Absoluut en de rest van de plaat doet die smile alleen maar groter maken.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heel cool, zit je gelijk met zo`n smile op je gezicht
helaas, geen foto!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Maricha met een kerstmuts?
[ afbeelding ]
Al kapotgedraaitquote:Op woensdag 10 december 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
Request 'ie Viva La Vida.. Tsja, persoonlijk niet mijn favo Coldplay plaat.
Toch nietquote:Op woensdag 10 december 2008 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat absoluut maar ik vind bijvoorbeeld die Violett hill echt veel beter.
tijdje niet meer gehoord , beetje variatiequote:Op woensdag 10 december 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
Request 'ie Viva La Vida.. Tsja, persoonlijk niet mijn favo Coldplay plaat.
Nope, Regio FM kwam bij mij uit de speakers.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Hebben jullie ook dat jochie vanochtend bij Giel gehoord hihhi
Heb ik eigenlijk nog niet eens over nagedacht maar de Killers - Human staat bij mij heel erg hoog. Twijfel een beetje tussen de Killers en MGMT (Kids). Allebei echt fantastische platen.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Toch niet
dan zitten we nu niet op één lijn
Wat is jouw favoriete plaat van het jaar?
Niet Electric Feel?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk nog niet eens over nagedacht maar de Killers - Human staat bij mij heel erg hoog. Twijfel een beetje tussen de Killers en MGMT (Kids). Allebei echt fantastische platen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |