Ik ging vanavond iets eten bij het restaurant dat over de A4 gaat. Lekker gegeten in het BBQ restaurant.
Bij het verlaten van de zaak ff een plasje doen. Zit daar zo'n debiel met een schoteltje die geen reet uitvoert en ff 30ct wil vangen.
Hij zal ECHT veel werk hebben aan mijn plas die door het urinoir wordt opgevangen, moest toch geld hebben.
Dus ik er gewoon langs lopen. Werd ik het halve restaurant nagejaagd door die vent. Schreeuwen dat hij deed "Je bent toch niet DOOF!!!" riep hij. Ik hem verteld dat hij kon optiefen (netjes uitgedrukt). Hij ging de politie wel ff bellen. Alle omstanders lachen, zullen de wouten echt voor komen opdraven.
Erg sneue vent
Daarna ff gezocht in mijn portemonnee, 30ct bij elkaar gescharreld en terug gelopen. WIlde hij me op mijn bek slaan. Hem nog even uitgedaagd om dat vooral niet na te laten en dat de politie daar wel voor zou komen.
Tjongejonge, wat die vent zich druk maakte over zijn 30 centjes. Volgende keer maar naast de pot schijten, is het zijn geld tenminste waard