quote:
Liefquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ga van de week wel even bij die gamezaak langs
Kluts!
Idd! Ze zal er inmiddels ook wel spuugzat van zijn, dus hoe eerder hoe beter!quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:30 schreef Elegy het volgende:
[..]Nee, nog steeds niet. Hoop dat ze opschiet, aankomend weekend heb ik een game afspraak met collega's en da's in Rotterdam. Nu kan ik wel met 180km over de A4/A5 scheuren (dat heb ik al eens getest
) maar da's niet echt praktisch. Beter dat het deze week gebeurt
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:30 schreef Elegy het volgende:
[..]Nee, nog steeds niet. Hoop dat ze opschiet, aankomend weekend heb ik een game afspraak met collega's en da's in Rotterdam. Nu kan ik wel met 180km over de A4/A5 scheuren (dat heb ik al eens getest
) maar da's niet echt praktisch. Beter dat het deze week gebeurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:
Psies, ze loopt inmiddels al bijna een week achter. maar dat schijnt vaker voor te komen bij jongetjes.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd! Ze zal er inmiddels ook wel spuugzat van zijn, dus hoe eerder hoe beter!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?Ik ga zaterdag Halo 3 spelen met collega'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
Is dat zo? Ik luister nooit zo naar dat soort praatjes over dat soort dingen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
[..]
Psies, ze loopt inmiddels al bijna een week achter. maar dat schijnt vaker voor te komen bij jongetjes.
En ze is net zo dik als dat ze hoog is
Ik kreeg alleen maar horrorverhalen te horen over hoe fout het kan gaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik luister nooit zo naar dat soort praatjes over dat soort dingen.Er is hier in Nederland maar 1 ding waar we massaal meer verstand van hebben dan voetbal, en dat is bevallen en ander baby-gerelateerde toestanden. Lijkt me zo irritant als je zwanger bent, dat je dan van iedereen van die goedbedoelde adviezen krijgt.
Maar ik zal duimen.
Toen mijn ex-schoonzusje vorig jaar beviel ben ik tot ze ging bevallen bij haar geweest. Dat vond ik al pretty eng, maar toen de volgende ochtend bij de koffie het inknippen uitgebreid besproken werd, was ik er helemaal uit dat ik de komende jaren toch zeker nog geen kinderen ga krijgen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen maar horrorverhalen te horen over hoe fout het kan gaan
Daar zit je dan ook niet echt op te wachten
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen mijn ex-schoonzusje vorig jaar beviel ben ik tot ze ging bevallen bij haar geweest. Dat vond ik al pretty eng, maar toen de volgende ochtend bij de koffie het inknippen uitgebreid besproken werd, was ik er helemaal uit dat ik de komende jaren toch zeker nog geen kinderen ga krijgen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen mijn ex-schoonzusje vorig jaar beviel ben ik tot ze ging bevallen bij haar geweest. Dat vond ik al pretty eng, maar toen de volgende ochtend bij de koffie het inknippen uitgebreid besproken werd, was ik er helemaal uit dat ik de komende jaren toch zeker nog geen kinderen ga krijgen.
Klutsie, housechick !quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klutsie, housechick !
Elegy, gamert !
JB, milf !
D_H, gozah !
PB! Kerel!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klutsie, housechick !
Elegy, gamert !
JB, milf !
D_H, gozah !
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klutsie, housechick !
Elegy, gamert !
JB, milf !
D_H, gozah !
Toen ik een jaar of 8 was, zag ik een keer op school in het kader van les over voortplanting, een video te zien van een bevalling. Ik vond dat zo schokkend en barbaars, dat ik door die video alleen al tot mijn 22 ofzo altijd heb gezegd dat ik nooit kinderen wil.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zeg altijd: Het ging allemaal hartstikke soepel, zonder problemen, pijnwas da?
Anyway, het ging gemakkelijk, maar het is natuurlijk veel leuker om te vertellen wat er allemaal fout ging als iemand zwanger is, zodat je diegene die nog moet bevallen de stuipen op t lijf kunt jagen
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Dawg, foshizzle manizzle !
Belsezar, Brasilia !
sorry hoor, ik ben inderdaad weleens vergeetachtig...
Dat vragen ze wel, wil je een spiegel erbijquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 8 was, zag ik een keer op school in het kader van les over voortplanting, een video te zien van een bevalling. Ik vond dat zo schokkend en barbaars, dat ik door die video alleen al tot mijn 22 ofzo altijd heb gezegd dat ik nooit kinderen wil.Inmiddels wil ik ze wel, ooit, maar ik ben alsnog heel blij dat ik het zelf niet hoef te zien.
Dat is een bedevaartsoord geworden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg wat is er gebeurd bij je stamkoffieshop?
Adoptie dan maar kluts?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 8 was, zag ik een keer op school in het kader van les over voortplanting, een video te zien van een bevalling. Ik vond dat zo schokkend en barbaars, dat ik door die video alleen al tot mijn 22 ofzo altijd heb gezegd dat ik nooit kinderen wil.Inmiddels wil ik ze wel, ooit, maar ik ben alsnog heel blij dat ik het zelf niet hoef te zien.
Ik, als überman zijnde, zou dan ook buiten een sigaar gaan roken en wachten op het 'het is gewassen en ingepakt' signaal.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:19 schreef Kluts het volgende:
Nee, want ik wil later natuurlijk wel mini-Klutsjes.quote:
Omdat ze 250 kilo gevonden hebben, nu is het voor een jaar gesloten.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zag ik ja....
Alleen ik weet dus niet waarom
Heel verstandig. Ik wou dat ik het ook kon.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik, als überman zijnde, zou dan ook buiten een sigaar gaan roken en wachten op het 'het is gewassen en ingepakt' signaal.
Ik, als übervrouw zijnde, zou je desnoods aan je haren die kamer in sleuren zodat ik je uit kon schelden mocht het nodig zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik, als überman zijnde, zou dan ook buiten een sigaar gaan roken en wachten op het 'het is gewassen en ingepakt' signaal.
Voel me lekker, zal wel komen omdat ik komende week vrij heb.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan gebeuren
Hoe is het voor de rest?
Aha.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Omdat ze 250 kilo gevonden hebben, nu is het voor een jaar gesloten.
Ben je zwanger van Krea? Stuur maar geen kaartje dan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik, als übervrouw zijnde, zou je desnoods aan je haren die kamer in sleuren zodat ik je uit kon schelden mocht het nodig zijn.
Je hoeft niet te kijken, houd mn hand maar vast en doe je ogen dicht
Nope.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Aha.
HEb jij ook bloemen aan het hek gehangen?
Als je de rest van je leven geen sex meer wil, moet je mij erbij halen. Als je wil schelden moet je maar een familielid zover zien te krijgen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik, als übervrouw zijnde, zou je desnoods aan je haren die kamer in sleuren zodat ik je uit kon schelden mocht het nodig zijn.
Hee, schat, als ik bevallen was van jouw kind, en jij wil daarna geen sex meer met me, dan haal ik t wel ergens anders hoor, doen we niet zo moeilijk overquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je de rest van je leven geen sex meer wil, moet je mij erbij halen. Als je wil schelden moet je maar een familielid zover zien te krijgen.
Jij bént toch al een mini-Klutsje?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want ik wil later natuurlijk wel mini-Klutsjes.
Over 10 jaar ofzo.
Idd. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar als man toch echt ff goed over na moet denken om die mental image uit je hoofd te krijgen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je de rest van je leven geen sex meer wil, moet je mij erbij halen. Als je wil schelden moet je maar een familielid zover zien te krijgen.
Jammer, het zou wel apart zijn met jullie reputaties op Fok.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben zwanger van niemand
Dit was in het puur hypothetische geval dat ik zwanger zou zijn.
Ja, maar nog kleinere zijn vast heel schattig.quote:
Een R&P baby!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Jammer, het zou wel apart zijn met jullie reputaties op Fok.
Mn ex heeft niets gezien hoor, die zat aan mn hoofdeinde en keek netjes een andere kant op...quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar als man toch echt ff goed over na moet denken om die mental image uit je hoofd te krijgen.
Is wel een logische conclusie. Vreemdgaan omdat je man geen nageboorte uit de flamoes van z'n vrouw wil zien komen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hee, schat, als ik bevallen was van jouw kind, en jij wil daarna geen sex meer met me, dan haal ik t wel ergens anders hoor, doen we niet zo moeilijk over
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, schat, als ik bevallen was van jouw kind, en jij wil daarna geen sex meer met me, dan haal ik t wel ergens anders hoor, doen we niet zo moeilijk over
Nog meer mini? Aahwquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar nog kleinere zijn vast heel schattig.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ja hallo, spreek ik met de meneer van Milfhunter.com? Ik heb een nieuwe kandidaat voor u. Ja, ze heet Janies Brownie, dat is haar artiesten naam.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vreemdgaan omdat ie zich aanstelt bedoel jequote:Op dinsdag 9 december 2008 10:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is wel een logische conclusie. Vreemdgaan omdat je man geen nageboorte uit de flamoes van z'n vrouw wil zien komen.
God bewaar onsquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want ik wil later natuurlijk wel mini-Klutsjes.
Over 10 jaar ofzo.
Voorlopig zit ik nog niet in die positie (en wellicht blijft dat ook wel zoquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vreemdgaan omdat ie zich aanstelt bedoel je
Ik ben wel degene die de moeite heeft moeten doen.
Hij moest er alleen bij zijn dan en DAT is kennelijk al teveel
En de man is degene die jaaaaaaaaarenlang het gezeur moet aanhoren over hoe zwaar het wel niet was.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben wel degene die de moeite heeft moeten doen.
Ik zeg altijd maar zo: Je moet nooit je eigen wijf zwanger drukken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
En de man is degene die jaaaaaaaaarenlang het gezeur moet aanhoren over hoe zwaar het wel niet was.
Ik heb er nooit over gezeurdquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
En de man is degene die jaaaaaaaaarenlang het gezeur moet aanhoren over hoe zwaar het wel niet was.
Trial and error, Kluts?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: Je moet nooit je eigen wijf zwanger drukken.
En dat het allemaal de schuld is van die man.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik dacht, ik gooi er eens een leuke onliner tegenaan. Nog ontopic ook!quote:
Dus zonder condoom neuk je maar een anderquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
On top? Ik?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht, ik gooi er eens een leuke onliner tegenaan. Nog ontopic ook!
Nee, dat doe ik regelmatig.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:49 schreef Kluts het volgende:
Don't push it he, klein opdondertje.quote:
Ik push niks momenteelquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Don't push it he, klein opdondertje.
En nee het brownie stuk is niet haar artiesten ingangquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ja hallo, spreek ik met de meneer van Milfhunter.com? Ik heb een nieuwe kandidaat voor u. Ja, ze heet Janies Brownie, dat is haar artiesten naam.
Ik moest oprecht lachenquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Don't push it he, klein opdondertje.
"Leveranciers achterom."quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
En nee het brownie stuk is niet haar artiesten ingang
gozah!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klutsie, housechick !
Elegy, gamert !
JB, milf !
D_H, gozah !
Ik zou juist denken:quote:
Valt wel mee, maar als je niet hoeft zou ik lekker binnen blijvenquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:11 schreef Kluts het volgende:
Ik ben nog niet eens buiten geweest, maar het is volgens mij echt schijtweer en keikoud buiten.
Het is pleurisweerquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:11 schreef Kluts het volgende:
Ik ben nog niet eens buiten geweest, maar het is volgens mij echt schijtweer en keikoud buiten.
Je kunt toch gewoon alle clients uitloggen, en dan opnieuw inloggen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:11 schreef Kikkrelikkerfan het volgende:
Je sessie was vastgekoppeld aan een ander IP dan waaronder je nu online bent. Om die reden word je nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen.
Ik haat het. Nu kan ik dus niet meer inloggen. En niet meer PM'en met al die lekkere chicks.
Groetjes,
Krea.
Jij bent KRea heul niet!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:11 schreef Kikkrelikkerfan het volgende:
Je sessie was vastgekoppeld aan een ander IP dan waaronder je nu online bent. Om die reden word je nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen.
Ik haat het. Nu kan ik dus niet meer inloggen. En niet meer PM'en met al die lekkere chicks.
Groetjes,
Krea.
Dan moet je wel eerst ingelogd zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon alle clients uitloggen, en dan opnieuw inloggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |