Dus zonder condoom neuk je maar een anderquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: Je moet nooit je eigen wijf zwanger drukken.
On top? Ik?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht, ik gooi er eens een leuke onliner tegenaan. Nog ontopic ook!
Nee, dat doe ik regelmatig.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:49 schreef Kluts het volgende:
Ik zeg altijd maar zo: Je moet nooit je eigen wijf zwanger drukken.
Don't push it he, klein opdondertje.quote:
Ik push niks momenteelquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Don't push it he, klein opdondertje.
En nee het brownie stuk is niet haar artiesten ingangquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ja hallo, spreek ik met de meneer van Milfhunter.com? Ik heb een nieuwe kandidaat voor u. Ja, ze heet Janies Brownie, dat is haar artiesten naam.
Ik moest oprecht lachenquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Don't push it he, klein opdondertje.
"Leveranciers achterom."quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
En nee het brownie stuk is niet haar artiesten ingang
gozah!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klutsie, housechick !
Elegy, gamert !
JB, milf !
D_H, gozah !
Ik zou juist denken:quote:
Valt wel mee, maar als je niet hoeft zou ik lekker binnen blijvenquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:11 schreef Kluts het volgende:
Ik ben nog niet eens buiten geweest, maar het is volgens mij echt schijtweer en keikoud buiten.
Het is pleurisweerquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:11 schreef Kluts het volgende:
Ik ben nog niet eens buiten geweest, maar het is volgens mij echt schijtweer en keikoud buiten.
Je kunt toch gewoon alle clients uitloggen, en dan opnieuw inloggen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:11 schreef Kikkrelikkerfan het volgende:
Je sessie was vastgekoppeld aan een ander IP dan waaronder je nu online bent. Om die reden word je nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen.
Ik haat het. Nu kan ik dus niet meer inloggen. En niet meer PM'en met al die lekkere chicks.
Groetjes,
Krea.
Jij bent KRea heul niet!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:11 schreef Kikkrelikkerfan het volgende:
Je sessie was vastgekoppeld aan een ander IP dan waaronder je nu online bent. Om die reden word je nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen.
Ik haat het. Nu kan ik dus niet meer inloggen. En niet meer PM'en met al die lekkere chicks.
Groetjes,
Krea.
Dan moet je wel eerst ingelogd zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon alle clients uitloggen, en dan opnieuw inloggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |