SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat erbij die tekst staat weet ik dan weer niet..
er staat zoiets bij dat ze die mensen die dat doen willen vinden..
Maar dit kan toch niet waar zijn?!
Edit door BrandX: ik heb het plaatje, gezien de reacties hier en de TR's, even onder een spoiler gezet met een waarschuwing.
[ Bericht 18% gewijzigd door BrandX op 22-11-2008 14:11:13 ]
Nouja, ze ontlenen er vast magische krachten aan...quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:30 schreef Spike1506 het volgende:
Dit is idd echt, het is zelfs een delicatese in China..
Dit is in Taiwan. Reporter Tom Leighton ging op onderzoek uit. Hij vond een Baby restaurant in Taiwan. De kok koopt babies die van een miskraam komen of abortus voor 4000/6000 yauan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:41 schreef rycemasta het volgende:
Volgens mij is dit echt niet normaal voor Chinese begrippen.
mensen babyquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:52 schreef hierissieweer het volgende:
Maar is het nu een mensen baby of een aapje? Maar het is best wel ziek
Van een miskraam of abortus... Maar kan me niet voorstellen dat de ouders daar toestemming voor hebben gegevenquote:
In die uithoek heb je geen toestemming nodig. yakuzaa jwt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Van een miskraam of abortus... Maar kan me niet voorstellen dat de ouders daar toestemming voor hebben gegeven
Dit is Taiwan, en laat die niet merken dat je ze Chinees noemt... dat ligt nogal gevoelig.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:14 schreef Karammel het volgende:
China, is dat niet het land waar zo verschrikkelijk veel mensen wonen? Is dat niet het land waar je maar één kind mag krijgen? Is dat niet het land waar meisjes niet gewild zijn? Is dat niet het land waar eten er niet in overvloed is? Is dat niet het land waar men alles eet met poten behalve een stoel of tafel?
Chinezen eten alles. Van de kleinste insecten tot de grootste walvissen. Niets is ze te gek. Ik wist dat ze veel gekke of ranzige dingen aten, maar dit slaat werkelijk alles. Toch sta ik er gek genoeg niet van te kijken. Rare jongens, die Chinezen.
Daar was ik me van bewust inderdaad. Wat eten betreft zullen ze toch sterk overeen komen. Dat ze politiek gezien niet samen door één deur kunnen doet er dan verder weinig toe.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:17 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Dit is Taiwan, en laat die niet merken dat je ze Chinees noemt... dat ligt nogal gevoelig.
"Wel eens chinees eten" is wat anders dan "een chinees eten".quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:09 schreef LXIV het volgende:
Wij eten ook wel eens Chinees
Oh ja joh?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:28 schreef JJH het volgende:
[..]
"Wel eens chinees eten" is wat anders dan "een chinees eten".
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:24 schreef Karammel het volgende:
[..]
Daar was ik me van bewust inderdaad.
voor je het weet eindig je als soepgroentequote:Op zaterdag 22 november 2008 14:17 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Dit is Taiwan, en laat die niet merken dat je ze Chinees noemt... dat ligt nogal gevoelig.
Daar staan wel goeie argumenten om te stellen dat het een hoax is inderdaad....quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:23 schreef Zoot het volgende:
http://www.trendmicro.com(...)+Way+of+Cooking+Hoax
Dat dusquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:07 schreef MASD het volgende:
Godver, ik klik op dat spoilerdingetje, zie een bak met foetussen, en het doet mij niks. Oh internet, wat heeft U met mij gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |