Jup, ik hoorde gewoon iets te vaak bij MP3tjes te weinig bass erin.. en bepaalde tonen die ik gewoon niet mooi vond klinken.. Moet zeggen dat het verschil wel niet ontzettend groot is, maar toch hoor ik nu wel een verschil als ik naar mijn MP3tjes luister in vergelijking tot de FLAC-versiequote:Op dinsdag 9 december 2008 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De vraag is waarom zou je alles loseless willen opslaan, je moet wel zo'n goed gehoor hebben wil je verschil horen tussen hoogste compressie mp3 en loseless flac
uit testen uit bv oor blijkt dat er maar 2% er verschil kan horen, waaruit maak jij op dat jij tot die 2% behoort
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:07 schreef borisz het volgende:
Er was kennelijk geklaagd over D.Rose denk ik.
Daar kan je nog ergens een logische verklaring bij zetten, maar verder is dit een normale SC.
ja schat...ik zit net op mn krentjequote:Op dinsdag 9 december 2008 20:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe maar teruglezen, reacties van Mike
En mij pm-en
Rond 14.00 postte hij een bericht of 10 op een rijquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in een 3fm topic? snap er geen fluit van ...gister heeft ie nog een sjokobroodje van me gehad
ach ja dat past wel bij elkaarquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Rond 14.00 postte hij een bericht of 10 op een rij. Het is wel grappig, maar kennelijk zijn er zeurpieten en die hebben wel een beetje gelijk.
![]()
jah je bent al een week pappiequote:Op dinsdag 9 december 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
en michiel hoe zijn je nachten nu met de kleine , geeft ze jullie nog voldoende rust.
mooie serie bij elkaarquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:15 schreef Mark336 het volgende:
Ik ben toch blij dat ik laatst jarig was
[ afbeelding ]
19 nieuwe cd's
naja oke, zeurpieten, alsof ie dat elke dag doet * muisje-eliza haalt schouders opquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Rond 14.00 postte hij een bericht of 10 op een rij. Het is wel grappig, maar kennelijk zijn er zeurpieten en die hebben wel een beetje gelijk.
![]()
Thanksquote:
anders even bij je overbuuf de snoepwinkel kijken of ze grote snoeppot heeft , zien geven doet geven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG ik kan niet wachten tot SR begint...morgen begint de veiling![]()
![]()
![]()
ik hoop dat er bedrijfjes zijn die Sandstorm willen kopen voor heeeeeel veel geld
![]()
Ik hoop dat we Sander Lantinga via mn bedrijf kunnen te pakken krijgen...mn bedrijf heeft de goedkeuring al gegeven en ik hoop dat er nog een collecte-kartonne-bus is die mag ik in de winkel neerzetten![]()
![]()
oh jah goed ideequote:Op dinsdag 9 december 2008 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
anders even bij je overbuuf de snoepwinkel kijken of ze grote snoeppot heeft , zien geven doet geven.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:28 schreef Piles het volgende:
Mooi moment om de radio ff uit te zetten, en tv te gaan kijken
dat wordt wel een uitslaap typje , mijn zoontje is altijd een earlybird geblevenquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:29 schreef MichielV het volgende:
Marthe gaat heel lekker! Ze slaapt goed door 's nachts, maar je moet er natuurlijk wel uit om eens in de zoveel uur te voeden. Maar geen klagen, nog steeds op een roze wolkje!
kheb de nieuwe cd van Oasis voor jequote:Op dinsdag 9 december 2008 20:30 schreef Mark336 het volgende:
[..]!
Maar eh, iemand nog tips welke albums ik nog moet kopen..
Ik denk namelijk nu al.. weet iemand waar mijn salaris?
Maargoed, met kerstkaartjes langs mensen uit je krantenwijk lopen levert altijd wel wat op (zeker als je nooit te laat bent etc)
Ik liep folders die ik eerst nog zelf moest invouwen. Dat leverde best aardig was op tov die ingepakte rommelquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:30 schreef Mark336 het volgende:
[..]!
Maargoed, met kerstkaartjes langs mensen uit je krantenwijk lopen levert altijd wel wat op (zeker als je nooit te laat bent etc)
Gaat 'n beetje moelijk als je 200 ochtendkranten elke dag dumpt.. ik denk dat er toch misschien iemand het merktquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik liep folders die ik eerst nog zelf moest invouwen. Dat leverde best aardig was op tov die ingepakte rommel.
Alleen ik liep die folders netjes naar de papierbak. Niemand die ze mistte.
zeker de ochtendmensjes zoals jij krijgen meestal veel (en terrecht)quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:30 schreef Mark336 het volgende:
[..]!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik kom even melden dat ik vandaag de grootste rotdag in máánden heb!!
Even een kleine sidenote voor Michiel; Voed Marthe alsjeblieft fatsoenlijk op! Meer van die gezinnen als net bij de dierenarts kun je de mensheid niet aan doen! De hele wachtkamer had last van piepende oren toen die krijsende kkutkids en hun nog harder schreeuwende kut-ouders de deur uit waren
En nu ga ik slapen, puh!
Was er weer wat met je ratjes ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Even een kleine sidenote voor Michiel; Voed Marthe alsjeblieft fatsoenlijk op! Meer van die gezinnen als net bij de dierenarts kun je de mensheid niet aan doen! De hele wachtkamer had last van piepende oren toen die krijsende kkutkids en hun nog harder schreeuwende kut-ouders de deur uit waren
En nu ga ik slapen, puh!
Ik zit met een warme bak thee die alex heel lief voor me heeft gezet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neem eerst een neutwaarvoor was je bij de DA?
maar gaat t nu weer beter met m?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik zit met een warme bak thee die alex heel lief voor me heeft gezet.
En was bij de DA voor een benauwde rat. Was er vanmorgen ook al, en toen heeft-ie denk ik iets verkeerds voorgeschreven dus dat kwam ik m vertellen. Hij heeft z'n hele boekenkast erop nageslagen en kon er uiteindelijk niks over vinden. kHeb zeker een half uur in die spreekkamer gestaan
edit: een half uur opzoeken bedoel ik. Het nog eens luisteren, voorschrijven e.d., duurde ook nog 10 min ofzo.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zeker de ochtendmensjes zoals jij krijgen meestal veel (en terrecht)
als je nu een bericht tiept, staat ie dr morgenquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:44 schreef Feivel1 het volgende:
Wat gaat FOK! traag bij mij, en wat is mn internet traag.
Of de dag daarna..quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als je nu een bericht tiept, staat ie dr morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:47 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Of de dag daarna..
Of de dag daarna..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je tijdens SR een bericht plaatst, staat ie dr in t volgende topic pas
Het is dus niet de bedoeling dat 'ie d'r een megafoon cadeau doet om de Popkwis aan te kondigen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef Jannekje7 het volgende:
En nu ga ik slapen, puh!
Leuk om te lezen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:29 schreef MichielV het volgende:
Marthe gaat heel lekker! Ze slaapt goed door 's nachts, maar je moet er natuurlijk wel uit om eens in de zoveel uur te voeden. Maar geen klagen, nog steeds op een roze wolkje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |