele goeie MH kandidaat zijn.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In aanloop van SR misschien wel een leuke 3FM Megahit kandidaat. Giel die tipte (niet direct maar tussen de regels door) de plaat van Ray LaMontagne als GH song.
Volgens mij heb ik gehoord dat je daarvoor naar de 3FM-site moet.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, zijn er eigenlijk weer van die collectebussen net als vorig jaar? Want dan ga ik eens collecteren
kweetnie...kom ook net thuis..de hele dag al in spanning hoe en wat...staat ie niet eens op de sitequote:Op woensdag 10 december 2008 19:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeieavond!!
Eliza, waar is je actie gebleven dan??
Gewoon ff mailen , dat hij van de sr site af is logisch, bieden op 2 plekken kan niet .quote:Op woensdag 10 december 2008 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kweetnie...kom ook net thuis..de hele dag al in spanning hoe en wat...staat ie niet eens op de site![]()
jep, iik heb er al enige dxagen een paar thuis staanquote:Op woensdag 10 december 2008 19:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, zijn er eigenlijk weer van die collectebussen net als vorig jaar? Want dan ga ik eens collecteren
Ik denk niet dat alles al op ebay staat. Ik vind het nog een beetje weinig namelijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kweetnie...kom ook net thuis..de hele dag al in spanning hoe en wat...staat ie niet eens op de site![]()
Ahhhh, thanx!quote:Op woensdag 10 december 2008 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gehoord dat je daarvoor naar de 3FM-site moet.
EDIT: Tadaa! http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_donatiebox
Het kan erger. Serieus.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:20 schreef Sersjee het volgende:
O help, de meest verschrikkelijke kerstplaat ever...
Nou, van deze weet ik tenminste zeker dat ie niet al te serieus bedoeld is.quote:
Veel mensen plempen een url in de zoekbalk en worden zo door Google vanzelf doorverwezen. Met een site van dik 7 miljoen gebruikers kom je dan een heel eind in zo'n lijstquote:Op woensdag 10 december 2008 19:54 schreef Sersjee het volgende:
Waarom zou je naar Hyves googlen?! Is www.hyves.nl te moeilijk ofzo?
Mijn vader doet altijd precies het tegenovergestelde. Als hij iets zoekt, zet hij er "www." voor en ".nl" erachter en pleurt het in de adresbalk. En dan maar blijven zeuren dat hij nooit wat kan vinden.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veel mensen plempen een url in de zoekbalk en worden zo door Google vanzelf doorverwezen. Met een site van 7 miljoen gebruikers kom je dan een heel eind in zo'n lijst.
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Alex had een staatslot gekregen van zijn werk voor Sinterklaas, maar niks gewonnen, helemaal niks...
De 10e van elke maand.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh is de uitslag van vandaag al bekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |