Geniale klonen top 100:quote:
Ik quote em nog even, want volgens mij kwam ie niet goed door.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:03 schreef Kreator het volgende:
Elegy, als je Kluts wil hè, dan kun je dat natuurlijk ook gewoon vragen, ipv er zo wekenlang omheen te draaien net zolang tot je in de friendszone zit.
Krea is God, je moet natuurlijk wel met die verantwoordelijkheid om kunnen gaan, kan me voorstellen dat dat teveel voor je isquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan ben ik vast de uitzondering die de regel bevestigt.
God? Ik heb geen kinderenquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Krea is God, je moet natuurlijk wel met die verantwoordelijkheid om kunnen gaan, kan me voorstellen dat dat teveel voor je is
Ik geloof niet in een god.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Krea is God, je moet natuurlijk wel met die verantwoordelijkheid om kunnen gaan, kan me voorstellen dat dat teveel voor je is
It's not God I dislike, it's the fanclub I hate.quote:
Ah, daarom heb ik het geloof opgegeven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, een god die niet meer kan inloggenquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:27 schreef KhaZ het volgende:
God der singles?
Jij ook Bengelquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
... iets met korreltje zout mompelt.![]()
Maar jij bent een schatje hoor.![]()
Hoi JB.
Chat With Godquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee, een god die niet meer kan inloggen
Dat merken ze wel, voor de poort.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je Godheid wordt in twijfel getrokken, of gewoon niet geëerd.
Bengeltjelief!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
... iets met korreltje zout mompelt.![]()
Maar jij bent een schatje hoor.![]()
Hoi JB.
Kijk mij daar niet op ingaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ken degene die dat beweert (jij) ook, dus dat zegt niks.
Ik ga er maar gewoon vanuit dat ook God voor vrouwelijke charmes bezwijkt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:35 schreef Kikkrelikkerfan het volgende:
[..]
Dat merken ze wel, voor de poort.
iGodquote:
nieuwe sig!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:28 schreef Kluts het volgende:
It's not God I dislike, it's the fanclub I hate.
Toen ik het jaren geleden ooit vond, heb ik me er op een stonede avond wel mee vermaakt eigenlijk.quote:
Ik zal het vanavond eens doorspittenquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik het jaren geleden ooit vond, heb ik me er op een stonede avond wel mee vermaakt eigenlijk.
nee hoor, al gaven ze geld toequote:Op dinsdag 9 december 2008 11:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan ben ik vast de uitzondering die de regel bevestigt.
Die kans zit er wel dik in ja.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga er maar gewoon vanuit dat ook God voor vrouwelijke charmes bezwijkt.
Uitgerekend jij zou moeten weten: Wie het kleine niet eert...quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:50 schreef Kluts het volgende:
Nog meer tijd om Oud en Nieuw te vieren!![]()
![]()
'31-12-2008 duurt extra lang'
Wel 1 seconde.
Durf je wel tegen zo'n klein meisje!quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:00 schreef Elegy het volgende:
[..]
Uitgerekend jij zou meten weten: Wie het kleine niet eert...
Jawel hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Durf je wel tegen zo'n klein meisje!
Ik whoop toch je ass, met mijn leunstoel-ninja-skills.quote:
Begin maar vast met huilen dan, want ik pwn je kont. Easy as thatquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik whoop toch je ass, met mijn leunstoel-ninja-skills.
quote:
Ik mag dan wel een vrouw zijn, maar huilen doe ik zo goed als niet aan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Begin maar vast met huilen dan, want ik pwn je kont. Easy as that
Wen er maar aan als je tegen mij gaat gamen. Want ik maak je gegarandeerd in.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een vrouw zijn, maar huilen doe ik zo goed als niet aan.
God overstijgt het menselijk onderscheid over het menselijke vaderschap en moederschap. God is geen man en geen vrouw; Hij is God.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga er maar gewoon vanuit dat ook God voor vrouwelijke charmes bezwijkt.
Heb je een paar dagen ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:15 schreef kwaakvaak het volgende:
Wat moet je met al het geld van de wereld, als je niemand hebt om het mee te delen?![]()
Impliceer je hier nou dat jij je geen enkele zorgen hoeft te maken?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
God overstijgt het menselijk onderscheid over het menselijke vaderschap en moederschap. God is geen man en geen vrouw; Hij is God.
Dus hij heeft een zwak voor de mannelijke en vrouwelijke charmes.
Hij eet gewoon van 2 walletjes, de vuigerd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
God overstijgt het menselijk onderscheid over het menselijke vaderschap en moederschap. God is geen man en geen vrouw; Hij is God.
Maak ik me toch al niet, als dan kies ik wel zelf en ga ik richting middelpunt van de aarde.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Impliceer je hier nou dat jij je geen enkele zorgen hoeft te maken?
Hij mag dat he, het is uit hem ontstaan, hij heeft de man en de vrouw gemaakt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij eet gewoon van 2 walletjes, de vuigerd.
Aangezien je "Hem" met "Hij" aanduidt geeft al aan dat "Hij" een man is.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
je hebt ook in Truth zitten meelezen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maak ik me toch al niet, als dan kies ik wel zelf en ga ik richting middelpunt van de aarde.
Lekker warm.
Ik ben 'm best dankbaar voor de vrouw. Maar had hij niet wat beters kunnen verzinnen dan de belasting?quote:Hij mag dat he, het is uit hem ontstaan, hij heeft de man en de vrouw gemaakt.
Ik vond HET wel erg dierlijk overkomen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Aangezien je "Hem" met "Hij" aanduidt geeft al aan dat "Hij" een man is.
god, dog, dawg. Oh wacht.
Uhh nee, wat stond daar? Linkje?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
je hebt ook in Truth zitten meelezen?
Dat is niet zijn schuld, daar mag je "de man" de schuld van geven, die hadden vroeger alles voor het zeggen.quote:Ik ben 'm best dankbaar voor de vrouw. Maar had hij niet wat beters kunnen verzinnen dan de belasting?
Russen die in de aarde boren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh nee, wat stond daar? Linkje?
Hij heeft die ideeën in het hoofd van de man gezet, dus hij had er best wat anders van kunnen makenquote:Dat is niet zijn schuld, daar mag je "de man" de schuld van geven, die hadden vroeger alles voor het zeggen.
Slimmerikken.
Je hebt er toch twee?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:30 schreef Kluts het volgende:
Nou, ik hou het wel gewoon bij 1 walletje.
Ik heb wel 2 tieten, maar walletjes, nee, die heb ik niet.quote:
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb wel 2 tieten, maar walletjes, nee, die heb ik niet.
Hoax!quote:
quote:
Ziedaar:quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Riep iemand tieten ?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:41 schreef Kluts het volgende:
Mijn tieten!
Altijdquote:
Nou mij geen woorden in de mond gaan leggen, he.quote:
Chocolade dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou mij geen woorden in de mond gaan leggen, he.
Ik kan hier natuurlijk iets vrijdagmiddagachtigiets gaan typen, maar nee...quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou mij geen woorden in de mond gaan leggen, he.
Het mag altijd, maar op deze manier wordt het wel voorspelbaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kan hier natuurlijk iets vrijdagmiddagachtigiets gaan typen, maar nee...
Wat ben je weer heerlijk negatief. Geniet er van dat je binnen zit!quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:56 schreef mrbox het volgende:
Goede middag, zo wat een tering weer buiten
Ik ben toch een open boek, kan die voorspelbaarheid er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het mag altijd, maar op deze manier wordt het wel voorspelbaar natuurlijk.
Q.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat ben je weer heerlijk negatief. Geniet er van dat je binnen zit!
Ik heb er net van mogen genietenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat ben je weer heerlijk negatief. Geniet er van dat je binnen zit!
Jij en een trui ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:58 schreef Kluts het volgende:
Ik heb gewoon zelfs een soort van trui aangedaan, zo koud had ik het.
Teveel vodka zekerquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Russen die in de aarde boren.
[..]
Hij heeft die ideeën in het hoofd van de man gezet, dus hij had er best wat anders van kunnen maken
Nou ja, een sort of coltruitje wat dan wel strak zit. That's about as trui as it gets bij mij.quote:
Het was ook nog eens een zuiplap.quote:
Strakke truitjes, tieten, zucht….quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, een sort of coltruitje wat dan wel strak zit. That's about as trui as it gets bij mij.
verder lerenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is niet erg.
Tijd voor leuke dingen
Beetje jammer dit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:03 schreef Kluts het volgende:
Nou ja, een sort of coltruitje wat dan wel strak zit. That's about as trui as it gets bij mij.
Ik heb het hartstikke koud!quote:
Harde tepels koud?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het hartstikke koud!
En daarbij, ik hoorde laatst nog van een man dat coltruitjes niet perse niet sexy zijn, mits de tieten er maar goed in uitkomen.
Elegy's mening telt niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:10 schreef Kluts het volgende:
ik hoorde laatst nog van een man dat coltruitjes niet perse niet sexy zijn.
Fixed.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Krea's mening telt niet.
@JB: het is een levenszoektocht.
Beaamt datquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het hartstikke koud!
En daarbij, ik hoorde laatst nog van een man dat coltruitjes niet perse niet sexy zijn, mits de tieten er maar goed in uitkomen.
Van Elegy zou ik het dan ook niet aannemen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Elegy's mening telt niet.
@JB: het is een levenszoektocht.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
De sex straalt er vanaf idd.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |