Die lui hebben ze dus niet allemaal op een rijtje.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind deze actie in ieder geval minder schokkend dan de normale acties van deze Stichting.
[..]
Ik heb anders vaak genoeg meegemaakt dat er iemand helemaal ging stuiteren van een omgekeerd kruis dat ik destijds op dagelijkse basis droeg als ketting.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dan gooi je het weg? Ik geloof echt niet dat mensen echt finaal mentaal instorten na het zien van zo'n kaartje (waarschijnlijk nog in een dichte enveloppe ook). Dan onderschat je 'de mens' een beetje denk ik.
Je draagt het Petruskruis? Petrus liet zich immers uit nederigheid aan een omgekeerd kruis spijkeren. Wat is het toch dat mensen zoveel nederigheid niet kunnen waarderen?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:35 schreef McKillem het volgende:
Ik heb anders vaak genoeg meegemaakt dat er iemand helemaal ging stuiteren van een omgekeerd kruis dat ik destijds op dagelijkse basis droeg als ketting.
Als 2 lijntjes iemand kunnen shoqueren kan het met dit ook.
Is het teken van satan conjo jeweetstoch.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:41 schreef Iblis het volgende:
[..]
Je draagt het Petruskruis? Petrus liet zich immers uit nederigheid aan een omgekeerd kruis spijkeren. Wat is het toch dat mensen zoveel nederigheid niet kunnen waarderen?
Dat zijn nieuwerwetse fratsen. Of… Petrus was een satanist!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:43 schreef McKillem het volgende:
[..]
Is het teken van satan conjo jeweetstoch.
Wat een debielen eigenlijk toen he.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:48 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat zijn nieuwerwetse fratsen. Of… Petrus was een satanist!
[ afbeelding ]
Een anti-abortushangertje? Wie verzint er nu zoiets.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind deze actie in ieder geval minder schokkend dan de normale acties van deze Stichting.
[..]
* MinderMutsig gaat nu toch maar eens het anti-abortushangertje dat ze in het verleden van haar oma en moeder heeft gekregen in de vorm van een wandelwagentje opzoeken en weggooien.
Emotionele waarde of niet, ik wil niets in huis dat mij aan dit soort mensen linkt.
Mja die hebben ze destijds gekocht bij een kraampje van zo'n stichting. Op zich is het best een snoezig ding. Een zilveren hangertje voor aan een ketting in de vorm van een ouderwetse kinderwagen.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Een anti-abortushangertje? Wie verzint er nu zoiets.
Zo'n ding wil je toch niet aan je (klein-)kind geven?
Toe, vertel eens.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:58 schreef Agrafes het volgende:
Waarom zou dit popje zoveel meer schade aanbrengen dan bijvoorbeeld een afbeelding of videoclip??
Ik vind het wel een goede actie, het mag wel weer eens gaan over wat een foetus nu precies is, al na 10 weken zelfs...
Wat een foetus precies is met 10 weken natuurlijk.quote:
Een foetus van 10 weken is herkenbaar als een mens in wording. Alles zit erop en eran. En blijkbaar is dat een heel sterk argument tegen abortus, volgens de Stichting Schreeuw voor leven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat een foetus precies is met 10 weken natuurlijk.
Lang niet alles zit erop en eraan. Het heeft de uiterlijke kenmerken van een mens maar mist nog van alles. Herkenbaar als mens in wording is ook wel een erg ruim begrip. Het heeft meer overeenkomsten met ET. En heb je wel eens een babyaapje gezien?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:37 schreef OllieA het volgende:
[..]
Een foetus van 10 weken is herkenbaar als een mens in wording. Alles zit erop en eran. En blijkbaar is dat een heel sterk argument tegen abortus, volgens de Stichting Schreeuw voor leven.
Kortweg: Als het lijkt op een mens, is het een mens. En daaruit volgt dat abortus moord is.
Volgens de Stichting Schreeuw om leven.
Ik zei dat het het argument van de Stichting Schreeuw voor leven was. "Kijk eens hoe echt het lijkt! Een mensje! Abortus is slecht! "quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lang niet alles zit erop en eraan. Het heeft de uiterlijke kenmerken van een mens maar mist nog van alles. Herkenbaar als mens in wording is ook wel een erg ruim begrip. Het heeft meer overeenkomsten met ET. En heb je wel eens een babyaapje gezien?
Dat krijg je niet door je brievenbus gestopt en is zo weg door het weg te zappen/klikken.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:58 schreef Agrafes het volgende:
Waarom zou dit popje zoveel meer schade aanbrengen dan bijvoorbeeld een afbeelding of videoclip??
Het brengt ook geen meer schade toe. Als er wel iemand er overstuur van raakt dan is diegene aan een therapeut toe en ligt het niet aan een plasticen representatie van een foetus.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:58 schreef Agrafes het volgende:
Ik vind het wel een goede actie, het mag wel weer eens gaan over wat een foetus nu precies is, al na 10 weken zelfs...
12 maanden?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:17 schreef HarryP het volgende:
Net even dat stukje bij pauw en witteman gekeken..
Als tegen actie kunnen we dus condooms in de brievenbus gooien in de Bijbelbelt.
Maar de actie die de vrouw voorstelde om die poppetjes samen met een baksteen retour te sturen door de ramen van de verstuurder is wel een goed idee.
Overigens het poppetje stelt een foetus van 12 maanden voor. Ze verkopen het echter als een foetus van 10 maanden.
Bij ons in de straat kwam de lokale veluwetaliban pepermuntjes verkopen voor "school", zeiden ze. Bleek ook voor deze extremistische organisatie te zijn. Jaren daarop hebben we ze steeds weggestuurd.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Een anti-abortushangertje? Wie verzint er nu zoiets.
Zo'n ding wil je toch niet aan je (klein-)kind geven?
Hij is een olifant.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:44 schreef MinderMutsig het volgende:
12 maanden?Wat voor soort ben jij dat jouw vrouw een draagtijd van een jaar heeft?
![]()
Aliën invasion.![]()
![]()
12 weken inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |