abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63913726
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:42 schreef koningdavid het volgende:

[..]
Ik vind alleen de heise over het shockerende poppetje zwaar overdreven.
Omdat je je blijkbaar niet kan inleven hoe het zou moeten zijn voor een vrouw die ooit verkracht, ooit een miskraam heeft gehad, etc. Door te zeggen dat de shock-value wel meevalt relativeer je de belachelijkheid van die hele actie. De actie die heel toevallig op handen gezet is door mensen die hetzelfde geloof delen als dat van jou. Snap je nu dat ik zeg dat je die actie verdedigd/relativeert?
quote:
Tja, iedereen wordt wel eens gekwetst. Misschien voel ik mij ook wel gekwetst als mensen vloeken met 'Jezus' of 'kanker' omdat beide begrippen veel gevoelens bij mij oproepen?
Als je echter niet wat eelt op je ziel creëert red je het niet in dit leven. En nogmaals, ik verwacht eerlijk gezegd niet dat mensen mentaal helemaal doorbreken als ze een dichte enveloppe van 'Schreeuw Om Leven' in de brievenbus zien.
Ik ben het met je eens dat eelt creeren nodig is in dit leven, maar er zijn gewoon grenzen. Ga protesteren op straat, maak er een programma of radioshow over maar ga mensen aub er niet thuis mee lastig vallen.

Maargoed, je bent het al met me eens blijkbaar dus ik snap niet waarom je nog in ging op het opdringerige aspect van die actie... hier lijkt het namelijk weer of je het wil verdedigen.
quote:
Je begrijpt er werkelijk niks van en je moet je veroordelingen maar lekker voor je houden.
Eh nee, dat gaat niet gebeuren. Als mijn mening je niet bevalt dan heb je de keuze om je PC uit te zetten. De mensen die zo'n ding door de brievenbus krijgen hebben die keuze niet.
pi_63913766
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:46 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Toch gek dat die verontwaardiging zich beperkt tot dit soort uitingen maar niemand moeilijk doet over een blaadje van een politieke partij dat ongewenst op je mat valt.
Dat kunnen mensen blijkbaar wel bij het oud papier gooien zonder zes topics op fok en acties op touw te zetten om dat vodje met een stapel bakstenen terug te sturen naar het antwoordnummer van de VVD of SP.
Op de dag dat de partij van de dieren een gemummificeerd mishandeld kattenlijkje door de brievenbus propt dan reageer ik op exact dezelfde manier, neem dat maar van mij aan
pi_63913791
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:50 schreef bewegende_ninja het volgende:
Eh nee, dat gaat niet gebeuren. Als mijn mening je niet bevalt dan heb je de keuze om je PC uit te zetten. De mensen die zo'n ding door de brievenbus krijgen hebben die keuze niet.
Jawel hoor, zo'n ding heet een vuilnisbak.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63913804
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:46 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Toch gek dat die verontwaardiging zich beperkt tot dit soort uitingen maar niemand moeilijk doet over een blaadje van een politieke partij dat ongewenst op je mat valt.
Dat kunnen mensen blijkbaar wel bij het oud papier gooien zonder zes topics op fok en acties op touw te zetten om dat vodje met een stapel bakstenen terug te sturen naar het antwoordnummer van de VVD of SP.
Onzin. Daar erger ik me ook aan.
Maar daar gaat dit topic niet over. Open een topic daarover en je zult zien dat er genoeg mensen zijn die zich ook daaraan storen. Maar de VVD en de SP doen er geen poppetjes en teksten bij die mij beschuldigen van moord, waar er van moord geen enkele sprake is.
pi_63913846
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:52 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Jawel hoor, zo'n ding heet een vuilnisbak.
Ik persoonlijk zal een antwoordnummer gebruiken en de hele zooi terugsturen op kosten van die fijne mensen zelf.
pi_63913860
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:51 schreef bewegende_ninja het volgende:

[..]

Op de dag dat de partij van de dieren een gemummificeerd mishandeld kattenlijkje door de brievenbus propt dan reageer ik op exact dezelfde manier, neem dat maar van mij aan

Je hebt alleen een punt als Schreeuw om Leven een gemummificeerd geaborteerd kinderlijkje door de brievenbus stopt. Dit is meer vergelijkbaar met Snowy, dat zeehondje van het Wereld Natuurfonds.
pi_63913941
quote:

[..]

Omdat je je blijkbaar niet kan inleven hoe het zou moeten zijn voor een vrouw die ooit verkracht, ooit een miskraam heeft gehad, etc. Door te zeggen dat de shock-value wel meevalt relativeer je de belachelijkheid van die hele actie. De actie die heel toevallig op handen gezet is door mensen die hetzelfde geloof delen als dat van jou. Snap je nu dat ik zeg dat je die actie verdedigd/relativeert?
Nee, dat snap ik niet. Omdat ik niet net zo hard moord en brand ga schreeuwen als veel mensen hier, verdedig ik gelijk die actie?
quote:
Ik ben het met je eens dat eelt creeren nodig is in dit leven, maar er zijn gewoon grenzen. Ga protesteren op straat, maak er een programma of radioshow over maar ga mensen aub er niet thuis mee lastig vallen.
Protesteren op straat lijkt me eerlijk gezegd veel confronterender voor toevallige voorbijgangers die iets ergs hebben meegemaakt, dan dat je een kaartje thuiskrijgt die je linea recta in de vuilnisbak kan gooien.
quote:
Maargoed, je bent het al met me eens blijkbaar dus ik snap niet waarom je nog in ging op het opdringerige aspect van die actie... hier lijkt het namelijk weer of je het wil verdedigen.
Ik heb vanaf het begin al duidelijk gemaakt dat ik het niet eens ben met het opdringerige van de actie?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_63913948
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:54 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Je hebt alleen een punt als Schreeuw om Leven een gemummificeerd geaborteerd kinderlijkje door de brievenbus stopt. Dit is meer vergelijkbaar met Snowy, dat zeehondje van het Wereld Natuurfonds.
Wie?

Die heb ik nooit ongevraagd door de brievenbus gekregen
pi_63914046
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat dat betreft zou je deze actie als duidelijke onverschilligheid ten opzichte van ongeboren leven kunnen zien. Een ongeboren kind is een soort plastic kerstbal. Doe bij de buren door de brievenbus, lachen. Volgende abortusrestant doen we bij de overburen, ok?
Veel meer verwacht ik ook niet van een bespottelijke organisatie als Schreeuw om Leven.
Abortus vergelijken met nazi-vernietigingskampen... zijn ze nou helemaal belazerd?
Sowieso belachelijk dat zij ongeboren leven voor dat van een volwaardig leven stellen.
pi_63914069
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:59 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Lol, alsof die gasten belangeloos zo'n actie opzetten.
Niet belangeloos! Er zit een telefoonnummer van hun hulpdienst bij.. Uiteraard gaan ze daarmee ongewenst bezwangerde vrouwen helpen en bekeren.. Twee zieltjes in één klap!

Inspelen op je geweten en dan zelf met een oplossing komen.. Beproefde methode van Grrrrrristenen.. Ze hebben de hel en de duivel ook uitgevonden toch?
pi_63914100
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:57 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik niet. Omdat ik niet net zo hard moord en brand ga schreeuwen als veel mensen hier, verdedig ik gelijk die actie?
Nee, omdat je zegt dat de shockvalue van de actie wel meevalt relativeer je de actie. Je probeert hem minder erg te doen voorkomen dan dat hij is, omdat je je niet kan voorstellen hoe het is om een miskraam te hebben en dan zo'n ding in een envelop aan te treffen.
quote:
Protesteren op straat lijkt me eerlijk gezegd veel confronterender voor toevallige voorbijgangers die iets ergs hebben meegemaakt, dan dat je een kaartje thuiskrijgt die je linea recta in de vuilnisbak kan gooien.
Dat denk ik niet, en wat ik nog meer denk is dat mensen die gekwetst kunnen worden door die actie daar exact hetzelfde over denken.
pi_63914238
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:03 schreef bewegende_ninja het volgende:

[..]

Nee, omdat je zegt dat de shockvalue van de actie wel meevalt relativeer je de actie. Je probeert hem minder erg te doen voorkomen dan dat hij is, omdat je je niet kan voorstellen hoe het is om een miskraam te hebben en dan zo'n ding in een envelop aan te treffen.
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Te meer omdat er mensen in mijn omgeving zijn die een miskraam gehad hebben. Maar ik geloof werkelijk niet dat zij emotioneel totaal ondersteboven zijn van een dergelijk kaartje. Ik denk dat zij eerder van hun stuk gebracht zullen zijn als ze in een winkelstraat lopen en een anti-abortus actiegroep met schreeuwerige spandoeken en provocerende leuzen tegenkomen.
En dat geeft maar weer aan hoe subjectief 'gekwetst voelen' is.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_63914295
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:01 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Veel meer verwacht ik ook niet van een bespottelijke organisatie als Schreeuw om Leven.
Abortus vergelijken met nazi-vernietigingskampen... zijn ze nou helemaal belazerd?
Sowieso belachelijk dat zij ongeboren leven voor dat van een volwaardig leven stellen.
Ik denk dat ze die kunstenares van die kattetas in de arm genomen hebben. Dit zou echt een actie voor haar zijn. Ze hoeven werkelijk niet eens 1 plastic popje te versturen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63914311
nu iedereen zich zo druk maakt om het milieu hadden ze er ook wel even aan kunnen denken wat er gebeurt om dat allemaal te produceren (als ze er elke huis in nl een willen sturen) en wat een extra afval er komt als iedereen dat ding bij het vuilnis gooit.. Idiote actie!
pi_63914352
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:08 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Te meer omdat er mensen in mijn omgeving zijn die een miskraam gehad hebben. Maar ik geloof werkelijk niet dat zij emotioneel totaal ondersteboven zijn van een dergelijk kaartje. Ik denk dat zij eerder van hun stuk gebracht zullen zijn als ze in een winkelstraat lopen en een anti-abortus actiegroep met schreeuwerige spandoeken en provocerende leuzen tegenkomen.
En dat geeft maar weer aan hoe subjectief 'gekwetst voelen' is.
Je bent het wel met me eens dat er wel een reele kans bestaat dat niets vermoedende mensen die zo'n envelop thuis openmaken zich gekwetst voelen omdat zij zoiets ooit iets hebben meegemaakt in hun leven? Ik bedoel, die hele actie gaat om het confronteren... om het shockeren anders had het ook wel op een andere manier gekund.

Een tv programma kun je uitzetten, om een protestactie kun je heen lopen maar dit komt gewoon veel te dicht bij. En waarom? Puur om het doordrukken van een mening. Ik vind het onnodig.
pi_63914428
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:10 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik denk dat ze die kunstenares van die kattetas in de arm genomen hebben. Dit zou echt een actie voor haar zijn. Ze hoeven werkelijk niet eens 1 plastic popje te versturen!
Leuk! Een babylijkjetas.

Ik ben overigens nog steeds nieuwsgierig hoe en waar die dingen geproduceerd zijn. Het zou tekenend zijn als deze dingen door middel van kinderarbeid ergens in China in elkaar geklust zijn.
pi_63914527
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:15 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Leuk! Een babylijkjetas.
Dat was nog wel aardig geweest; een lijkkistje ter grootte van een abortus. Kunnen de mensen die er eentje meemaken (geprovoceerd of niet) er ook nog wat mee.
quote:
Ik ben overigens nog steeds nieuwsgierig hoe en waar die dingen geproduceerd zijn. Het zou tekenend zijn als deze dingen door middel van kinderarbeid ergens in China in elkaar geklust zijn.
Kinderarbeid lijkt me niet eens nodig voor het wrange ervan - je zal dat CUL-topic wel gezien hebben nietwaar?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63914557
quote:
60 jaar Universele Verklaring van de Rechten van de Mens
10 december 2008

RECHTEN VAN ONGEBOREN KINDEREN SCHREEUWEN OM LEVEN

model baby 10 wekenOp 8, 9 en 10 december wordt bij Schreeuw om Leven in Hilversum, Ruitersweg 37a een conferentie gehouden om te onderstrepen dat de Universele Verklaring van de Rechten Mens ook opkomt voor de bescherming van de rechten van de ongeboren kinderen. Zie programma.

Er is geen twijfel over mogelijk dat deze ongeboren kinderen niet zouden zijn inbegrepen. Het hartje van een kindje klopt al met vier weken en een model van een ongeboren kindje van 10 weken laat zien dat het een kindje is met handjes, voetjes, neus en kan zelfs zijn vinger al naar zijn mondje brengen.

De Universele Verklaring van de Rechten van de Mens werd opgesteld en getekend op 10 december 1948, nadat in de Tweede Wereld Oorlog zes miljoen niet gewenste joden waren geëlimineerd.

De opgestelde Verklaring stelt, niet voor tweeërlei uitleg vatbaar, dat alle mensen een absoluut recht hebben op de bescherming van hun leven. En dat niemand om welke reden dan ook gediscrimineerd mag worden.

Niemand twijfelt eraan dat een ongeboren kind een mens is. Als argument blijft over dat deze ongeboren kinderen ongewenst zijn en dus gedood mogen worden.
Amnesty International; de Human Rights Commission van de VN; Unicef; Planned Parenthood en vele pro abortus organisaties willen van abortus een vrouwen- mensenrecht maken.

Op de conferentie van 8 tot 10 december bij Schreeuw om Leven in Hilversum wordt met feiten en stukken onderbouwd dat abortus uitgesloten is op basis van de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens.
Op 10 december wordt in het Internationaal Perscentrum aan de Wetstraat in Brussel een bijeenkomst gehouden waar opgeroepen wordt een einde te maken aan de schending van de rechten van de ongeboren medemensen.
Op 18 december wordt vanaf 18.00 uur gewaakt en gebeden voor de abortusklinieken in Nederland (http://www.schreeuwomleven.nl/index.php?paginaID=12)

Geplaatst op: 09 12 2008
www.schreeuwomleven.nl

Niemand twijfelt eraan dat een ongeboren 'kind' en mens is? Volgens mij is dat nu juist een van de grootste discussiepunten in de hele abortusdiscussie.
pi_63914575
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:13 schreef bewegende_ninja het volgende:

[..]

Je bent het wel met me eens dat er wel een reele kans bestaat dat niets vermoedende mensen die zo'n envelop thuis openmaken zich gekwetst voelen omdat zij zoiets ooit iets hebben meegemaakt in hun leven?
Die kans bestaat zeker, maar dat zegt dan meer over die mensen dan over dat kaartje. Dit klinkt bot, maar ik bedoel het niet verkeerd. Als mensen ondersteboven raken van dit kaartje zegt dat denk ik meer over de geestesgesteldheid van die mensen dan over het shockerende van het kaartje. Als mensen emotioneel zwaar geprikkeld worden door zo'n kaart lijkt het me dat ze emotioneel sowieso erg snel geprikkeld zijn en om het minste of geringste kunnen breken. De vraag is of je dan altijd hiermee rekening kan houden en of er dan uberhaupt een manier mogelijk is om een controversieel, en beladen onderwerp als 'abortus' aan de kaak te stellen.

Al is het duidelijk dat er betere manieren zijn dan deze actie.
quote:
Een tv programma kun je uitzetten, om een protestactie kun je heen lopen maar dit komt gewoon veel te dicht bij. En waarom? Puur om het doordrukken van een mening. Ik vind het onnodig.
Volgens mij gooi je makkelijker zo'n enveloppe weg dan dat je om een protestactie met schreeuwerige leuzen heenloopt.
pi_63914757
Ik vind deze actie in ieder geval minder schokkend dan de normale acties van deze Stichting.
quote:
DECEMBER 2008
Maandag 1 december (10.00 - 12.00 uur)
Wake bij abortuskliniek in Alkmaar, Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Enschede, Goes, Groningen, Heemstede, Leiden, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. Lees verder ►
Dinsdag 2 december (10.00 - 12.00 uur)
Wake bij abortuskliniek in Eindhoven en Maastricht. Lees verder ►
Vrijdag 5 - donderdag 11 december
Internationale Conferentie ter gelegenheid van 60 jaar Universele Verklaring van de Rechten van de Mens. Gehouden in Amsterdam en Brussel Lees verder ►
Zaterdag 6 december (14.00 uur)
Mars voor het Leven in Amsterdam. Lees verder ►
Donderdag 18 december (18.00 - 23.00 uur)
Jaarlijkse Fakkelwake bij alle abortusklinieken. Lees verder ►
* MinderMutsig gaat nu toch maar eens het anti-abortushangertje dat ze in het verleden van haar oma en moeder heeft gekregen in de vorm van een wandelwagentje opzoeken en weggooien.
Emotionele waarde of niet, ik wil niets in huis dat mij aan dit soort mensen linkt.
pi_63914838
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:20 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Die kans bestaat zeker, maar dat zegt dan meer over die mensen dan over dat kaartje. Dit klinkt bot, maar ik bedoel het niet verkeerd. Als mensen ondersteboven raken van dit kaartje zegt dat denk ik meer over de geestesgesteldheid van die mensen dan over het shockerende van het kaartje. Als mensen emotioneel zwaar geprikkeld worden door zo'n kaart lijkt het me dat ze emotioneel sowieso erg snel geprikkeld zijn en om het minste of geringste kunnen breken. De vraag is of je dan altijd hiermee rekening kan houden en of er dan uberhaupt een manier mogelijk is om een controversieel, en beladen onderwerp als 'abortus' aan de kaak te stellen.
Nou, dat is het hele punt. Ja je moet er rekening mee houden als je mensen er ongevraagd thuis mee gaat confronteren. Kijk, in de buitenwereld worden nou eenmaal uitspraken gedaan over bepaalde dingen en daar 'moet' je je ook tegen kunnen wapenen in deze maatschappij omdat je simpelweg geen rekening kan houden met iedereen.

Als mensen er behoefte aan hebben dan kunnen ze het zelf opzoeken, dan kunnen ze het tv-programma over abortus aan laten staan of weg zappen etc. Bewust mensen shockeren om je punt te maken dmv zo'n ding thuis opsturen gaat daar te ver.
quote:
Volgens mij gooi je makkelijker zo'n enveloppe weg dan dat je om een protestactie met schreeuwerige leuzen heenloopt.
Vergeet niet, wij zijn op de hoogte he.... niet iedereen weet wat er in die enveloppe zit. En het laatste wat je verwacht is wel zo'n plastic poppetje... dan komt het shock effect wel erg onverwacht en valt er niet op te anticiperen zoals je wel kan doen bij een actie op straat.
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 21:37:02 #222
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_63917148
Ik ga ze maar even een mailtje sturen dat ik hun ongeboren plastic leven nog niet heb ontvangen.
Carpe Libertatem
  woensdag 10 december 2008 @ 21:38:13 #223
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_63917178
ik weet zeker dat het een collector's item wordt
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_63917559
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:38 schreef Aoristus het volgende:
ik weet zeker dat het een collector's item wordt
soort van nieuwe wuppie
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 21:54:22 #225
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_63917749
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:49 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

soort van nieuwe wuppie
Carpe Libertatem
  woensdag 10 december 2008 @ 21:59:43 #226
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_63917958
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind deze actie in ieder geval minder schokkend dan de normale acties van deze Stichting.
[..]
Die lui hebben ze dus niet allemaal op een rijtje.

Fijn om te weten met wat voor'n slag volk we te maken hebben.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  woensdag 10 december 2008 @ 22:29:23 #227
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_63920867
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:32 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dan gooi je het weg? Ik geloof echt niet dat mensen echt finaal mentaal instorten na het zien van zo'n kaartje (waarschijnlijk nog in een dichte enveloppe ook). Dan onderschat je 'de mens' een beetje denk ik.
Ik heb anders vaak genoeg meegemaakt dat er iemand helemaal ging stuiteren van een omgekeerd kruis dat ik destijds op dagelijkse basis droeg als ketting.
Als 2 lijntjes iemand kunnen shoqueren kan het met dit ook.
  woensdag 10 december 2008 @ 23:41:25 #229
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63921069
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:35 schreef McKillem het volgende:
Ik heb anders vaak genoeg meegemaakt dat er iemand helemaal ging stuiteren van een omgekeerd kruis dat ik destijds op dagelijkse basis droeg als ketting.
Als 2 lijntjes iemand kunnen shoqueren kan het met dit ook.
Je draagt het Petruskruis? Petrus liet zich immers uit nederigheid aan een omgekeerd kruis spijkeren. Wat is het toch dat mensen zoveel nederigheid niet kunnen waarderen?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_63921141
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:41 schreef Iblis het volgende:

[..]

Je draagt het Petruskruis? Petrus liet zich immers uit nederigheid aan een omgekeerd kruis spijkeren. Wat is het toch dat mensen zoveel nederigheid niet kunnen waarderen?
Is het teken van satan conjo jeweetstoch.

woensdag 10 december 2008 @ 23:48:57 #231
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63921317
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:43 schreef McKillem het volgende:

[..]

Is het teken van satan conjo jeweetstoch.

Dat zijn nieuwerwetse fratsen. Of… Petrus was een satanist!

Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_63922055
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:48 schreef Iblis het volgende:

[..]

Dat zijn nieuwerwetse fratsen. Of… Petrus was een satanist!

[ afbeelding ]
Wat een debielen eigenlijk toen he.
Aan een kruis genageld worden.

Volgens mij was de mens toen niet veel slimmer als een baksteen nu is.
pi_63947402
Straks bij P&W komt de Jezusneuker Doornbos uitleggen wat zijn bedoelingen zijn. Ik weet nog wel van jaren geleden dat deze man bijzondere uitspraken kon doen, dus zak chips er bij en genieten maar.
pi_63947759
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]

* MinderMutsig gaat nu toch maar eens het anti-abortushangertje dat ze in het verleden van haar oma en moeder heeft gekregen in de vorm van een wandelwagentje opzoeken en weggooien.
Emotionele waarde of niet, ik wil niets in huis dat mij aan dit soort mensen linkt.
Een anti-abortushangertje? Wie verzint er nu zoiets.
Zo'n ding wil je toch niet aan je (klein-)kind geven?
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_63948408
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Mja die hebben ze destijds gekocht bij een kraampje van zo'n stichting. Op zich is het best een snoezig ding. Een zilveren hangertje voor aan een ketting in de vorm van een ouderwetse kinderwagen.
pi_63949454
Waarom zou dit popje zoveel meer schade aanbrengen dan bijvoorbeeld een afbeelding of videoclip??

Ik vind het wel een goede actie, het mag wel weer eens gaan over wat een foetus nu precies is, al na 10 weken zelfs...
  vrijdag 12 december 2008 @ 00:00:41 #237
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63949526
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:58 schreef Agrafes het volgende:
Waarom zou dit popje zoveel meer schade aanbrengen dan bijvoorbeeld een afbeelding of videoclip??

Ik vind het wel een goede actie, het mag wel weer eens gaan over wat een foetus nu precies is, al na 10 weken zelfs...
Toe, vertel eens.
pi_63949577
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:00 schreef Iblis het volgende:

[..]

Toe, vertel eens.
Wat wil je horen schat
pi_63949861
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:02 schreef Agrafes het volgende:

[..]

Wat wil je horen schat
Wat een foetus precies is met 10 weken natuurlijk.
pi_63950280
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:15 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Wat een foetus precies is met 10 weken natuurlijk.
Een foetus van 10 weken is herkenbaar als een mens in wording. Alles zit erop en eran. En blijkbaar is dat een heel sterk argument tegen abortus, volgens de Stichting Schreeuw voor leven.
Kortweg: Als het lijkt op een mens, is het een mens. En daaruit volgt dat abortus moord is.

Volgens de Stichting Schreeuw om leven.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_63950410
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:37 schreef OllieA het volgende:

[..]

Een foetus van 10 weken is herkenbaar als een mens in wording. Alles zit erop en eran. En blijkbaar is dat een heel sterk argument tegen abortus, volgens de Stichting Schreeuw voor leven.
Kortweg: Als het lijkt op een mens, is het een mens. En daaruit volgt dat abortus moord is.

Volgens de Stichting Schreeuw om leven.
Lang niet alles zit erop en eraan. Het heeft de uiterlijke kenmerken van een mens maar mist nog van alles. Herkenbaar als mens in wording is ook wel een erg ruim begrip. Het heeft meer overeenkomsten met ET. En heb je wel eens een babyaapje gezien?
pi_63950503
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:44 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Lang niet alles zit erop en eraan. Het heeft de uiterlijke kenmerken van een mens maar mist nog van alles. Herkenbaar als mens in wording is ook wel een erg ruim begrip. Het heeft meer overeenkomsten met ET. En heb je wel eens een babyaapje gezien?
Ik zei dat het het argument van de Stichting Schreeuw voor leven was. "Kijk eens hoe echt het lijkt! Een mensje! Abortus is slecht! "
Mijns inziens dus een zwak argument.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_63951093
quote:
Dat krijg je niet door je brievenbus gestopt en is zo weg door het weg te zappen/klikken.
Wat in je brievenbus komt kan je niet weg zappen/klikken.

Ook op internet/ tv weet je snel genoeg hoe je dingen moet ontwijken die je niet wilt zien/horen, iets wat je door je brievenbus krijgt kan je niet ontwijken etc.
............................
  † In Memoriam † vrijdag 12 december 2008 @ 03:59:46 #244
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_63951987
quote:

Het brengt ook geen meer schade toe. Als er wel iemand er overstuur van raakt dan is diegene aan een therapeut toe en ligt het niet aan een plasticen representatie van een foetus.

Ik vind het ook een goede actie. Ik heb zelf andere standpunten over abortus (vind bijvoorbeeld dat mensen zelf mogen beslissen) maar de manier van actievoeren is imo niks op tegen.

Overigens, als de felle reacties enige indicatie zijn kan de Stichting Schreeuw om Leven tevreden met de actie zijn. Het genereert aandacht.
pi_63956150
Net even dat stukje bij pauw en witteman gekeken..
Als tegen actie kunnen we dus condooms in de brievenbus gooien in de Bijbelbelt.

Maar de actie die de vrouw voorstelde om die poppetjes samen met een baksteen retour te sturen door de ramen van de verstuurder is wel een goed idee.

Overigens het poppetje stelt een foetus van 12 maanden voor. Ze verkopen het echter als een foetus van 10 maanden.
  vrijdag 12 december 2008 @ 11:28:06 #246
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_63956499
Weken bedoel je denk ik ?
pi_63956535
weken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_63956927
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:17 schreef HarryP het volgende:
Als tegen actie kunnen we dus condooms in de brievenbus gooien in de Bijbelbelt.

Maar de actie die de vrouw voorstelde om die poppetjes samen met een baksteen retour te sturen door de ramen van de verstuurder is wel een goed idee.

Overigens het poppetje stelt een foetus van 12 maanden voor. Ze verkopen het echter als een foetus van 10 maanden.
12 maanden? Wat voor soort ben jij dat jouw vrouw een draagtijd van een jaar heeft?
Aliën invasion.

12 weken inderdaad.
pi_63957072
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Bij ons in de straat kwam de lokale veluwetaliban pepermuntjes verkopen voor "school", zeiden ze. Bleek ook voor deze extremistische organisatie te zijn. Jaren daarop hebben we ze steeds weggestuurd.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_63957088
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:44 schreef MinderMutsig het volgende:
12 maanden? Wat voor soort ben jij dat jouw vrouw een draagtijd van een jaar heeft?
Aliën invasion.

12 weken inderdaad.
Hij is een olifant.
pi_63957116
quote:

Volle, neem ik aan?
pi_63957165
quote:

Het is wellicht een goed idee maar zou dat geen negatieve reactie's uitlokken. Anti-abortusactivisten die de vuilnisbakken van de klinieken leegroven om de geaborteerden baby's bij de abortusartsen door de ramen te kegelen?
  Admin vrijdag 12 december 2008 @ 11:57:28 #253
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63957237
quote:

Zo zo, maanden nog wel, altijd al gedacht dat die gelovigen weer moesetn afwijken van de norm.

Mocht ik die meuk in m'n bus krijgen ga ik aangifte doen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_63957255
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zo zo, maanden nog wel, altijd al gedacht dat die gelovigen weer moesetn afwijken van de norm.

Waarvan?
pi_63957258
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Bij ons in de straat kwam de lokale veluwetaliban pepermuntjes verkopen voor "school", zeiden ze. Bleek ook voor deze extremistische organisatie te zijn.
Bah bah bah bah bah... wat een huichelaars zijn het ook he.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_63957276
quote:

[..]

krijgen ze zo'n ding van 10 maanden wel in je brievenbus dan?
pi_63957315
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:59 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

krijgen ze zo'n ding van 10 maanden wel in je brievenbus dan?
Flink doorduwen
  Admin vrijdag 12 december 2008 @ 12:06:24 #258
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63957443
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Waarvan?
Ik verzin wel wat.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_63957621
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik verzin wel wat.
Anders verzin ik wel wat. Bijvoorbeeld een semi-strafbare inbreuk op je positeve pro-abortus zinsbegoocheling
pi_63957798
quote:

[..]

Ik verzin wel wat.
Zo komt het ene geloof in plaats voor het ander.
pi_63958021
quote:

[..]

Ik verzin wel wat.
Dat je je dochter nu nooit meer normaal aan kan kijken, in de wetenschap dat ze ooit zo'n levensloos klompje was zoals je nu in je brievenbus aantrof
pi_63958197
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat je je dochter nu nooit meer normaal aan kan kijken, in de wetenschap dat ze ooit zo'n levensloos klompje was zoals je nu in je brievenbus aantrof
Dat haar beeld op het vormenloos hoopje cellen dat ze ooit heeft gekoesterd als onderbouwing voor het recht op abortus nu voorgoed is aangetast. Ook dat vormeloze hoopje cellen heeft al alles weg van een echt mensje en dat zal toch even slikken zijn voor sommige mensen.
  Admin vrijdag 12 december 2008 @ 12:38:46 #263
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63958294
Oh, ze lopen achter:
http://frietmetstoofvlees(...)e-vlaams-belang.html
onderaan het artikel staan weerzinwekkende foto's, die zijn heel wat confronterender dan zo'n plastic poppetje.
Als je mensen bewuster wilt maken flikker dan zo'n ding in de brievenbus.

pi_63958335
quote:

[..]

Je bent het wel met me eens dat er wel een reele kans bestaat dat niets vermoedende mensen die zo'n envelop thuis openmaken zich gekwetst voelen omdat zij zoiets ooit iets hebben meegemaakt in hun leven? Ik bedoel, die hele actie gaat om het confronteren... om het shockeren anders had het ook wel op een andere manier gekund.

Protesteren is altijd doordrukken van een mening. Normaal is het altijd Hans Teeuwen en Geert Wilders, maar omdat het nu opeens een groepje is die je wat minder ligt kun je er niet mee omgaan.
pi_63958463
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:28 schreef santax het volgende:

[..]

Ben je gestopt met lezen na die 2 zinnen?
Je zult maar net van het ziekenhuis terugkomen, uit verkrachting bevruchte zwangerschap hebben laten afbreken. Vind je dit in de brievenbus. Dit is gewoon 'spam'. Ik wil ook geen ongevraagde producten van moslimorganisaties of de Ikea. Ik ben prima in staat mijn eigen welafgewogen keuzes te maken. En zeker bij zoiets simpels als dit heb ik geen behoefte aan de mening van mensen die vanuit hun geloof er eng primitief fundamentalistisch gedachtegoed op nahouden.
Je zult maar net je beide handen verloren hebben aan een decoupeerzaag en de gamma komt in de bus met een krantje vol met ... jawel.
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:49:39 #266
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_63958624
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:49 schreef Noway666 het volgende:
De idioot in beeld : http://www.dumpert.nl/med(...)t_bert_dorenbos.html
He leuk! Geenstijl
pi_63958641
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 22:33 schreef HenryHill het volgende:
Anders gaan ze zich even lekker met zichzelf bemoeien...

Kijk, als zij ervan overtuigd zijn dat, zelfs als je het kind van een verkrachter draagt, dat je het dan toch moet houden omdat de Bijbel dat zegt en alle leven een geschenk van God is, prima: leef er zelf naar, maar dring anderen niet je mening op. Sterker nog, hoe haal je het lef in je donder om een ander te gaan vertellen wat zij moeten doen?

Wat dat betreft hebben die hardline-gelovigen het wel makkelijk: wanneer je met een probleem zit, lees de Bijbel en daarin staat wat je moet doen en hoe God het wil. Geen ethische dilemma's, geen "kan ik voor het kind zorgen en het een toekomst bieden", geen praktische bezwaren, etc.
Definieer "iemand anders iets opdringen".

Volgens mij dring je iemand pas iets op wanneer je hem met fysieke bedreigingen probeert te overtuigen. Dit plastic dingetje kun je gewoon in de container mikken.
pi_63958688
Als deze actie van Schreeuw om leven een succes wordt (en eigenlijk al is als ik al die gepikeerde reacties hier lees) dan ben ik benieuwd wat de tegenstanders van euthanasie gaan doen.
pi_63958727
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:53 schreef buachaille het volgende:
Als deze actie van Schreeuw om leven een succes wordt (en eigenlijk al is als ik al die gepikeerde reacties hier lees) dan ben ik benieuwd wat de tegenstanders van euthanasie gaan doen.
een stekker bij iedereen in de brievenbus stoppen
  Admin vrijdag 12 december 2008 @ 12:57:48 #271
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63958807
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:40 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Protesteren is altijd doordrukken van een mening. Normaal is het altijd Hans Teeuwen en Geert Wilders, maar omdat het nu opeens een groepje is die je wat minder ligt kun je er niet mee omgaan.
jamaar die kan ik wegklikken, dit soort meuk in mn brievenbus niet.

pi_63958894
Ik ben voor een tegenactie. Ik vind het een enorme misselijke vent. Wie heeft er een goed idee en zet wat op?
pi_63958959
leeg, schijnt niet te kloppen

[ Bericht 52% gewijzigd door Mirjam op 12-12-2008 13:20:23 ]
pi_63959045
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:53 schreef buachaille het volgende:
Toegegeven. Iedereen heeft het er over.
Maar of dit nou de gewenste aandacht is...
Mensen zijn bezig met de onsmakelijkheid van deze actie, ik heb niet echt het idee dat mensen "bewuster" worden van de abortus.
pi_63959075
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Moet je een sticker op je brievenbus plakken.

En ja: ik zou het ook handiger vinden als het andersom was. Dat je met een sticker aan kan geven dat je wél ongeadresseerde post wil hebben. En zonder sticker krijg je alleen geadresseerde post. Maar ja dat vinden de C1000's, Gamma's en Schreeuw-om-Levens niet zo leuk denk ik.
  vrijdag 12 december 2008 @ 13:10:40 #276
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_63959108
Dat antwoord nummer komt uit bij www.grootnieuwsradio.nl, die club die in veenendaal zit.

Bezoekadres:
Einsteinstraat 41b
3902 HN VEENENDAAL
Tel: (0318) 584 384
Fax: (0318) 584 380
pi_63959291
Zijn jullie niet gewoon hetzelfde aan het doen nu als die anti-abortus-club?
pi_63959307
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:10 schreef Noway666 het volgende:
Dat antwoord nummer komt uit bij www.grootnieuwsradio.nl, die club die in veenendaal zit.

Bezoekadres:
Einsteinstraat 41b
3902 HN VEENENDAAL
Tel: (0318) 584 384
Fax: (0318) 584 380
Je bent heus niet de eerste schijnheilige Fok!-er die hier adressen post in de hoop dat er een Volkert van der G. -sukkel meeleest
pi_63959405
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ach wat een flauwekul, alsof de gemiddelde Nederlander een eerste klas seniel is die dit niet herkend en weg kan gooien.

En nog steeds vind ik het zo overdreven gesteld dat het zien van dit popje hartverscheurende en traumatische ervaringen bij vrouwen zal veroorzaken. Vroeger had je een reclameposter in bushokjes met een enorme foetus erop, die kan je ook niet vermijden, zeker niet wanneer je op de bus staat te wachten, ik heb hier nooit mensen over horen klagen!

Sowieso vind ik het vreemd dat een popje van een foetus van 10/12 weken zoveel weerzinwekkende reacties oproept, een gemiddelde vrouw laat de plaatjes en DVD's van een echo het liefst bij elke gelegenheid zien. Stel je toch voor dat dit gebeurt aan een vriendin die een miskraam heeft gehad, wat zou dat wel niet veroorzaken!

Tuurlijk is het een delicate kwestie, maar de reacties in dit topic zijn wel zwaar overdreven...
pi_63959432
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:18 schreef buachaille het volgende:

[..]

Je bent heus niet de eerste schijnheilige Fok!-er die hier adressen post in de hoop dat er een Volkert van der G. -sukkel meeleest
hij brengt juist aan het licht dat die stichting wellicht een oneigenlijk antwoordnummer opgeeft... Door zijn reactie ben ik minder geneigd er iets naartoe te sturen. Wat hij doet is dus best wel goed. Je had de eerdere poster van het adres moeten quoten, hoewel die natuurlijk wel gelijk heeft. Sturen ze mij ongevraagd dingen? Dan neem ik aan dat ze het prima vinden om zelf ook ongevraagd dingen te ontvangen. Zeker als ze inderdaad een antwoordnummer hebben zegt dat dat ze helemaal geen probleem ermee hebben. Anders heb je zo een antwoordnummer nu eenmaal niet.
pi_63959478
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 22:30 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het hele Nederlandse abortusbeleid maar dubieus, want zolang het kind een lichamelijke connectie met de moeder heeft, is het een onderdeel van het lichaam en zou er dus ten alle tijden abortus gepleegd moeten kunnen worden wanneer de moeder dat zou willen.
Doornbos lijkt me iig niet de persoon om over de inhoud van vrouwenbuiken te besluiten.
Eng mannetje.
pi_63959519
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:22 schreef santax het volgende:

[..]

hij brengt juist aan het licht dat die stichting wellicht een oneigenlijk antwoordnummer opgeeft... Door zijn reactie ben ik minder geneigd er iets naartoe te sturen. Wat hij doet is dus best wel goed. Je had de eerdere poster van het adres moeten quoten, hoewel die natuurlijk wel gelijk heeft. Sturen ze mij ongevraagd dingen? Dan neem ik aan dat ze het prima vinden om zelf ook ongevraagd dingen te ontvangen. Zeker als ze inderdaad een antwoordnummer hebben zegt dat dat ze helemaal geen probleem ermee hebben. Anders heb je zo een antwoordnummer nu eenmaal niet.
Ieder professioneel bedrijf/stichting heeft een 'oneigenlijk' antwoordnummer/postbus. Waar heb je het over.
pi_63959548
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:24 schreef Py het volgende:

[..]

Doornbos lijkt me iig niet de persoon om over de inhoud van vrouwenbuiken te besluiten.
Eng mannetje.
Allleen de vrouw zelf inderdaad.
pi_63959550
quote:
Dan neem ik hierbij mijn woorden terug.
pi_63959562
quote:

[..]

Ik gok dat de een met het ander te maken heeft
pi_63959595
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:26 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Ieder professioneel bedrijf/stichting heeft een 'oneigenlijk' antwoordnummer/postbus. Waar heb je het over.
zucht

Dat hij met een naam van iets dat lijkt op een radiostation op de proppen komt?
Lezen... Het is zo handig om te leren.
pi_63959612
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat zou best kunnen
En daarom is het interessant dat te onderzoeken
pi_63959647
quote:

[..]

Volgens mij is het idee achter een antwoordnummer dat de klant van een bedrijf het betreffende bedrijf kosteloos kan aanschrijven, niet om hem vol te spammen.

Niet dat ik een eventuele tegenactie afkeur, maar een antwoordnummer is niet om aan te tonen dat je graag crap ontvangt.
pi_63959664
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:27 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ja, in principe wel. Maar wel ff overleggen aub.
Tijdens de zwangerschap kunnen ze onder invloed van hormonen soms raar uit de hoek komen.
pi_63959686
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:30 schreef McKillem het volgende:

Niet dat ik een eventuele tegenactie afkeur, maar een antwoordnummer is niet om aan te tonen dat je graag crap ontvangt.
net zoals mijn brievenbus, die is niet bedoeld om vol te gooien met fundirotzooi
pi_63959700
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef santax het volgende:

[..]

zucht

Dat hij met een naam van iets dat lijkt op een radiostation op de proppen komt?
Lezen... Het is zo handig om te leren.
Volgens mij is dat een en dezelfde club.
pi_63959725
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:27 schreef McKillem het volgende:

[..]

Alleen de politiek
pi_63959764
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:30 schreef McKillem het volgende:

[..]

Volgens mij is het idee achter een antwoordnummer dat de klant van een bedrijf het betreffende bedrijf kosteloos kan aanschrijven, niet om hem vol te spammen.

Pakketje, briefje er bij, "Abortus ten tijde van Christus"

En dan een stapel bakstenen bovenop de foetus meezenden..
pi_63959774
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:31 schreef MissyMirjaM het volgende:

net zoals mijn brievenbus, die is niet bedoeld om vol te gooien met fundirotzooi
Maar je zit wel te soppen als de boedha-folder van de Xenos op de mat valt?
pi_63959830
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:31 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

Maar wel ongevraagd gamma-krantjes dumpen?
pi_63959898
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Grootnieuwsradio heeft zojuist bekend gemaakt te stoppen wegens gebrek aan geld.
pi_63959906
quote:

[..]

De politie zal 'impressed' zijn.
pi_63959954
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Grootnieuwsradio heeft zojuist bekend gemaakt te stoppen wegens gebrek aan geld.
Wil ik best geloven. Een vriendin van mij die studeert voor verloskundige zij dat plastic foetussen erg duur zijn.
  vrijdag 12 december 2008 @ 13:53:10 #299
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_63960269
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is nog eens GROOT NIEUWS.
pi_63960421
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Wil ik best geloven. Een vriendin van mij die studeert voor verloskundige zij dat plastic foetussen erg duur zijn.
BS. De officiele ja. Als je er 1 miljoen laat spuitgieten kost je dat 5 cent per stuk.
pi_63960462
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:36 schreef Dodecahedron het volgende:
Maar wel ongevraagd gamma-krantjes dumpen?
ha, die anti-religie hypocrieten heb ik nog nooit horen zeiken over het feit dat ze rond deze tijd van het jaar bij de afhaalchinees ongevraagd een kalender in handen gedrukt krijgen met reclame voor de religie van de eigenaar van het betreffende restaurant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')