quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:57 schreef donroyco het volgende:
The Ex?
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:18 schreef remlof het volgende:
Zou het vandaag weer gaan sneeuwen in Arnhem?
Doorspammen tot 026quote:
Oh, ik heb het hele Nijmegen topic doorgelezen en snapte niet wat je bedoelde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Nope, niks over gehoord, op www.kultuurhuisbosch.nl staat ook niks. Wel andere leuke bands die komenquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik hoop het.![]()
Jij komt toch vaak in Bosch?
Heb jij iets gehoord over The Ex?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:13 schreef Adelante het volgende:Jij zelluf!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg leuks.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:14 schreef remlof het volgende:
Nope, niks over gehoord, op www.kultuurhuisbosch.nl staat ook niks. Wel andere leuke bands die komen![]()
Ik ben er nog nooit geweest.![]()
Maar De Kift staat al in mjin agenda.
Sneeuwt het al in Arnhem?
Hier in Veenendaal wel.
Maar wel erg nat.![]()
Wanneer en waar ook eens weer?quote:
ja het sneeuwtquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:18 schreef remlof het volgende:
Zou het vandaag weer gaan sneeuwen in Arnhem?
maag ik hier roke ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:53 schreef Xiance het volgende:
Hmz.. op de Agnietenstraat (klarendal) was vandaag een gaslek
althans.. er stond politie, brandweer.. en er stond iemand in een groot gapend gat te turen
quote:arnhem: bus connexxion.
waar: arnhem
geldigheid: prognose 10-12-08, 11.59 uur
modaliteiten: bus
maatschappijen: connexxion
oorzaak: weersomstandigheden bevroren bovenleidingen voor trolleybussen
gevolg: vervoer ontregeld
maatregel:
vervangende halte:
advies: reizen met ander ov trolleybussen rijden niet of onregelmatig in rijkerswoerd, elderveld, de laar west, oosterbeek, vanaf ziekenhuis rijnstate richting station.
17 december krijgen de we sleutelquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wanneer en waar ook eens weer?
Het zou me trouwens niets verbazen als je de enige bent op heel Fok! met een foto van Station Doetinchem in je fobo.
Dat dus.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:55 schreef eNGine10 het volgende:
Toen ik vanmorgen naar school liep was het toch behoorlijk glad op sommige plekken. 1x bijna onderuit gegaan
Ik heb daar zeven jaar lang op school gezeten.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:14 schreef Guppyfriend het volgende:
t verbaast mij trouwens dat je in die foto station Doetinchem herkent!
Het is nu wel weer prima, alleen een beetje nat op sommige plekken. Valt mee te leven! De zon schijnt ook heerlijk, dus het is prima weer!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:55 schreef eNGine10 het volgende:
Toen ik vanmorgen naar school liep was het toch behoorlijk glad op sommige plekken. 1x bijna onderuit gegaan
nee, niet bepaaldquote:Op woensdag 10 december 2008 11:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb daar zeven jaar lang op school gezeten.
Het is niet het mooiste station van Nederland.
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:48 schreef ImTheBase het volgende:
Ik ging onderuit, bij Presikhaaffiets stond niet stil maar de wielen wel.. de grond rook lekker
Niet erg prettig! Maar heden ten dage wordt er toch overal gestrooid? Je houdt dus wel een beetje van wat pekel in je mond? Bah!quote:Op woensdag 10 december 2008 12:48 schreef ImTheBase het volgende:
Ik ging onderuit, bij Presikhaaffiets stond niet stil maar de wielen wel.. de grond rook lekker
Mooi niet dus, was een weg met stenen in plaats van asfalt. Maarjaquote:Op woensdag 10 december 2008 14:38 schreef kwoth het volgende:
[..]
Niet erg prettig! Maar heden ten dage wordt er toch overal gestrooid? Je houdt dus wel een beetje van wat pekel in je mond? Bah!
Wo?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:53 schreef ImTheBase het volgende:
Vanwaar drie polizeiwagens in 5 minuten? Kwamen hier voorbij sjezen.
Poolen!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:36 schreef Houniet het volgende:
Ik ben vanavond in Gendt, daarna poolen in Arnhem.
Whehequote:Op donderdag 11 december 2008 12:45 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Boulevard Heuvelink / Johan de Wittlaan
Bij HoB?quote:
Oeh, hoe laat en waar?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:49 schreef Houniet het volgende:
Ja, maar eerst naar Jong Ajax, tegen Vitesse.
Ga je met de auto?quote:
024'erquote:Op donderdag 11 december 2008 13:38 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
HoB is puik, maar meestal ga ik in Nijmegen poolen (daar ga ik meestal ook uit eigenlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:46 schreef donroyco het volgende:
[..]Toen de NDRGRND nog de Gonzo was, toen was het wel puik uitgaan daar! Maar dat is al weer een tijdje terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway you want it, that's the way you need it.
Goeie ouwe tijd!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:02 schreef kwoth het volgende:
Toen de NDRGRND nog de Gonzo was, toen was het wel puik uitgaan daar! Maar dat is al weer een tijdje terug.
Ja, niet echt de afstand om te lopen.quote:
Te laatquote:Op donderdag 11 december 2008 17:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, niet echt de afstand om te lopen.
nou, ik vind het vandaag allemaal wel mee vallen hoor.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef Xiance het volgende:
brrrrr de winter breekt echt aan!
morgenvroeg om 0700 weer de hoflaan af..
lange bult vol klinkers die spiegelglad zijn natuurlijk..
60 euroquote:Op woensdag 17 december 2008 00:17 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom moeten de meeste toffe dingen in Arnhem altijd zo duur zijn?
Met O&N is er best iets vets in de Rijnhal, Electro en zo(Dr. Lektroluv oa.) in een Cabaret-Punk thema
Maarrrrrrr.... Je bent er dus iets van ¤60,- aan kwijt voor entree
tot februari zekerquote:
same here!quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga jij bij mij de straat openbreken? Dat begint ook op 5 januari
Ze hebben net geld gevonden om te starten met centraal station deel I, dus ik denk het nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:21 schreef donroyco het volgende:
Wordt er trouwens nog iets georganiseerd door de gemeente met oud/nieuwjaar?
Wanneer moet dat eigenlijk klaar zijn? ik bedoel vanaf wanneer ongeveer kun je gebruik maken van de gangen onder het spoor? Die stationshal is zo kut nu.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze hebben net geld gevonden om te starten met centraal station deel I, dus ik denk het niet
Ik hoorde dat dat helemaal niet doorging. Verbaast me ook niets met zulke prijzen.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:17 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom moeten de meeste toffe dingen in Arnhem altijd zo duur zijn?
Met O&N is er best iets vets in de Rijnhal, Electro en zo(Dr. Lektroluv oa.) in een Cabaret-Punk thema
Maarrrrrrr.... Je bent er dus iets van ¤60,- aan kwijt voor entree
Er is nu geld gevonden om de perrons op te knappen en de centrale gang onder de perrons aan te besteden, dus volgens de krant kon volgend jaar het tijdelijk station tegen de grond. Nu moeten ze alleen nog geld vinden voor een centrale stationshal, maar dat kan nog wel even duren.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wanneer moet dat eigenlijk klaar zijn? ik bedoel vanaf wanneer ongeveer kun je gebruik maken van de gangen onder het spoor? Die stationshal is zo kut nu.
Oké, die winkeltjes maken me toch niet zoveel uit maar als je nou naar het busstation moet ben je echt een eind aan het sjouwenquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er is nu geld gevonden om de perrons op te knappen en de centrale gang onder de perrons aan te besteden, dus volgens de krant kon volgend jaar het tijdelijk station tegen de grond. Nu moeten ze alleen nog geld vinden voor een centrale stationshal, maar dat kan nog wel even duren.
Geen koopzondag vlak voor kerst is compleet zonder een of andere malloot die door het centrum schreeuwt dat we geen geld uit moeten geven op zondag uit naam van noem eens iets heiligs.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:51 schreef Adelante het volgende:
En morgen is het dweilorkesten koopzondag
Loop gewoon meteen naar het Willemspleinquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oké, die winkeltjes maken me toch niet zoveel uit maar als je nou naar het busstation moet ben je echt een eind aan het sjouwen
Schiet het al op in jullie nieuwe woning?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik had vandaag een productieve klus-dag in m'n nieuwe huisje
Openbreken? Opblazen zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga jij bij mij de straat openbreken? Dat begint ook op 5 januari
we hebben vandaag grote vorderingen gemaakt in ieder geval. dat is fijn, want het wordt nu echt een huisjequote:Op zaterdag 20 december 2008 19:16 schreef Vork het volgende:
[..]
Schiet het al op in jullie nieuwe woning?
En per wanneer wonen jullie er dan echt?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:39 schreef Guppyfriend het volgende:
we hebben vandaag grote vorderingen gemaakt in ieder geval. dat is fijn, want het wordt nu echt een huisjemorgen gaan we er nog een dag hard tegenaan!
Goede vraag.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:35 schreef -skippybal- het volgende:
Vanavond is toch ook koopavond?
Ja dus.quote:Voor de Kerst zijn er nog een extra koopzondag 21 en 28 december en koopavonden 22 en 23 december
rond half januari, is de planning. maar feitelijk, wanneer het 'af' isquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:27 schreef Vork het volgende:
[..]
En per wanneer wonen jullie er dan echt?
Volgens mij gaat die ook om 18:00 uur dicht. Ik loop er zo langs, zal even voor je kijken.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Weet iemand of de C1000 aan de Hommelseweg vanavond open is?
Tof, remlofquote:Op woensdag 24 december 2008 13:04 schreef remlof het volgende:
De C1000 op de Hommelseweg tot 18:00 uur, heb net gecheckt.
AH Hanzestraat, Arnhem (WC Presikhaaf)quote:Op woensdag 24 december 2008 13:17 schreef Guppyfriend het volgende:
AH XL is tot 17,00 uur open, de rest van de AH's tot 19,00 uur, geloof ik
zie, weer een uitzonderingquote:Op woensdag 24 december 2008 13:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
AH Hanzestraat, Arnhem (WC Presikhaaf)
woensdag 24-12-2008 08:00 - 18:00
Dank je wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:04 schreef remlof het volgende:
De C1000 op de Hommelseweg tot 18:00 uur, heb net gecheckt.
Volgens de website tot 18:00 uur. Ik keek scheef, dat is volgende week pas. Tot 19:00 uur inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:19 schreef ImTheBase het volgende:
AH klarendal is tot 19:00 open, evenals bijna ieder ander supermarkt hier volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |