SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat erbij die tekst staat weet ik dan weer niet..
er staat zoiets bij dat ze die mensen die dat doen willen vinden..
Maar dit kan toch niet waar zijn?!
Edit door BrandX: ik heb het plaatje, gezien de reacties hier en de TR's, even onder een spoiler gezet met een waarschuwing.
[ Bericht 18% gewijzigd door BrandX op 22-11-2008 14:11:13 ]
Nouja, ze ontlenen er vast magische krachten aan...quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:30 schreef Spike1506 het volgende:
Dit is idd echt, het is zelfs een delicatese in China..
Dit is in Taiwan. Reporter Tom Leighton ging op onderzoek uit. Hij vond een Baby restaurant in Taiwan. De kok koopt babies die van een miskraam komen of abortus voor 4000/6000 yauan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:41 schreef rycemasta het volgende:
Volgens mij is dit echt niet normaal voor Chinese begrippen.
mensen babyquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:52 schreef hierissieweer het volgende:
Maar is het nu een mensen baby of een aapje? Maar het is best wel ziek
Van een miskraam of abortus... Maar kan me niet voorstellen dat de ouders daar toestemming voor hebben gegevenquote:
In die uithoek heb je geen toestemming nodig. yakuzaa jwt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Van een miskraam of abortus... Maar kan me niet voorstellen dat de ouders daar toestemming voor hebben gegeven
Dit is Taiwan, en laat die niet merken dat je ze Chinees noemt... dat ligt nogal gevoelig.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:14 schreef Karammel het volgende:
China, is dat niet het land waar zo verschrikkelijk veel mensen wonen? Is dat niet het land waar je maar één kind mag krijgen? Is dat niet het land waar meisjes niet gewild zijn? Is dat niet het land waar eten er niet in overvloed is? Is dat niet het land waar men alles eet met poten behalve een stoel of tafel?
Chinezen eten alles. Van de kleinste insecten tot de grootste walvissen. Niets is ze te gek. Ik wist dat ze veel gekke of ranzige dingen aten, maar dit slaat werkelijk alles. Toch sta ik er gek genoeg niet van te kijken. Rare jongens, die Chinezen.
Daar was ik me van bewust inderdaad. Wat eten betreft zullen ze toch sterk overeen komen. Dat ze politiek gezien niet samen door één deur kunnen doet er dan verder weinig toe.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:17 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Dit is Taiwan, en laat die niet merken dat je ze Chinees noemt... dat ligt nogal gevoelig.
"Wel eens chinees eten" is wat anders dan "een chinees eten".quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:09 schreef LXIV het volgende:
Wij eten ook wel eens Chinees
Oh ja joh?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:28 schreef JJH het volgende:
[..]
"Wel eens chinees eten" is wat anders dan "een chinees eten".
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:24 schreef Karammel het volgende:
[..]
Daar was ik me van bewust inderdaad.
voor je het weet eindig je als soepgroentequote:Op zaterdag 22 november 2008 14:17 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Dit is Taiwan, en laat die niet merken dat je ze Chinees noemt... dat ligt nogal gevoelig.
Daar staan wel goeie argumenten om te stellen dat het een hoax is inderdaad....quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:23 schreef Zoot het volgende:
http://www.trendmicro.com(...)+Way+of+Cooking+Hoax
Dat dusquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:07 schreef MASD het volgende:
Godver, ik klik op dat spoilerdingetje, zie een bak met foetussen, en het doet mij niks. Oh internet, wat heeft U met mij gedaan.
Ze hadden het beter inderdaad eerst even kunnen aanbraden voor een mooi kleurtje.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:01 schreef LoggedIn het volgende:
Het lichaampje ziet er toch niet echt vers meer uit.. Als het nou meer het idee van een lekkere hamburger had gehad, ok.. Maar in deze staat wil je het toch niet eten
Welke argumenten dan?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:09 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Daar staan wel goeie argumenten om te stellen dat het een hoax is inderdaad....
zo zo. Doe niet zo zielig. Topwerk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
zo zo. En ik krijg een note voor een paar vrouwenborsten om 23:00. Wauw BrandX. Topwerk.
Jij zou eens jonge meisjes met paarden moeten posten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
zo zo. En ik krijg een note voor een paar vrouwenborsten om 23:00. Wauw BrandX. Topwerk.
Je hebt gelijk, ik stap er overheen. Topwerk.quote:
Dat duurde nog lang zegquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij zou eens jonge meisjes met paarden moeten posten..
Wie is er hier triest bezig? Mr. Hands.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat duurde nog lang zegtriestaard
Ik word hier ook niet bepaald warm of koud van. Als mensen graag foetussen van miskramen eten, moeten ze dat vooral doen. Mij lijkt het vooral erg vies en ongezond om soortgenoten te eten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:07 schreef MASD het volgende:
Godver, ik klik op dat spoilerdingetje, zie een bak met foetussen, en het doet mij niks. Oh internet, wat heeft U met mij gedaan.
Ongezond zal wel meevallen als je de hersenen buiten beschouwing laat. Maar ik kan er inderdaad niet echt de lol van inzien.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:56 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik word hier ook niet bepaald warm of koud van. Als mensen graag foetussen van miskramen eten, moeten ze dat vooral doen. Mij lijkt het vooral erg vies en ongezond om soortgenoten te eten.
Inderdaad, allemaal naar Marokko sturen!!!11quote:Op zondag 23 november 2008 03:04 schreef julian6 het volgende:
De mensen die dit doen mogen zwaar gestraft worden van mij![]()
![]()
Hoezo is het eten van de hersenen wel ongezond?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:56 schreef soylent het volgende:
[..]
Ongezond zal wel meevallen als je de hersenen buiten beschouwing laat. Maar ik kan er inderdaad niet echt de lol van inzien.
quote:Op zondag 23 november 2008 04:16 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Hoezo is het eten van de hersenen wel ongezond?
Mjah, bonzai kitten was ook lollig (als een hoax).quote:Op zondag 23 november 2008 07:49 schreef zoalshetis het volgende:
hier zijn in het verleden nog mensen om gebanned.
Wel uitkijken voor aarsmaden.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:36 schreef Aoristus het volgende:
kom kom, zo erg is het niet. Eet ook eens hond, dat is mooi wit vlees en gegarandeerd geen BSE of Kreuzfeld-Jacobs of zoiets naars
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |