quote:Op maandag 8 december 2008 23:19 schreef Tegan het volgende:
Owja. Ik heb vrijdag een soort van date. Maar het voelt meer als een sociale verplichting dan als date.
Maar ja, nu zou hij het verkeerde idee kunnen krijgenquote:Op maandag 8 december 2008 23:28 schreef Tegan het volgende:
Nouja. Ik ken hem al jaren, maar hij is sinds pas sinds kort een goede vriend van me aan het worden. Op gegeven moment vroeg hij me dus mee. Maar, ik kon het eigenlijk niet afslaan omdat hij allemaal al aan het plannen was en bleef doorvragen wanneer ik kon. Terwijl ik hem niet wilde afslaan, omwille van de prille vriendschap, maar ik hield het zeg maar gewoon op iets wat we ooit nog wel gaan doen. Of hij het wel als een date ziet is ook nog de vraag eigenlijk. Maar ik zou hem liever gewoon als vanouds in de kroeg zien of met een groep iets doen dan met zijn tweeën op hort. Beetje duidelijk?
Ik snap hetquote:Op maandag 8 december 2008 23:28 schreef Tegan het volgende:
Nouja. Ik ken hem al jaren, maar hij is sinds pas sinds kort een goede vriend van me aan het worden. Op gegeven moment vroeg hij me dus mee. Maar, ik kon het eigenlijk niet afslaan omdat hij allemaal al aan het plannen was en bleef doorvragen wanneer ik kon. Terwijl ik hem niet wilde afslaan, omwille van de prille vriendschap, maar ik hield het zeg maar gewoon op iets wat we ooit nog wel gaan doen. Of hij het wel als een date ziet is ook nog de vraag eigenlijk. Maar ik zou hem liever gewoon als vanouds in de kroeg zien of met een groep iets doen dan met zijn tweeën op hort. Beetje duidelijk?
Ja idd, met dat dilemma zit ik nu dus. Moet ik het gewoon vragen? En hoe doe ik dat subtiel/zonder dat het dingen verandert?quote:Op maandag 8 december 2008 23:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar ja, nu zou hij het verkeerde idee kunnen krijgen
Ik vond hem altijd wel een aardige jongen, maar hij woonde ver weg, dus ik zag hem bijna nooit. Tegenwoordig is hij dichterbij gaan wonen, dus kom ik hem steeds meer tegen in de kroeg enzo. Vanuit het feit dat mijn vrienden ook bevriend zijn met hem, kwam ik dus meer in contact met hem. En nu verwacht ik wel dat het in de komende tijd een goede vriendschap zal worden. Maar gevoelens heb ik niet/nooit gehad voor hem. Maar omdat ik hem dus niet echt goed ken, kan ik ook niet inschatten hoe hij over mij denkt ofzo. Ziet hij er meer in dan een vriendschap? Geen idee. Ik denk het eigenlijk niet, hij heeft nooit een reden gegeven, maar hij vroeg me wel mee, en hij is ook wel iemand met wie ik tegenwoordig (doordat hij me aanspreekt) steeds vaker spreek.quote:Op maandag 8 december 2008 23:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik snap het
Dan is de hamvraag hoe het komt dat er zich een vriendschap aan het ontwikkelen is. Vind je hem leuk als gesprekspartner, ouwehoerd hij leuk, voel je iets voor hem, os is het gewoon relaxed dat er iemand is waar je op terug kan vallen.
Misschien dat een antwoord daarop de date vergemakkelijkt, duidelijk naar hem kan zijn en geen scheve verwachtingen zullen volgen
alweer duidelijkquote:Op maandag 8 december 2008 23:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd wel een aardige jongen, maar hij woonde ver weg, dus ik zag hem bijna nooit. Tegenwoordig is hij dichterbij gaan wonen, dus kom ik hem steeds meer tegen in de kroeg enzo. Vanuit het feit dat mijn vrienden ook bevriend zijn met hem, kwam ik dus meer in contact met hem. En nu verwacht ik wel dat het in de komende tijd een goede vriendschap zal worden. Maar gevoelens heb ik niet/nooit gehad voor hem. Maar omdat ik hem dus niet echt goed ken, kan ik ook niet inschatten hoe hij over mij denkt ofzo. Ziet hij er meer in dan een vriendschap? Geen idee. Ik denk het eigenlijk niet, hij heeft nooit een reden gegeven, maar hij vroeg me wel mee, en hij is ook wel iemand met wie ik tegenwoordig (doordat hij me aanspreekt) steeds vaker spreek.
Hm, goed idee. Dat ga ik doen!quote:Op maandag 8 december 2008 23:57 schreef Adolecens het volgende:
dat kan toch ook op de date
voor zover ik proef ga je relaxed een biertje drinken, als vrienden onder elkaar wat drinken, leuk doen.
ideaal moment om dan te zeggen dat je het zo "fijn vind om als vrienden zo nu met elkaar om te kunnen gaan en je het wel relaxed vind om er een stapmaatje bij te hebben"
dan snapt hij het wel een beetje
ywquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:19 schreef Elegy het volgende:
JB.!
Moeest nog aan je denken gisteren. Ik zag gistermiddag een Nissan Cube rijden, in zalmroze
Ga van de week wel even bij die gamezaak langsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |