Aha, okay! verder alles goed met de studie?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:05 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Indeedbeetje aan het lurken geslagen de afgelopen 300 topics ofzo
Studie bevalt wel, cijfers vallen alleen een beetje tegen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha, okay! verder alles goed met de studie?
235 topics geleden dat ik hier voor het laatst gepost heb dus.quote:Laatste 10 topics waarin gepost werd:
[3FM #899] Nog 101 topics te gaan tot de magische grens (1)
[90's @ 3FM #764] Wat een nostalgie deze week! (1)
Wij wachten hier welquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:11 schreef Noortje. het volgende:
Ik moet naar schoolTot over 2 uurtjes
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:24 schreef morpheus_at_work het volgende:zich ook weer meld
moest even offerte maken voor mijn bijklus momenten, altijd leuk opdrachttjes met 4 cijfers voor de comma
laat de sony bravia KDL-40W4500 maar komen in januarinog steeds te vreden over Roel ?
Jij woont gewoon midden in een kerstkaart.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:49 schreef Brennel het volgende:
Sneeuw vanuit m'n slaapkamerraam
...vanuit m'n woonkamerraam...
...en vanuit m'n keukenraam
Alledrie een kwartier geleden gemaakt
Ruilenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:49 schreef Brennel het volgende:
Hoe is het met de zwartwaarden? Ik heb altijd begrepen dat lcd minder goed zwart weergeeft dan plasma?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Erg tevreden. Strak beeld, mooie kleuren, handige aansluitingen. Niks mis mee
.
Ik ervaar 't niet als storendquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:03 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Hoe is het met de zwartwaarden? Ik heb altijd begrepen dat lcd minder goed zwart weergeeft dan plasma?
Er zit een lichtsensor in die de helderheid van het beeld aan het omgevingslicht aanpastquote:En is de backlight regelbaar?
quote:
En kan die ook uit?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er zit een lichtsensor in die de helderheid van het beeld aan het omgevingslicht aanpast.
Nou... bij mij ziet het er toch wat anders uit...quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:49 schreef Brennel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |