abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63865328
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:19 schreef Tegan het volgende:
Owja. Ik heb vrijdag een soort van date. Maar het voelt meer als een sociale verplichting dan als date.
pi_63865484
Nouja. Ik ken hem al jaren, maar hij is sinds pas sinds kort een goede vriend van me aan het worden. Op gegeven moment vroeg hij me dus mee. Maar, ik kon het eigenlijk niet afslaan omdat hij allemaal al aan het plannen was en bleef doorvragen wanneer ik kon. Terwijl ik hem niet wilde afslaan, omwille van de prille vriendschap, maar ik hield het zeg maar gewoon op iets wat we ooit nog wel gaan doen. Of hij het wel als een date ziet is ook nog de vraag eigenlijk. Maar ik zou hem liever gewoon als vanouds in de kroeg zien of met een groep iets doen dan met zijn tweeën op hort. Beetje duidelijk?
pi_63865529
Hey T zie je wel, je hebt de boel wel succesvol opgeschud
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_63865646
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:28 schreef Tegan het volgende:
Nouja. Ik ken hem al jaren, maar hij is sinds pas sinds kort een goede vriend van me aan het worden. Op gegeven moment vroeg hij me dus mee. Maar, ik kon het eigenlijk niet afslaan omdat hij allemaal al aan het plannen was en bleef doorvragen wanneer ik kon. Terwijl ik hem niet wilde afslaan, omwille van de prille vriendschap, maar ik hield het zeg maar gewoon op iets wat we ooit nog wel gaan doen. Of hij het wel als een date ziet is ook nog de vraag eigenlijk. Maar ik zou hem liever gewoon als vanouds in de kroeg zien of met een groep iets doen dan met zijn tweeën op hort. Beetje duidelijk?
Maar ja, nu zou hij het verkeerde idee kunnen krijgen
pi_63865672
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:28 schreef Tegan het volgende:
Ik snap het

Dan is de hamvraag hoe het komt dat er zich een vriendschap aan het ontwikkelen is. Vind je hem leuk als gesprekspartner, ouwehoerd hij leuk, voel je iets voor hem, os is het gewoon relaxed dat er iemand is waar je op terug kan vallen.

Misschien dat een antwoord daarop de date vergemakkelijkt, duidelijk naar hem kan zijn en geen scheve verwachtingen zullen volgen
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_63865747
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:33 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Maar ja, nu zou hij het verkeerde idee kunnen krijgen
Ja idd, met dat dilemma zit ik nu dus. Moet ik het gewoon vragen? En hoe doe ik dat subtiel/zonder dat het dingen verandert?
pi_63865941
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:33 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ik snap het

Dan is de hamvraag hoe het komt dat er zich een vriendschap aan het ontwikkelen is. Vind je hem leuk als gesprekspartner, ouwehoerd hij leuk, voel je iets voor hem, os is het gewoon relaxed dat er iemand is waar je op terug kan vallen.

Misschien dat een antwoord daarop de date vergemakkelijkt, duidelijk naar hem kan zijn en geen scheve verwachtingen zullen volgen
Ik vond hem altijd wel een aardige jongen, maar hij woonde ver weg, dus ik zag hem bijna nooit. Tegenwoordig is hij dichterbij gaan wonen, dus kom ik hem steeds meer tegen in de kroeg enzo. Vanuit het feit dat mijn vrienden ook bevriend zijn met hem, kwam ik dus meer in contact met hem. En nu verwacht ik wel dat het in de komende tijd een goede vriendschap zal worden. Maar gevoelens heb ik niet/nooit gehad voor hem. Maar omdat ik hem dus niet echt goed ken, kan ik ook niet inschatten hoe hij over mij denkt ofzo. Ziet hij er meer in dan een vriendschap? Geen idee. Ik denk het eigenlijk niet, hij heeft nooit een reden gegeven, maar hij vroeg me wel mee, en hij is ook wel iemand met wie ik tegenwoordig (doordat hij me aanspreekt) steeds vaker spreek.
pi_63865943
Gewoon direct zijn dat je toch liever met de groep wat leuks gaat doen of hem wel in de kroeg ziet
pi_63866094
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:42 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik vond hem altijd wel een aardige jongen, maar hij woonde ver weg, dus ik zag hem bijna nooit. Tegenwoordig is hij dichterbij gaan wonen, dus kom ik hem steeds meer tegen in de kroeg enzo. Vanuit het feit dat mijn vrienden ook bevriend zijn met hem, kwam ik dus meer in contact met hem. En nu verwacht ik wel dat het in de komende tijd een goede vriendschap zal worden. Maar gevoelens heb ik niet/nooit gehad voor hem. Maar omdat ik hem dus niet echt goed ken, kan ik ook niet inschatten hoe hij over mij denkt ofzo. Ziet hij er meer in dan een vriendschap? Geen idee. Ik denk het eigenlijk niet, hij heeft nooit een reden gegeven, maar hij vroeg me wel mee, en hij is ook wel iemand met wie ik tegenwoordig (doordat hij me aanspreekt) steeds vaker spreek.
alweer duidelijk

gewoon wat je hierboven zegt, ook tegen hem zeggen. denk dat je dan goed bezig bent. juist omdat je hem als een vriend ziet, de openheid erin houden, dat zijn echte vrienden! en komen er geen dubbele agenda's...
pi_63866261
Hm, ik zie hem waarschijnlijk pas op de 'date'. En om dat nou zo te zeggen op msn/in een sms is zo raar.
pi_63866397
dat kan toch ook op de date

voor zover ik proef ga je relaxed een biertje drinken, als vrienden onder elkaar wat drinken, leuk doen.
ideaal moment om dan te zeggen dat je het zo "fijn vind om als vrienden zo nu met elkaar om te kunnen gaan en je het wel relaxed vind om er een stapmaatje bij te hebben"

dan snapt hij het wel een beetje
pi_63866403
bellen?
pi_63866430
Ado, sommige mensen kunnen een hele erge plaat hebben.
Denk dat Tegan dat idd af moet tasten hoe doortastend hij is.
pi_63866451
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:57 schreef Adolecens het volgende:
dat kan toch ook op de date

voor zover ik proef ga je relaxed een biertje drinken, als vrienden onder elkaar wat drinken, leuk doen.
ideaal moment om dan te zeggen dat je het zo "fijn vind om als vrienden zo nu met elkaar om te kunnen gaan en je het wel relaxed vind om er een stapmaatje bij te hebben"

dan snapt hij het wel een beetje
Hm, goed idee. Dat ga ik doen!
pi_63866586
en dan nu me bedje
pi_63866592
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:59 schreef Tegan het volgende:

[..]

Hm, goed idee. Dat ga ik doen!
yw

keep us in touch!
  dinsdag 9 december 2008 @ 00:35:10 #92
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63867337
neuk een deuk, dit was een lange dag zeg... Maar volgens mij is alles goed gekomen, zag een hoop blije mensjes, event stond als een huis en ik denk dat mijn foto's ook redelijk gelukt zijn.

Nu eens kijken of het meisje van de eterij zonder partnervormigaanhangsel door haar leven stapt en ik zou zowaar een nog blijer mens kunnen worden. Maar nu eerst eerst maar eens beetje slapen!.

en
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  dinsdag 9 december 2008 @ 03:29:52 #93
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63868914
Halloo
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63869563
Goeiemorgen!
compact en kleverig.
  dinsdag 9 december 2008 @ 08:19:15 #95
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63869677
JB.!

Moeest nog aan je denken gisteren. Ik zag gistermiddag een Nissan Cube rijden, in zalmroze
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63869746
Mornin'.
pi_63870390
Mogguh.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_63870597
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 08:19 schreef Elegy het volgende:
JB.!

Moeest nog aan je denken gisteren. Ik zag gistermiddag een Nissan Cube rijden, in zalmroze

[ Bericht 6% gewijzigd door JaniesBrownie op 09-12-2008 09:25:08 ]
compact en kleverig.
pi_63870747
Roze.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:26:57 #100
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63870757
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 09:19 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ga van de week wel even bij die gamezaak langs

Kluts!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')