Klachten, das niet zo mooiquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:07 schreef Mike het volgende:
Ja, d'r komen klachten binnen, dan kom ik ff kijken hoe het gaat natuurlijk.
Het gaat goed. Dankje voor de interesse.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, d'r komen klachten binnen, dan kom ik ff kijken hoe het gaat natuurlijk.
klopt, maar eens in de 900 topics heeft iedereen weleens diareequote:Op dinsdag 9 december 2008 15:15 schreef Piles het volgende:
Al was die post-diarree van D. Rose misschien niet helemaal de bedoeling![]()
Je kunt je wel es vergissen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Roel genoeg geld. He Roel !
Ik wilde het al bijna Hanseritus noemenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
klopt, maar eens in de 900 topics heeft iedereen weleens diaree
Zoals ik al zeg, huilies die klagen:
Shit ,heb ik die gemistquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:21 schreef D.Rose het volgende:
He, the 4 non blonds
altijd leuk om die wereens te horen
Gemist helaas. Anders had ik hier weer mooi een palletquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:21 schreef D.Rose het volgende:
He, the 4 non blonds
altijd leuk om die wereens te horen
beter dan is ook beter dan beter alsquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's nog altijd beter dan 'is'.
Ik moet bij dit nummer aan Vanilla Ice denkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gemist helaas. Anders had ik hier weer mooi een pallet'tjes kunnen droppen.
Ik word er niet echt warm van.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:39 schreef Glacier het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe Duffy?
Ik vind 'm niet zo geweldig. De single "Rockferry" vind ik nog steeds het leukst.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:39 schreef Glacier het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe Duffy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |