quote:Op maandag 8 december 2008 20:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Geeft niet, je mag best meeposten
quote:Op maandag 8 december 2008 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als 't van LR mag dan ben je door de screening heen.
Ik vond 'm best te pruimen, de grap dan he.quote:
Heb je op 't OBC gezetenquote:Op maandag 8 december 2008 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik heb mijn kat opgehaald in Bemmel!
Das vlakbij Nijmegen
EINDHOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENquote:Op maandag 8 december 2008 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, ik heb geen idee wat het OBC is zelfs
Ik kom uit Eindhoven.
Heel mn leven hier gewoond, wil nog wel een keer weg, geen idee waarheen nog.
Ben 28, heb twee kinderen (dochters van 6 en 7) en een hond (Engelse bulldog, Edgar)
In mrt heb ik de beslissing genomen weg te gaan bij mn ex en is de beste beslissing ooit geweest.
En ik heb een bureau sinds zaterdag
Gefeliciteerd met je bureauquote:Op maandag 8 december 2008 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kom uit Eindhoven.
Ben 28, heb twee kinderen (dochters van 6 en 7) en een hond (Engelse bulldog, Edgar)
In mrt heb ik de beslissing genomen weg te gaan bij mn ex en is de beste beslissing ooit geweest.
En ik weet dat je bureautje tweedehands is, dat is wit is! Ik weet de namen van je dochters! Ik weet eigenlijk nu ik er over nadenk eigenlijk wel veel van je!quote:Op maandag 8 december 2008 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kom uit Eindhoven.
Tegenvallertje Yashquote:Op maandag 8 december 2008 20:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke, dan de volgende hamvraag: Is het friet of patat volgens jou?
Frietjes natuurlijk!quote:Op maandag 8 december 2008 20:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke, dan de volgende hamvraag: Is het friet of patat volgens jou?
Omdat ze niet wil neuken?quote:
quote:
quote:
Oh waar kwam je vandaan dan (ik kom ook uit Eindhoven, maar wel echt Eindhoven Eindhovenquote:Op maandag 8 december 2008 21:00 schreef Nielez het volgende:
[..]
Ben niet zo'n voetballert.
Eindhoven is nog altijd 45 minuten bussen voor mij daarnietvan.
Handel, bij.. Gemert..quote:Op maandag 8 december 2008 21:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
Oh waar kwam je vandaan dan (ik kom ook uit Eindhoven, maar wel echt Eindhoven Eindhoven)
Trusteeeeeeeeeeeee!quote:
Ah daarquote:Op maandag 8 december 2008 21:34 schreef Nielez het volgende:
[..]
Handel, bij.. Gemert..
Tussen Ehv en Denbosch.
Ik zeg toch ik ga zo naar de 'odessa'! (Dan denken ze hier dat ik naar een cafe dinges ga, maar eik neem ik de trein via gansdorp naar Eendhoven waar jij woont! huhuhuh)quote:Op maandag 8 december 2008 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet tegenover mijn huis komen zitten met een verrekijker?
Ahquote:Op maandag 8 december 2008 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zeg toch ik ga zo naar de 'odessa'! (Dan denken ze hier dat ik naar een cafe dinges ga, maar eik neem ik de trein via gansdorp naar Eendhoven waar jij woont! huhuhuh)
Hij laat zich anaal uitwonen door een steeltje.quote:Op maandag 8 december 2008 23:29 schreef Houniet het volgende:
WTF is die Claus aan het doen op die kers van Yashi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |