Tot morgenquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:01 schreef Frutsel het volgende:
Ben blij dat ik tot morgenvroeg pleite ben
Mazzel peepz, tot morgen
fijne avond
In plaats van dit topic vol te kotsen kun je natuurlijk ook gewoon KinkFM luisterenquote:
Blijft blijkbaar heeeel lastig om dat af te wisselen. Zie ook Green Day - Wake Me Up When September Ends. Als ons dat al opvalt, moet een muziekredactie dat toch al helemaal zien als ze een playlist samenstellenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:12 schreef Dandelion het volgende:
hmm de nieuwe oude-platen-in-de-programmering-lijst is ook weer van start gegaan geloof ik.
Offspring met why don't you get a job alweer een paar keer gehoord. Nou zal Discotheque van U2 wel weer een aantal jaar op stal gaan.
tja lijkt me voor een beetje computernerd geen probleem om er een scriptje in te bouwen dat als een plaat van meer dan 10 jaar oud binnen een week 2 keer gedraait wordt op hol slaat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blijft blijkbaar heeeel lastig om dat af te wisselen. Zie ook Green Day - Wake Me Up When September Ends. Als ons dat al opvalt, moet een muziekredactie dat toch al helemaal zien als ze een playlist samenstellen
Niet alleen vandaagquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:04 schreef Dandelion het volgende:
wat gaat het traag vandaag!
niet op commando. Maar als je genoeg bier aanlevert komt het helemaal goedquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:23 schreef borisz het volgende:
Zijn er mensen een goede boer kunnen laten hier ?
Ow, gaat 't daar weer over op 3FMquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:23 schreef borisz het volgende:
Zijn er mensen een goede boer kunnen laten hier ?
19:05quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:28 schreef gerbenp het volgende:
Tot wanneer kan ik MP3FM aanlaten?
Het zal wel komen door de ernstige klachten die zijn binnengekomen. Nu zijn mensen bang dat ze iets posten waardoor de reeks dichtgaat...quote:
En THE MAN VanVelzenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zal wel komen door de ernstige klachten die zijn binnengekomen. Nu zijn mensen bang dat ze iets posten waardoor de reeks dichtgaat...
Morgen opent trouwens de Serious Request veiling al, en de huiskamerconcert-artiesten zijn ook al bekend (o.a. Jeugd van Tegenwoordig en Leaf).
Ik kreeg een bericht van Bart Arens, nou ja op hyves en dat ze van het weekend een boerencontest hebben en dat je je dan op mag geven voor dit weekendquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, gaat 't daar weer over op 3FM
Zijn er serieus klachten binnengekomen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:30 schreef Sirolf het volgende:
Het zal wel komen door de ernstige klachten die zijn binnengekomen. Nu zijn mensen bang dat ze iets posten waardoor de reeks dichtgaat...
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
Zijn er serieus klachten binnengekomen?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, d'r komen klachten binnen, dan kom ik ff kijken hoe het gaat natuurlijk.
Ik sla over, maar ik hou je zeker niet tegenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:34 schreef borisz het volgende:
Ik kreeg een bericht van Bart Arens, nou ja op hyves en dat ze van het weekend een boerencontest hebben en dat je je dan op mag geven voor dit weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |