Aha, okay! verder alles goed met de studie?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:05 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Indeedbeetje aan het lurken geslagen de afgelopen 300 topics ofzo
Studie bevalt wel, cijfers vallen alleen een beetje tegen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha, okay! verder alles goed met de studie?
235 topics geleden dat ik hier voor het laatst gepost heb dus.quote:Laatste 10 topics waarin gepost werd:
[3FM #899] Nog 101 topics te gaan tot de magische grens (1)
[90's @ 3FM #764] Wat een nostalgie deze week! (1)
Wij wachten hier welquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:11 schreef Noortje. het volgende:
Ik moet naar schoolTot over 2 uurtjes
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:24 schreef morpheus_at_work het volgende:zich ook weer meld
moest even offerte maken voor mijn bijklus momenten, altijd leuk opdrachttjes met 4 cijfers voor de comma
laat de sony bravia KDL-40W4500 maar komen in januarinog steeds te vreden over Roel ?
Jij woont gewoon midden in een kerstkaart.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:49 schreef Brennel het volgende:
Sneeuw vanuit m'n slaapkamerraam
...vanuit m'n woonkamerraam...
...en vanuit m'n keukenraam
Alledrie een kwartier geleden gemaakt
Ruilenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:49 schreef Brennel het volgende:
Hoe is het met de zwartwaarden? Ik heb altijd begrepen dat lcd minder goed zwart weergeeft dan plasma?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Erg tevreden. Strak beeld, mooie kleuren, handige aansluitingen. Niks mis mee
.
Ik ervaar 't niet als storendquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:03 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Hoe is het met de zwartwaarden? Ik heb altijd begrepen dat lcd minder goed zwart weergeeft dan plasma?
Er zit een lichtsensor in die de helderheid van het beeld aan het omgevingslicht aanpastquote:En is de backlight regelbaar?
quote:
En kan die ook uit?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er zit een lichtsensor in die de helderheid van het beeld aan het omgevingslicht aanpast.
Nou... bij mij ziet het er toch wat anders uit...quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:49 schreef Brennel het volgende:
ik vind em nog niet geweldig. Maar zoals ik al zei, misschien effe wennen. Ze heeft wel een fijne stem en leuke teksten.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:22 schreef Sirolf het volgende:
En voor de 2e keer de nieuwe Lily Allen op 3!
Geweldig nummer!
Zeker. Kijk maar es naar de reviews; komt er goed uitquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:20 schreef Dandelion het volgende:
[..]
hmm dat maakt het wel een interessant toestel
mja ik zit eigenlijk te azen op een plasma, maar die zijn nog wel erg duur enzo. Sowieso nog effe geen financien voor zo'n uitgave, maar wel interessant om te volgen, zeker als er gebruikservarenen in de buurt zijnquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker. Kijk maar es naar de reviews; komt er goed uit.
auw wordt ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:08 schreef D.Rose het volgende:
De crisis in NL niet, daar wordt ik niet vrolijk van
je ziet je fout nog steeds nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
He, een Fokkert
Jij wordt auw? Ik mede-auw
Zegt iemand die altijd 'is' zegt in plaats van 'eens' ("Ik ga maar is koken...quote:
Ik wilde er niet over beginnenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:13 schreef Brennel het volgende:
Zegt iemand die altijd 'is' zegt in plaats van 'eens' ("Ik ga maar is koken...)
Succesquote:* Brennel rent richting haar scooter en racet naar het werk
ja en mag je daarom niet anderen op andere fouten wijzenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:13 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zegt iemand die altijd 'is' zegt in plaats van 'eens' ("Ik ga maar is koken...)
* Brennel rent richting haar scooter en racet naar het werk
Owquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je ziet je fout nog steeds niet
Men mag mij altijd op fouten wijzen hoor, dat doe ik zelf vaak ook (elders)quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja en mag je daarom niet anderen op andere fouten wijzen
quote:
Wat zei je toen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:27 schreef rubbereend het volgende:
word ik vanochtend wakker met Dinand op mijn wekker radio
issie nu stuk?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:27 schreef rubbereend het volgende:
word ik vanochtend wakker met Dinand op mijn wekker radio
ik heb alles het raam uitgekieperdquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat zei je toen?
"Ga d'r eens vanaf"?
ja, Dinand ookquote:
maar dan mag hij tenminste radiomaken is wat anders dan door de regen en de kou fietsenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:31 schreef Dandelion het volgende:
Paul gaat 't zwaar krijgen in 't huis vrees ik. Als ik hoorde hoe stuk ie al zat toen Ekdom em belde... pfoe!
Minder van die cijfers.. Heb je nog herkans mogelijkheden?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:11 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Studie bevalt wel, cijfers vallen alleen een beetje tegen.![]()
Enne:
[..]
235 topics geleden dat ik hier voor het laatst gepost heb dus.![]()
Stenders! Best goed te luisteren in de bus enzo.
kantoorpikkies zo als wij zij niets gewend , laat ons binnenzitten we voelen ons in ons elementquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar dan mag hij tenminste radiomaken is wat anders dan door de regen en de kou fietsen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja hoor, da's goed.
Maar niet met jou dan he
Held, hoe kan ik je belonen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb alles het raam uitgekieperd
met als resultaat:
[..]
ja, Dinand ook
't is weer eens wat anders dan genocidale agressie oorlog.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dat schoot me zo ff te binnen.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:39 schreef Dandelion het volgende:
[..]
nou ja 't lijkt gewoon wel heel erg...
coolquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb alles het raam uitgekieperd
met als resultaat:
[..]
ja, Dinand ook
rockquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoorde vanmorgen dat polarkreist een soort rockstar formatie is , doen ze best goed
Hier is het heel snel maar het netwerk hier is dan ook erg snelquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:54 schreef D.Rose het volgende:
Is Fok bij jullie ook zo traag, of zou dat het netwerk hier zijn?
Dat was mijn vraag nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hier is het heel snel maar het netwerk hier is dan ook erg snel
Nu is het weer snel.quote:
Ook goedemiddagquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:02 schreef Mike het volgende:
Zeg, als er niks te vertellen valt, dan hoef je niet op 'invoeren' te drukken hoor.Het is toch de bedoeling dat de SC hier over 3FM gaat. Posten om het posten levert meestal een gesloten reeks op.
Inderdaadquote:
Nee dank jequote:Iemand een taai-taai? Heb er nog veel over.
Klinkt lekker, maar mijn keel doet al zon zeer van al dat hoestenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nu is het weer snel.
Iemand een taai-taai? Heb er nog veel over.
quote:
Alle huilies een banquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, d'r komen klachten binnen, dan kom ik ff kijken hoe het gaat natuurlijk.
Klachten, das niet zo mooiquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:07 schreef Mike het volgende:
Het gaat goed. Dankje voor de interesse.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:07 schreef Mike het volgende:
[..]
klopt, maar eens in de 900 topics heeft iedereen weleens diareequote:Op dinsdag 9 december 2008 15:15 schreef Piles het volgende:
Al was die post-diarree van D. Rose misschien niet helemaal de bedoeling![]()
Je kunt je wel es vergissen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Roel genoeg geld. He Roel !
Ik wilde het al bijna Hanseritus noemenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
klopt, maar eens in de 900 topics heeft iedereen weleens diaree
Zoals ik al zeg, huilies die klagen:
Shit ,heb ik die gemistquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:21 schreef D.Rose het volgende:
He, the 4 non blonds
altijd leuk om die wereens te horen
Gemist helaas. Anders had ik hier weer mooi een palletquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:21 schreef D.Rose het volgende:
He, the 4 non blonds
altijd leuk om die wereens te horen
beter dan is ook beter dan beter alsquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's nog altijd beter dan 'is'.
Ik moet bij dit nummer aan Vanilla Ice denkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gemist helaas. Anders had ik hier weer mooi een pallet'tjes kunnen droppen.
Ik word er niet echt warm van.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:39 schreef Glacier het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe Duffy?
Ik vind 'm niet zo geweldig. De single "Rockferry" vind ik nog steeds het leukst.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:39 schreef Glacier het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe Duffy?
En dat is een understatementquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:44 schreef D.Rose het volgende:
Wederom niet zo'n muziekliefhebbers in de popquiz
Blof had ze niet kunnen bedenken hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:19 schreef Frutsel het volgende:
"Bring me down"
"I need a sweet taste of bitter"
"I miss the mess u make"![]()
vage tekst
Maar omdat Blof in het Nederlands is zeikt iedereen over Blof. Ik blijf het apart vindenquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Blof had ze niet kunnen bedenken hoor
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
BOM BOM BOM op mijn buro
sneuvelt direct een pen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
BOM BOM BOM op mijn buro
sneuvelt direct een pen
Die vind ik idd ook leuker dan haar nieuwe single..daar moet ik nog aan wennen ofzo..quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:43 schreef cosmick het volgende:
Ik vind 'm niet zo geweldig. De single "Rockferry" vind ik nog steeds het leukst.
En dat laatste moeten we natuurlijk niet hebben.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zwaaitopic
Dadelijk gaan er mensen klagen
Tot morgenquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:01 schreef Frutsel het volgende:
Ben blij dat ik tot morgenvroeg pleite ben
Mazzel peepz, tot morgen
fijne avond
In plaats van dit topic vol te kotsen kun je natuurlijk ook gewoon KinkFM luisterenquote:
Blijft blijkbaar heeeel lastig om dat af te wisselen. Zie ook Green Day - Wake Me Up When September Ends. Als ons dat al opvalt, moet een muziekredactie dat toch al helemaal zien als ze een playlist samenstellenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:12 schreef Dandelion het volgende:
hmm de nieuwe oude-platen-in-de-programmering-lijst is ook weer van start gegaan geloof ik.
Offspring met why don't you get a job alweer een paar keer gehoord. Nou zal Discotheque van U2 wel weer een aantal jaar op stal gaan.
tja lijkt me voor een beetje computernerd geen probleem om er een scriptje in te bouwen dat als een plaat van meer dan 10 jaar oud binnen een week 2 keer gedraait wordt op hol slaat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blijft blijkbaar heeeel lastig om dat af te wisselen. Zie ook Green Day - Wake Me Up When September Ends. Als ons dat al opvalt, moet een muziekredactie dat toch al helemaal zien als ze een playlist samenstellen
Niet alleen vandaagquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:04 schreef Dandelion het volgende:
wat gaat het traag vandaag!
niet op commando. Maar als je genoeg bier aanlevert komt het helemaal goedquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:23 schreef borisz het volgende:
Zijn er mensen een goede boer kunnen laten hier ?
Ow, gaat 't daar weer over op 3FMquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:23 schreef borisz het volgende:
Zijn er mensen een goede boer kunnen laten hier ?
19:05quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:28 schreef gerbenp het volgende:
Tot wanneer kan ik MP3FM aanlaten?
Het zal wel komen door de ernstige klachten die zijn binnengekomen. Nu zijn mensen bang dat ze iets posten waardoor de reeks dichtgaat...quote:
En THE MAN VanVelzenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zal wel komen door de ernstige klachten die zijn binnengekomen. Nu zijn mensen bang dat ze iets posten waardoor de reeks dichtgaat...
Morgen opent trouwens de Serious Request veiling al, en de huiskamerconcert-artiesten zijn ook al bekend (o.a. Jeugd van Tegenwoordig en Leaf).
Ik kreeg een bericht van Bart Arens, nou ja op hyves en dat ze van het weekend een boerencontest hebben en dat je je dan op mag geven voor dit weekendquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, gaat 't daar weer over op 3FM
Zijn er serieus klachten binnengekomen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:30 schreef Sirolf het volgende:
Het zal wel komen door de ernstige klachten die zijn binnengekomen. Nu zijn mensen bang dat ze iets posten waardoor de reeks dichtgaat...
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
Zijn er serieus klachten binnengekomen?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik sla over, maar ik hou je zeker niet tegenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:34 schreef borisz het volgende:
Ik kreeg een bericht van Bart Arens, nou ja op hyves en dat ze van het weekend een boerencontest hebben en dat je je dan op mag geven voor dit weekend.
Ja: [3FM #900] #888+12 of #1000-100quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tja vraag me toch af waarom gaat klagen als het hier effe niet over 3fm gaat...quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal vooral met dit te maken hebben gok ik: [3FM #900] #888+12 of #1000-100quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ja, lekkerquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:02 schreef ChatGirl het volgende:
Nu is het weer snel.
Iemand een taai-taai? Heb er nog veel over.
En hoevaak is de postdiaree van D.Rose de oorzaak van die waarschuwingen/sluitingen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal vooral met dit te maken hebben gok ik: [3FM #900] #888+12 of #1000-100
En het gebeurd elke SC een keer, dat er gewaarschuwd / gesloten wordt
Je dvd's liggen bijna klaar voor vertrek trouwensquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:44 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik ben er al helemaal klaar voor.
Dan zal ik het geld morgen overmaken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Je dvd's liggen bijna klaar voor vertrek trouwens
Morgen gaan ze op de bus
* ChatGirl geeft Glacier een hand taai-taaiquote:
Hahaha, die DR tochquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:39 schreef Piles het volgende:
Dankjewel!quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:48 schreef ChatGirl het volgende:
* ChatGirl geeft Glacier een hand taai-taai
Dat is volgens mij ook nooit een probleem, maar dat is ook geen posten om het postenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:53 schreef Glacier het volgende:
Ik vind idd ook wel dat het niet 100% over 3FM hoeft te gaan. Een beetje socializen of beetje offtopic gaan vind ik niet zo erg..eigenlijk wel leuk in een SC reeks zoals dit
Ik heb tentamens dus ik ben zondag lerenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:37 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik sla over, maar ik hou je zeker niet tegen
Haha! prachtigquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:39 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:40 schreef Sersjee het volgende:
In die paar minuten dat ik de radio aan had, hoorde ik nou goed dat Megaman werd gedraaid?! Fabelhaft!
quote:
De vraag is waarom zou je alles loseless willen opslaan, je moet wel zo'n goed gehoor hebben wil je verschil horen tussen hoogste compressie mp3 en loseless flacquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:59 schreef Mark336 het volgende:
Zet Gaston-stemmetje op
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDEAVOND!
Zo, vandaag een pallet CD's gekocht.. en een exterene HD.. Alles op loseless compressie zette kostte mijn PC te veel schijfruimte
ja mij ookquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:02 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Klachten over dit topic? Kan iemand me ff bijpraten?
Jup, ik hoorde gewoon iets te vaak bij MP3tjes te weinig bass erin.. en bepaalde tonen die ik gewoon niet mooi vond klinken.. Moet zeggen dat het verschil wel niet ontzettend groot is, maar toch hoor ik nu wel een verschil als ik naar mijn MP3tjes luister in vergelijking tot de FLAC-versiequote:Op dinsdag 9 december 2008 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De vraag is waarom zou je alles loseless willen opslaan, je moet wel zo'n goed gehoor hebben wil je verschil horen tussen hoogste compressie mp3 en loseless flac
uit testen uit bv oor blijkt dat er maar 2% er verschil kan horen, waaruit maak jij op dat jij tot die 2% behoort
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:07 schreef borisz het volgende:
Er was kennelijk geklaagd over D.Rose denk ik.
Daar kan je nog ergens een logische verklaring bij zetten, maar verder is dit een normale SC.
ja schat...ik zit net op mn krentjequote:Op dinsdag 9 december 2008 20:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe maar teruglezen, reacties van Mike
En mij pm-en
Rond 14.00 postte hij een bericht of 10 op een rijquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in een 3fm topic? snap er geen fluit van ...gister heeft ie nog een sjokobroodje van me gehad
ach ja dat past wel bij elkaarquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Rond 14.00 postte hij een bericht of 10 op een rij. Het is wel grappig, maar kennelijk zijn er zeurpieten en die hebben wel een beetje gelijk.
![]()
jah je bent al een week pappiequote:Op dinsdag 9 december 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
en michiel hoe zijn je nachten nu met de kleine , geeft ze jullie nog voldoende rust.
mooie serie bij elkaarquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:15 schreef Mark336 het volgende:
Ik ben toch blij dat ik laatst jarig was
[ afbeelding ]
19 nieuwe cd's
naja oke, zeurpieten, alsof ie dat elke dag doet * muisje-eliza haalt schouders opquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Rond 14.00 postte hij een bericht of 10 op een rij. Het is wel grappig, maar kennelijk zijn er zeurpieten en die hebben wel een beetje gelijk.
![]()
Thanksquote:
anders even bij je overbuuf de snoepwinkel kijken of ze grote snoeppot heeft , zien geven doet geven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG ik kan niet wachten tot SR begint...morgen begint de veiling![]()
![]()
![]()
ik hoop dat er bedrijfjes zijn die Sandstorm willen kopen voor heeeeeel veel geld
![]()
Ik hoop dat we Sander Lantinga via mn bedrijf kunnen te pakken krijgen...mn bedrijf heeft de goedkeuring al gegeven en ik hoop dat er nog een collecte-kartonne-bus is die mag ik in de winkel neerzetten![]()
![]()
oh jah goed ideequote:Op dinsdag 9 december 2008 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
anders even bij je overbuuf de snoepwinkel kijken of ze grote snoeppot heeft , zien geven doet geven.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:28 schreef Piles het volgende:
Mooi moment om de radio ff uit te zetten, en tv te gaan kijken
dat wordt wel een uitslaap typje , mijn zoontje is altijd een earlybird geblevenquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:29 schreef MichielV het volgende:
Marthe gaat heel lekker! Ze slaapt goed door 's nachts, maar je moet er natuurlijk wel uit om eens in de zoveel uur te voeden. Maar geen klagen, nog steeds op een roze wolkje!
kheb de nieuwe cd van Oasis voor jequote:Op dinsdag 9 december 2008 20:30 schreef Mark336 het volgende:
[..]!
Maar eh, iemand nog tips welke albums ik nog moet kopen..
Ik denk namelijk nu al.. weet iemand waar mijn salaris?
Maargoed, met kerstkaartjes langs mensen uit je krantenwijk lopen levert altijd wel wat op (zeker als je nooit te laat bent etc)
Ik liep folders die ik eerst nog zelf moest invouwen. Dat leverde best aardig was op tov die ingepakte rommelquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:30 schreef Mark336 het volgende:
[..]!
Maargoed, met kerstkaartjes langs mensen uit je krantenwijk lopen levert altijd wel wat op (zeker als je nooit te laat bent etc)
Gaat 'n beetje moelijk als je 200 ochtendkranten elke dag dumpt.. ik denk dat er toch misschien iemand het merktquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik liep folders die ik eerst nog zelf moest invouwen. Dat leverde best aardig was op tov die ingepakte rommel.
Alleen ik liep die folders netjes naar de papierbak. Niemand die ze mistte.
zeker de ochtendmensjes zoals jij krijgen meestal veel (en terrecht)quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:30 schreef Mark336 het volgende:
[..]!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik kom even melden dat ik vandaag de grootste rotdag in máánden heb!!
Even een kleine sidenote voor Michiel; Voed Marthe alsjeblieft fatsoenlijk op! Meer van die gezinnen als net bij de dierenarts kun je de mensheid niet aan doen! De hele wachtkamer had last van piepende oren toen die krijsende kkutkids en hun nog harder schreeuwende kut-ouders de deur uit waren
En nu ga ik slapen, puh!
Was er weer wat met je ratjes ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Even een kleine sidenote voor Michiel; Voed Marthe alsjeblieft fatsoenlijk op! Meer van die gezinnen als net bij de dierenarts kun je de mensheid niet aan doen! De hele wachtkamer had last van piepende oren toen die krijsende kkutkids en hun nog harder schreeuwende kut-ouders de deur uit waren
En nu ga ik slapen, puh!
Ik zit met een warme bak thee die alex heel lief voor me heeft gezet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neem eerst een neutwaarvoor was je bij de DA?
maar gaat t nu weer beter met m?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik zit met een warme bak thee die alex heel lief voor me heeft gezet.
En was bij de DA voor een benauwde rat. Was er vanmorgen ook al, en toen heeft-ie denk ik iets verkeerds voorgeschreven dus dat kwam ik m vertellen. Hij heeft z'n hele boekenkast erop nageslagen en kon er uiteindelijk niks over vinden. kHeb zeker een half uur in die spreekkamer gestaan
edit: een half uur opzoeken bedoel ik. Het nog eens luisteren, voorschrijven e.d., duurde ook nog 10 min ofzo.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zeker de ochtendmensjes zoals jij krijgen meestal veel (en terrecht)
als je nu een bericht tiept, staat ie dr morgenquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:44 schreef Feivel1 het volgende:
Wat gaat FOK! traag bij mij, en wat is mn internet traag.
Of de dag daarna..quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als je nu een bericht tiept, staat ie dr morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:47 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Of de dag daarna..
Of de dag daarna..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je tijdens SR een bericht plaatst, staat ie dr in t volgende topic pas
Het is dus niet de bedoeling dat 'ie d'r een megafoon cadeau doet om de Popkwis aan te kondigen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef Jannekje7 het volgende:
En nu ga ik slapen, puh!
Leuk om te lezen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:29 schreef MichielV het volgende:
Marthe gaat heel lekker! Ze slaapt goed door 's nachts, maar je moet er natuurlijk wel uit om eens in de zoveel uur te voeden. Maar geen klagen, nog steeds op een roze wolkje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |