auw wordt ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:08 schreef D.Rose het volgende:
De crisis in NL niet, daar wordt ik niet vrolijk van
je ziet je fout nog steeds nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
He, een Fokkert
Jij wordt auw? Ik mede-auw
Zegt iemand die altijd 'is' zegt in plaats van 'eens' ("Ik ga maar is koken...quote:
Ik wilde er niet over beginnenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:13 schreef Brennel het volgende:
Zegt iemand die altijd 'is' zegt in plaats van 'eens' ("Ik ga maar is koken...)
Succesquote:* Brennel rent richting haar scooter en racet naar het werk
ja en mag je daarom niet anderen op andere fouten wijzenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:13 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zegt iemand die altijd 'is' zegt in plaats van 'eens' ("Ik ga maar is koken...)
* Brennel rent richting haar scooter en racet naar het werk
Owquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je ziet je fout nog steeds niet
Men mag mij altijd op fouten wijzen hoor, dat doe ik zelf vaak ook (elders)quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja en mag je daarom niet anderen op andere fouten wijzen
quote:

Wat zei je toen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:27 schreef rubbereend het volgende:
word ik vanochtend wakker met Dinand op mijn wekker radio
issie nu stuk?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:27 schreef rubbereend het volgende:
word ik vanochtend wakker met Dinand op mijn wekker radio
ik heb alles het raam uitgekieperdquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat zei je toen?
"Ga d'r eens vanaf"?
ja, Dinand ookquote:
maar dan mag hij tenminste radiomaken is wat anders dan door de regen en de kou fietsenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:31 schreef Dandelion het volgende:
Paul gaat 't zwaar krijgen in 't huis vrees ik. Als ik hoorde hoe stuk ie al zat toen Ekdom em belde... pfoe!
Minder van die cijfers.. Heb je nog herkans mogelijkheden?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:11 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Studie bevalt wel, cijfers vallen alleen een beetje tegen.![]()
Enne:
[..]
235 topics geleden dat ik hier voor het laatst gepost heb dus.![]()
Stenders! Best goed te luisteren in de bus enzo.
kantoorpikkies zo als wij zij niets gewend , laat ons binnenzitten we voelen ons in ons elementquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar dan mag hij tenminste radiomaken is wat anders dan door de regen en de kou fietsen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja hoor, da's goed.
Maar niet met jou dan he
Held, hoe kan ik je belonen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb alles het raam uitgekieperd
met als resultaat:
[..]
ja, Dinand ook
't is weer eens wat anders dan genocidale agressie oorlog.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dat schoot me zo ff te binnen.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:39 schreef Dandelion het volgende:
[..]
nou ja 't lijkt gewoon wel heel erg...
coolquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb alles het raam uitgekieperd
met als resultaat:
[..]
ja, Dinand ook
rockquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoorde vanmorgen dat polarkreist een soort rockstar formatie is , doen ze best goed
Hier is het heel snel maar het netwerk hier is dan ook erg snelquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:54 schreef D.Rose het volgende:
Is Fok bij jullie ook zo traag, of zou dat het netwerk hier zijn?
Dat was mijn vraag nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hier is het heel snel maar het netwerk hier is dan ook erg snel
Nu is het weer snel.quote:
Ook goedemiddagquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:02 schreef Mike het volgende:
Zeg, als er niks te vertellen valt, dan hoef je niet op 'invoeren' te drukken hoor.Het is toch de bedoeling dat de SC hier over 3FM gaat. Posten om het posten levert meestal een gesloten reeks op.
Inderdaadquote:
Nee dank jequote:Iemand een taai-taai? Heb er nog veel over.
Klinkt lekker, maar mijn keel doet al zon zeer van al dat hoestenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nu is het weer snel.
Iemand een taai-taai? Heb er nog veel over.
quote:
Alle huilies een banquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, d'r komen klachten binnen, dan kom ik ff kijken hoe het gaat natuurlijk.
Klachten, das niet zo mooiquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:07 schreef Mike het volgende:
Het gaat goed. Dankje voor de interesse.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:07 schreef Mike het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |