abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 december 2008 @ 21:59:43 #226
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_63917958
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind deze actie in ieder geval minder schokkend dan de normale acties van deze Stichting.
[..]
Die lui hebben ze dus niet allemaal op een rijtje.

Fijn om te weten met wat voor'n slag volk we te maken hebben.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  woensdag 10 december 2008 @ 22:29:23 #227
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_63920867
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:32 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dan gooi je het weg? Ik geloof echt niet dat mensen echt finaal mentaal instorten na het zien van zo'n kaartje (waarschijnlijk nog in een dichte enveloppe ook). Dan onderschat je 'de mens' een beetje denk ik.
Ik heb anders vaak genoeg meegemaakt dat er iemand helemaal ging stuiteren van een omgekeerd kruis dat ik destijds op dagelijkse basis droeg als ketting.
Als 2 lijntjes iemand kunnen shoqueren kan het met dit ook.
  woensdag 10 december 2008 @ 23:41:25 #229
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63921069
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:35 schreef McKillem het volgende:
Ik heb anders vaak genoeg meegemaakt dat er iemand helemaal ging stuiteren van een omgekeerd kruis dat ik destijds op dagelijkse basis droeg als ketting.
Als 2 lijntjes iemand kunnen shoqueren kan het met dit ook.
Je draagt het Petruskruis? Petrus liet zich immers uit nederigheid aan een omgekeerd kruis spijkeren. Wat is het toch dat mensen zoveel nederigheid niet kunnen waarderen?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_63921141
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:41 schreef Iblis het volgende:

[..]

Je draagt het Petruskruis? Petrus liet zich immers uit nederigheid aan een omgekeerd kruis spijkeren. Wat is het toch dat mensen zoveel nederigheid niet kunnen waarderen?
Is het teken van satan conjo jeweetstoch.

woensdag 10 december 2008 @ 23:48:57 #231
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63921317
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:43 schreef McKillem het volgende:

[..]

Is het teken van satan conjo jeweetstoch.

Dat zijn nieuwerwetse fratsen. Of… Petrus was een satanist!

Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_63922055
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:48 schreef Iblis het volgende:

[..]

Dat zijn nieuwerwetse fratsen. Of… Petrus was een satanist!

[ afbeelding ]
Wat een debielen eigenlijk toen he.
Aan een kruis genageld worden.

Volgens mij was de mens toen niet veel slimmer als een baksteen nu is.
pi_63947402
Straks bij P&W komt de Jezusneuker Doornbos uitleggen wat zijn bedoelingen zijn. Ik weet nog wel van jaren geleden dat deze man bijzondere uitspraken kon doen, dus zak chips er bij en genieten maar.
pi_63947759
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind deze actie in ieder geval minder schokkend dan de normale acties van deze Stichting.
[..]

* MinderMutsig gaat nu toch maar eens het anti-abortushangertje dat ze in het verleden van haar oma en moeder heeft gekregen in de vorm van een wandelwagentje opzoeken en weggooien.
Emotionele waarde of niet, ik wil niets in huis dat mij aan dit soort mensen linkt.
Een anti-abortushangertje? Wie verzint er nu zoiets.
Zo'n ding wil je toch niet aan je (klein-)kind geven?
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_63948408
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Mja die hebben ze destijds gekocht bij een kraampje van zo'n stichting. Op zich is het best een snoezig ding. Een zilveren hangertje voor aan een ketting in de vorm van een ouderwetse kinderwagen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63949454
Waarom zou dit popje zoveel meer schade aanbrengen dan bijvoorbeeld een afbeelding of videoclip??

Ik vind het wel een goede actie, het mag wel weer eens gaan over wat een foetus nu precies is, al na 10 weken zelfs...
  vrijdag 12 december 2008 @ 00:00:41 #237
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63949526
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:58 schreef Agrafes het volgende:
Waarom zou dit popje zoveel meer schade aanbrengen dan bijvoorbeeld een afbeelding of videoclip??

Ik vind het wel een goede actie, het mag wel weer eens gaan over wat een foetus nu precies is, al na 10 weken zelfs...
Toe, vertel eens.
pi_63949577
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:00 schreef Iblis het volgende:

[..]

Toe, vertel eens.
Wat wil je horen schat
pi_63949861
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:02 schreef Agrafes het volgende:

[..]

Wat wil je horen schat
Wat een foetus precies is met 10 weken natuurlijk.
pi_63950280
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:15 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Wat een foetus precies is met 10 weken natuurlijk.
Een foetus van 10 weken is herkenbaar als een mens in wording. Alles zit erop en eran. En blijkbaar is dat een heel sterk argument tegen abortus, volgens de Stichting Schreeuw voor leven.
Kortweg: Als het lijkt op een mens, is het een mens. En daaruit volgt dat abortus moord is.

Volgens de Stichting Schreeuw om leven.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_63950410
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:37 schreef OllieA het volgende:

[..]

Een foetus van 10 weken is herkenbaar als een mens in wording. Alles zit erop en eran. En blijkbaar is dat een heel sterk argument tegen abortus, volgens de Stichting Schreeuw voor leven.
Kortweg: Als het lijkt op een mens, is het een mens. En daaruit volgt dat abortus moord is.

Volgens de Stichting Schreeuw om leven.
Lang niet alles zit erop en eraan. Het heeft de uiterlijke kenmerken van een mens maar mist nog van alles. Herkenbaar als mens in wording is ook wel een erg ruim begrip. Het heeft meer overeenkomsten met ET. En heb je wel eens een babyaapje gezien?
pi_63950503
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:44 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Lang niet alles zit erop en eraan. Het heeft de uiterlijke kenmerken van een mens maar mist nog van alles. Herkenbaar als mens in wording is ook wel een erg ruim begrip. Het heeft meer overeenkomsten met ET. En heb je wel eens een babyaapje gezien?
Ik zei dat het het argument van de Stichting Schreeuw voor leven was. "Kijk eens hoe echt het lijkt! Een mensje! Abortus is slecht! "
Mijns inziens dus een zwak argument.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_63951093
quote:
Dat krijg je niet door je brievenbus gestopt en is zo weg door het weg te zappen/klikken.
Wat in je brievenbus komt kan je niet weg zappen/klikken.

Ook op internet/ tv weet je snel genoeg hoe je dingen moet ontwijken die je niet wilt zien/horen, iets wat je door je brievenbus krijgt kan je niet ontwijken etc.
............................
  † In Memoriam † vrijdag 12 december 2008 @ 03:59:46 #244
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_63951987
quote:

Het brengt ook geen meer schade toe. Als er wel iemand er overstuur van raakt dan is diegene aan een therapeut toe en ligt het niet aan een plasticen representatie van een foetus.

Ik vind het ook een goede actie. Ik heb zelf andere standpunten over abortus (vind bijvoorbeeld dat mensen zelf mogen beslissen) maar de manier van actievoeren is imo niks op tegen.

Overigens, als de felle reacties enige indicatie zijn kan de Stichting Schreeuw om Leven tevreden met de actie zijn. Het genereert aandacht.
pi_63956150
Net even dat stukje bij pauw en witteman gekeken..
Als tegen actie kunnen we dus condooms in de brievenbus gooien in de Bijbelbelt.

Maar de actie die de vrouw voorstelde om die poppetjes samen met een baksteen retour te sturen door de ramen van de verstuurder is wel een goed idee.

Overigens het poppetje stelt een foetus van 12 maanden voor. Ze verkopen het echter als een foetus van 10 maanden.
  vrijdag 12 december 2008 @ 11:28:06 #246
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_63956499
Weken bedoel je denk ik ?
pi_63956535
weken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_63956927
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:17 schreef HarryP het volgende:
Net even dat stukje bij pauw en witteman gekeken..
Als tegen actie kunnen we dus condooms in de brievenbus gooien in de Bijbelbelt.

Maar de actie die de vrouw voorstelde om die poppetjes samen met een baksteen retour te sturen door de ramen van de verstuurder is wel een goed idee.

Overigens het poppetje stelt een foetus van 12 maanden voor. Ze verkopen het echter als een foetus van 10 maanden.
12 maanden? Wat voor soort ben jij dat jouw vrouw een draagtijd van een jaar heeft?
Aliën invasion.

12 weken inderdaad.
pi_63957072
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Bij ons in de straat kwam de lokale veluwetaliban pepermuntjes verkopen voor "school", zeiden ze. Bleek ook voor deze extremistische organisatie te zijn. Jaren daarop hebben we ze steeds weggestuurd.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_63957088
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:44 schreef MinderMutsig het volgende:
12 maanden? Wat voor soort ben jij dat jouw vrouw een draagtijd van een jaar heeft?
Aliën invasion.

12 weken inderdaad.
Hij is een olifant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')