Ja, nou, geowned. Voor 30ctquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:49 schreef Angeliquetje het volgende:
Je moet eigenlijks blij zijn, je hebt die vent vet geowned!
Ach! wat voor onzin is dat nou? Betalen voor een eerste levensbehoefte?? Straks moeten we ook betalen voor ingeademde lucht.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:06 schreef Armageddon het volgende:
Jij moet zeiken, dat kost 30 cent. Dat weet je van te voren. Dus dan betaal je gewoon. kankerpauper.
Stel je niet aan joh, als ze nou zorgde dat die wc's ook schoon zouden zijn, maar neeeeequote:Op dinsdag 9 december 2008 23:06 schreef Armageddon het volgende:
Jij moet zeiken, dat kost 30 cent. Dat weet je van te voren. Dus dan betaal je gewoon. kankerpauper.
Ik zit je op te naaien. Hulde dat je zo netjes tegen mij blijft.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ach! wat voor onzin is dat nou? Betalen voor een eerste levensbehoefte?? Straks moeten we ook betalen voor ingeademde lucht.
Nope, in de gebruiksvergunning van iedere horecaonderneming staat dat je verplicht gescheiden sanitair aan moet bieden. En dus weiger ik te betalen. Bovendien spendeer je voor een vermogen in zo'n restaurant, en heb je dat plasje wel 30 keer betaald.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:06 schreef Armageddon het volgende:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:06 schreef Armageddon het volgende:
Failure.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:49 schreef Angeliquetje het volgende:
Je moet eigenlijks blij zijn, je hebt die vent vet geowned!
dan moet je eigk ook met een camera het gezicht van die vent filmenquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:14 schreef Armageddon het volgende:
Of nog beter. Naast de plee en dan alle wanden ook nog insmeren met stront.
Of de wc onder smeren met HIV besmet bloedquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zou je stront aan de bril smeren. Zal ze leren!
Jij bent zeker de leukste thuis?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:46 schreef Mortde het volgende:
[..]
Of de wc onder smeren met HIV besmet bloed
"piesen"quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:21 schreef Koploperkopper het volgende:
Langs de A1 heb ik gratis mogen piesen van die miep omdat ik m'n portemonnee in de auto was vergeten, nog nooit zo'n schone WC gezien.
wie heeft dat paard nou weer uit de stal gehaald.quote:
Opdat wij niet vergetenquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:35 schreef LethalNinja het volgende:
TS is wel sneu, 30 centloop niet zo te janken man
Je weet ook dat elke openbare, en zeker horeca, gelegenheid verplicht is toiletten aan te bieden? Gratis ende voor niets? Dat dit inderdaad het loon is voor de toilet-juf of meneer is niet onze schuld... Dat is de schuld van een gierige uitbater die je niet alleen laat betalen om de naar pis-smakende heineken te mogen nuttigen, maar de minder naar pis-smakende urine die daar het logisch gevolg van is ook weer uit te pissen opdat Heineken dit weer kan voorzien van een pis-smaak en opnieuw kan verkopen.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:44 schreef CaptainCookie het volgende:
Zeuren over 30 cent[ afbeelding ]
Je weet wel dat in 9/10 gevallen dat het loon is van die mensen
Ga dan zeuren bij de bedrijfsleider. Niet bij die pispotbewaker.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:11 schreef santax het volgende:
[..]
Je weet ook dat elke openbare, en zeker horeca, gelegenheid verplicht is toiletten aan te bieden? Gratis ende voor niets? Dat dit inderdaad het loon is voor de toilet-juf of meneer is niet onze schuld... Dat is de schuld van een gierige uitbater die je niet alleen laat betalen om de naar pis-smakende heineken te mogen nuttigen, maar de minder naar pis-smakende urine die daar het logisch gevolg van is ook weer uit te pissen opdat Heineken dit weer kan voorzien van een pis-smaak en opnieuw kan verkopen.
Betalen voor verplicht aanwezige toiletten is gewoon not-done.
Neuh, TS heeft gewoon gelijk. Waarom zou je met een pispotbewaker in discussie gaan over geld dat hij in de eerste instantie niet mocht vragen? En waarom zou ik dat gaan uitleggen aan een bedrijfsleider die dat zelf ook weet en daarom niet zelf bij de pispot zit?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ga dan zeuren bij de bedrijfsleider. Niet bij die pispotbewaker.
Ja!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:19 schreef RoelerMF het volgende:
Langs de Duitse snelwege is het pas mooi opgelost. Als je daar moet plassen betaal je 50 cent. Oké, dat is een flink bedrag, maar de Sanifair toiletten zijn echt superschoon en superhygienisch. Je mikt 50 cent in een automaat en krijgt daarmee een bonnetje. Je hoeft verder niets aan te raken tijdens het zeiken behalve je eigen leuter. Ook handjes wassen en droog maken gaat allemaal zonder bevlekking van andere.
En als je klaar bent met plassen ga je naar de winkel van de pomp toe, koopt daar een flesje drinken oid en je levert dat toilet kaartje in, krijg je weer 50 cent korting op je aanschaf. En die dingen zijn onbeperkt houdbaar. Dus dat spaar je op tijdens je reis door Duitsland, en zo pis ik daar bijna altijd gratis
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:02 schreef Yi-Long het volgende:
Die figuren die met een schoteltje bij de wc zitten, zouden allemaal een kogel door hun kop moeten krijgen. In Amsterdam is het 50ct(!)Stelletje oplichters.
Link de foto es die boswachter als ava gebruiktquote:
Waar is die stacy hoer van? post eens links naar naaktfotos van haarquote:Op woensdag 10 december 2008 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Link de foto es die boswachter als ava gebruikt
Je gaat voor die 50ct liever tussen pislucht staan.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:01 schreef sinadO het volgende:
Ze zitten ook bij tankstations tegenwoordig he, met hun schoteltjes. Staat nooit een prijsje bij dus dan is het gratis wat mij betreft. Maar kom je bij ´de Lucht´ bij Den Bosch dan moet je door een poortje waar je 50 ct in moet stoppen anders kom je niet eens bij de wc´s! Daar pis ik altijd buiten tegen een boom of zo. Net als alle vrachtwaggelchauffeurs. En stínken dat het daar doet!
Zoek maar eens naar Don en Ad: Stacy editionquote:Op woensdag 10 december 2008 16:53 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Waar is die stacy hoer van? post eens links naar naaktfotos van haar
Ik heb nooit kleingeld bij me. Dan moet ik dus eerst wat kopen of ergens gaan pinnen of iets. Ik heb dus geen enkele keus.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je gaat voor die 50ct liever tussen pislucht staan.klaploper
Wat denk je van wat kleingeld in auto leggen?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:14 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik heb nooit kleingeld bij me. Dan moet ik dus eerst wat kopen of ergens gaan pinnen of iets. Ik heb dus geen enkele keus.
Pispotbewaker gevonden!!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:06 schreef Armageddon het volgende:
Dieselquote:Op woensdag 10 december 2008 00:02 schreef Sakura het volgende:
Ik betaal echt never nooit in wegrestaurants en bij benzine stations. Ik rij zo'n 1000 km in de week gemiddeld, en draag meer dan genoeg bij aan diesel kosten.
Halen ze het maar van hun omzet af.
indd, die boerenpummel loopt te liegenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:34 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Diesel! Jij rijd 1000km per week op je tractor?
En de Kutkick van het jaar gaat naar....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:34 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Diesel! Jij rijd 1000km per week op je tractor?
HAHA ja idd dat werkt super je kan met zijn tweeën door dat poortje dus inpricipe kost het gewoon 25cent per man.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:19 schreef RoelerMF het volgende:
Langs de Duitse snelwege is het pas mooi opgelost. Als je daar moet plassen betaal je 50 cent. Oké, dat is een flink bedrag, maar de Sanifair toiletten zijn echt superschoon en superhygienisch. Je mikt 50 cent in een automaat en krijgt daarmee een bonnetje. Je hoeft verder niets aan te raken tijdens het zeiken behalve je eigen leuter. Ook handjes wassen en droog maken gaat allemaal zonder bevlekking van andere.
En als je klaar bent met plassen ga je naar de winkel van de pomp toe, koopt daar een flesje drinken oid en je levert dat toilet kaartje in, krijg je weer 50 cent korting op je aanschaf. En die dingen zijn onbeperkt houdbaar. Dus dat spaar je op tijdens je reis door Duitsland, en zo pis ik daar bijna altijd gratis
Wat ben jij een Hollander, zeg!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:08 schreef Infinti het volgende:
[..]
HAHA ja idd dat werkt super je kan met zijn tweeën door dat poortje dus inpricipe kost het gewoon 25cent per man.
Als je met z'n negenen naar Zuid-Duitsland en terug reist heb je op de terugweg genoeg bonnetjes om een Schlager-cd te kopenquote:
Jij gaat naar de supermarktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:46 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Zonder hem heb jij geen eten in de supermarkt.
Valt toch wel weer mee zie je nu, er zijn meer geïntereseerden!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:40 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
En de Kutkick van het jaar gaat naar....
Omdat piesen op straat door de politie bestraft wordt als ze je betrappen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:23 schreef miodzio het volgende:
Vreemde reacties hier...
Die toiletten zijn daar aangelegd, het verbruikt water/stroom, het moet schoongemaakt worden, etc... niet heel vreemd dat je daar (heel weinig!) voor betaalt. Je betaalt iig niet voor een pauper die daar de wacht houd.
Raar dat je meent dat je er gratis recht op hebt aangezien het een eerste levensbehoefte is?
Aan de andere kant als betalen niet verplicht is moet zo'n kerel er ook niet boos om worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |