nou, ik vind het vandaag allemaal wel mee vallen hoor.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef Xiance het volgende:
brrrrr de winter breekt echt aan!
morgenvroeg om 0700 weer de hoflaan af..
lange bult vol klinkers die spiegelglad zijn natuurlijk..
60 euroquote:Op woensdag 17 december 2008 00:17 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom moeten de meeste toffe dingen in Arnhem altijd zo duur zijn?
Met O&N is er best iets vets in de Rijnhal, Electro en zo(Dr. Lektroluv oa.) in een Cabaret-Punk thema
Maarrrrrrr.... Je bent er dus iets van ¤60,- aan kwijt voor entree
tot februari zekerquote:
same here!quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga jij bij mij de straat openbreken? Dat begint ook op 5 januari
Ze hebben net geld gevonden om te starten met centraal station deel I, dus ik denk het nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:21 schreef donroyco het volgende:
Wordt er trouwens nog iets georganiseerd door de gemeente met oud/nieuwjaar?
Wanneer moet dat eigenlijk klaar zijn? ik bedoel vanaf wanneer ongeveer kun je gebruik maken van de gangen onder het spoor? Die stationshal is zo kut nu.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze hebben net geld gevonden om te starten met centraal station deel I, dus ik denk het niet
Ik hoorde dat dat helemaal niet doorging. Verbaast me ook niets met zulke prijzen.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:17 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom moeten de meeste toffe dingen in Arnhem altijd zo duur zijn?
Met O&N is er best iets vets in de Rijnhal, Electro en zo(Dr. Lektroluv oa.) in een Cabaret-Punk thema
Maarrrrrrr.... Je bent er dus iets van ¤60,- aan kwijt voor entree
Er is nu geld gevonden om de perrons op te knappen en de centrale gang onder de perrons aan te besteden, dus volgens de krant kon volgend jaar het tijdelijk station tegen de grond. Nu moeten ze alleen nog geld vinden voor een centrale stationshal, maar dat kan nog wel even duren.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wanneer moet dat eigenlijk klaar zijn? ik bedoel vanaf wanneer ongeveer kun je gebruik maken van de gangen onder het spoor? Die stationshal is zo kut nu.
Oké, die winkeltjes maken me toch niet zoveel uit maar als je nou naar het busstation moet ben je echt een eind aan het sjouwenquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er is nu geld gevonden om de perrons op te knappen en de centrale gang onder de perrons aan te besteden, dus volgens de krant kon volgend jaar het tijdelijk station tegen de grond. Nu moeten ze alleen nog geld vinden voor een centrale stationshal, maar dat kan nog wel even duren.
Geen koopzondag vlak voor kerst is compleet zonder een of andere malloot die door het centrum schreeuwt dat we geen geld uit moeten geven op zondag uit naam van noem eens iets heiligs.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:51 schreef Adelante het volgende:
En morgen is het dweilorkesten koopzondag
Loop gewoon meteen naar het Willemspleinquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oké, die winkeltjes maken me toch niet zoveel uit maar als je nou naar het busstation moet ben je echt een eind aan het sjouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |