Ja, nou, geowned. Voor 30ctquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:49 schreef Angeliquetje het volgende:
Je moet eigenlijks blij zijn, je hebt die vent vet geowned!
Ach! wat voor onzin is dat nou? Betalen voor een eerste levensbehoefte?? Straks moeten we ook betalen voor ingeademde lucht.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:06 schreef Armageddon het volgende:
Jij moet zeiken, dat kost 30 cent. Dat weet je van te voren. Dus dan betaal je gewoon. kankerpauper.
Stel je niet aan joh, als ze nou zorgde dat die wc's ook schoon zouden zijn, maar neeeeequote:Op dinsdag 9 december 2008 23:06 schreef Armageddon het volgende:
Jij moet zeiken, dat kost 30 cent. Dat weet je van te voren. Dus dan betaal je gewoon. kankerpauper.
Ik zit je op te naaien. Hulde dat je zo netjes tegen mij blijft.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ach! wat voor onzin is dat nou? Betalen voor een eerste levensbehoefte?? Straks moeten we ook betalen voor ingeademde lucht.
Nope, in de gebruiksvergunning van iedere horecaonderneming staat dat je verplicht gescheiden sanitair aan moet bieden. En dus weiger ik te betalen. Bovendien spendeer je voor een vermogen in zo'n restaurant, en heb je dat plasje wel 30 keer betaald.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:06 schreef Armageddon het volgende:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:06 schreef Armageddon het volgende:
Failure.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:49 schreef Angeliquetje het volgende:
Je moet eigenlijks blij zijn, je hebt die vent vet geowned!
dan moet je eigk ook met een camera het gezicht van die vent filmenquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:14 schreef Armageddon het volgende:
Of nog beter. Naast de plee en dan alle wanden ook nog insmeren met stront.
Of de wc onder smeren met HIV besmet bloedquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zou je stront aan de bril smeren. Zal ze leren!
Jij bent zeker de leukste thuis?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:46 schreef Mortde het volgende:
[..]
Of de wc onder smeren met HIV besmet bloed
"piesen"quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:21 schreef Koploperkopper het volgende:
Langs de A1 heb ik gratis mogen piesen van die miep omdat ik m'n portemonnee in de auto was vergeten, nog nooit zo'n schone WC gezien.
wie heeft dat paard nou weer uit de stal gehaald.quote:
Opdat wij niet vergetenquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:35 schreef LethalNinja het volgende:
TS is wel sneu, 30 centloop niet zo te janken man
Je weet ook dat elke openbare, en zeker horeca, gelegenheid verplicht is toiletten aan te bieden? Gratis ende voor niets? Dat dit inderdaad het loon is voor de toilet-juf of meneer is niet onze schuld... Dat is de schuld van een gierige uitbater die je niet alleen laat betalen om de naar pis-smakende heineken te mogen nuttigen, maar de minder naar pis-smakende urine die daar het logisch gevolg van is ook weer uit te pissen opdat Heineken dit weer kan voorzien van een pis-smaak en opnieuw kan verkopen.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:44 schreef CaptainCookie het volgende:
Zeuren over 30 cent[ afbeelding ]
Je weet wel dat in 9/10 gevallen dat het loon is van die mensen
Ga dan zeuren bij de bedrijfsleider. Niet bij die pispotbewaker.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:11 schreef santax het volgende:
[..]
Je weet ook dat elke openbare, en zeker horeca, gelegenheid verplicht is toiletten aan te bieden? Gratis ende voor niets? Dat dit inderdaad het loon is voor de toilet-juf of meneer is niet onze schuld... Dat is de schuld van een gierige uitbater die je niet alleen laat betalen om de naar pis-smakende heineken te mogen nuttigen, maar de minder naar pis-smakende urine die daar het logisch gevolg van is ook weer uit te pissen opdat Heineken dit weer kan voorzien van een pis-smaak en opnieuw kan verkopen.
Betalen voor verplicht aanwezige toiletten is gewoon not-done.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |