quote:Op maandag 8 december 2008 20:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Geeft niet, je mag best meeposten
quote:Op maandag 8 december 2008 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als 't van LR mag dan ben je door de screening heen.
Ik vond 'm best te pruimen, de grap dan he.quote:
Heb je op 't OBC gezetenquote:Op maandag 8 december 2008 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik heb mijn kat opgehaald in Bemmel!
Das vlakbij Nijmegen
EINDHOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENquote:Op maandag 8 december 2008 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, ik heb geen idee wat het OBC is zelfs
Ik kom uit Eindhoven.
Heel mn leven hier gewoond, wil nog wel een keer weg, geen idee waarheen nog.
Ben 28, heb twee kinderen (dochters van 6 en 7) en een hond (Engelse bulldog, Edgar)
In mrt heb ik de beslissing genomen weg te gaan bij mn ex en is de beste beslissing ooit geweest.
En ik heb een bureau sinds zaterdag
Gefeliciteerd met je bureauquote:Op maandag 8 december 2008 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kom uit Eindhoven.
Ben 28, heb twee kinderen (dochters van 6 en 7) en een hond (Engelse bulldog, Edgar)
In mrt heb ik de beslissing genomen weg te gaan bij mn ex en is de beste beslissing ooit geweest.
En ik weet dat je bureautje tweedehands is, dat is wit is! Ik weet de namen van je dochters! Ik weet eigenlijk nu ik er over nadenk eigenlijk wel veel van je!quote:Op maandag 8 december 2008 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kom uit Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |