Goed planquote:Op maandag 8 december 2008 12:15 schreef Kluts het volgende:
Ik zet wel gewoon alleen maar een kerstmuts op anders.
quote:
Ik ben op zoek naar werk, en dit is de slechtste tijd van het jaar om een nieuwe baan te vinden omdat de feestdagen eraan komen.quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar werk, en dit is de slechtste tijd van het jaar om een nieuwe baan te vinden omdat de feestdagen eraan komen.Daarbij lijkt het wel of die kredietcrisis ook zijn invloed op de arbeidsmarkt heeft, want ik kan niet veel geschikte vacatures vinden. Het is gewoon irritant.
Dus als iemand nog iets leuks weet, dan hou ik me aanbevolen.
Maakt me inmiddels weinig uit, heb iig administratieve en secretariele ervaring.quote:
Je had toch net een nieuwe baanquote:Op maandag 8 december 2008 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar werk, en dit is de slechtste tijd van het jaar om een nieuwe baan te vinden omdat de feestdagen eraan komen.Daarbij lijkt het wel of die kredietcrisis ook zijn invloed op de arbeidsmarkt heeft, want ik kan niet veel geschikte vacatures vinden. Het is gewoon irritant.
Dus als iemand nog iets leuks weet, dan hou ik me aanbevolen.
Bij MLI's orgie callcenter was er nog plek toch?quote:Op maandag 8 december 2008 12:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maakt me inmiddels weinig uit, heb iig administratieve en secretariele ervaring.
Inmiddels ben ik wanhopig genoeg om een baantje bij een callcenter te zoeken.
Long story short: Daar ben ik nogal mee genaaid.quote:
Afgezien van de te gemakkelijke opmerking dat jij neuken toch wel appricieerd, is het mooi klotequote:Op maandag 8 december 2008 12:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Long story short: Daar ben ik nogal mee genaaid.
Ja nogal. Het komt ook allemaal een beetje slecht uit en allemaal tegelijk. Maar het komt wel weer goed.quote:Op maandag 8 december 2008 12:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Afgezien van de te gemakkelijke opmerking dat jij neuken toch wel appricieerd, is het mooi klote
Kan je ook niets vinden in bijvoorbeeld de banenbijlage van de Volkskrant?quote:Op maandag 8 december 2008 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja nogal. Het komt ook allemaal een beetje slecht uit en allemaal tegelijk. Maar het komt wel weer goed.
Ik baal er gewoon ff gruwelijk van, maar ik sla gewoon weer hardcore aan het solliciteren.
quote:Op maandag 8 december 2008 14:08 schreef Garisson72 het volgende:
Ach wat, werken is overrated. Ik werk in ieder geval geen seconde meer in 2008.
Foto? (van je hoofd is ook goed)quote:Op maandag 8 december 2008 12:15 schreef Kluts het volgende:
Ik zet wel gewoon een kerstmuts op anders.
Ja he? Vind ik ook al.quote:
Vakantiedagen zijn er om op te maken. Dus dat doe ik dan braaf. Met enorrume tegenzin, dat begrijp je.quote:
Maar natuurlijk!quote:Op maandag 8 december 2008 14:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vakantiedagen zijn er om op te maken. Dus dat doe ik dan braaf. Met enorrume tegenzin, dat begrijp je.
JB!quote:Op maandag 8 december 2008 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb twee weken vrij met Kerst
Ik zal aan je denken als ik op kantoor zitquote:Op maandag 8 december 2008 14:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vakantiedagen zijn er om op te maken. Dus dat doe ik dan braaf. Met enorrume tegenzin, dat begrijp je.
Same here. Laatste 2 weken vh jaar vrij.quote:Op maandag 8 december 2008 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb twee weken vrij met Kerst
Net zo saai als op mijn werk hiero.quote:
quote:
Je houdt je niet aan de rescessie regels hequote:Op maandag 8 december 2008 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg dawg, is er iets gebeurd in je stam-koffieshop?
En ik heb net 4 (!) paar schoenen gekocht. (1 paar donkergrijze pumps
een paar laarzen
en twee paar voor mn werk, eentje zelfs zonder hak
)
En een jas voor A en sokken voor allebei.
T was allemaal afgeprijsdquote:Op maandag 8 december 2008 18:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je houdt je niet aan de rescessie regels he, heb je de memo van Bos niet gehad ?
4 paar schoenen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op maandag 8 december 2008 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
T was allemaal afgeprijsdJemig dat is goed afgeprijst zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo kan je er wel 4 paar kopen ja
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
waar nog meer van dan?quote:Op maandag 8 december 2008 21:08 schreef Kluts het volgende:
Ik krijg ook weer overal de schuld van he,
dit klinkt wat luguber zo, verwoord het eens andersquote:
hoi!quote:
Opschudden kan op verschillende manierenquote:Op maandag 8 december 2008 23:10 schreef Tegan het volgende:
Ik heb volgens mij weinig opschuddende zaken te vertellen.
aahquote:Op maandag 8 december 2008 23:16 schreef Tegan het volgende:
School is stom. Morgen studeren, en als ik daar geen zin in heb, ga ik me per direct uitschrijven...
Hoezo een verplichting dan?quote:Op maandag 8 december 2008 23:19 schreef Tegan het volgende:
Owja. Ik heb vrijdag een soort van date. Maar het voelt meer als een sociale verplichting dan als date.
quote:Op maandag 8 december 2008 23:19 schreef Tegan het volgende:
Owja. Ik heb vrijdag een soort van date. Maar het voelt meer als een sociale verplichting dan als date.
Maar ja, nu zou hij het verkeerde idee kunnen krijgenquote:Op maandag 8 december 2008 23:28 schreef Tegan het volgende:
Nouja. Ik ken hem al jaren, maar hij is sinds pas sinds kort een goede vriend van me aan het worden. Op gegeven moment vroeg hij me dus mee. Maar, ik kon het eigenlijk niet afslaan omdat hij allemaal al aan het plannen was en bleef doorvragen wanneer ik kon. Terwijl ik hem niet wilde afslaan, omwille van de prille vriendschap, maar ik hield het zeg maar gewoon op iets wat we ooit nog wel gaan doen. Of hij het wel als een date ziet is ook nog de vraag eigenlijk. Maar ik zou hem liever gewoon als vanouds in de kroeg zien of met een groep iets doen dan met zijn tweeën op hort. Beetje duidelijk?
Ik snap hetquote:Op maandag 8 december 2008 23:28 schreef Tegan het volgende:
Nouja. Ik ken hem al jaren, maar hij is sinds pas sinds kort een goede vriend van me aan het worden. Op gegeven moment vroeg hij me dus mee. Maar, ik kon het eigenlijk niet afslaan omdat hij allemaal al aan het plannen was en bleef doorvragen wanneer ik kon. Terwijl ik hem niet wilde afslaan, omwille van de prille vriendschap, maar ik hield het zeg maar gewoon op iets wat we ooit nog wel gaan doen. Of hij het wel als een date ziet is ook nog de vraag eigenlijk. Maar ik zou hem liever gewoon als vanouds in de kroeg zien of met een groep iets doen dan met zijn tweeën op hort. Beetje duidelijk?
Ja idd, met dat dilemma zit ik nu dus. Moet ik het gewoon vragen? En hoe doe ik dat subtiel/zonder dat het dingen verandert?quote:Op maandag 8 december 2008 23:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar ja, nu zou hij het verkeerde idee kunnen krijgen
Ik vond hem altijd wel een aardige jongen, maar hij woonde ver weg, dus ik zag hem bijna nooit. Tegenwoordig is hij dichterbij gaan wonen, dus kom ik hem steeds meer tegen in de kroeg enzo. Vanuit het feit dat mijn vrienden ook bevriend zijn met hem, kwam ik dus meer in contact met hem. En nu verwacht ik wel dat het in de komende tijd een goede vriendschap zal worden. Maar gevoelens heb ik niet/nooit gehad voor hem. Maar omdat ik hem dus niet echt goed ken, kan ik ook niet inschatten hoe hij over mij denkt ofzo. Ziet hij er meer in dan een vriendschap? Geen idee. Ik denk het eigenlijk niet, hij heeft nooit een reden gegeven, maar hij vroeg me wel mee, en hij is ook wel iemand met wie ik tegenwoordig (doordat hij me aanspreekt) steeds vaker spreek.quote:Op maandag 8 december 2008 23:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik snap het
Dan is de hamvraag hoe het komt dat er zich een vriendschap aan het ontwikkelen is. Vind je hem leuk als gesprekspartner, ouwehoerd hij leuk, voel je iets voor hem, os is het gewoon relaxed dat er iemand is waar je op terug kan vallen.
Misschien dat een antwoord daarop de date vergemakkelijkt, duidelijk naar hem kan zijn en geen scheve verwachtingen zullen volgen
alweer duidelijkquote:Op maandag 8 december 2008 23:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd wel een aardige jongen, maar hij woonde ver weg, dus ik zag hem bijna nooit. Tegenwoordig is hij dichterbij gaan wonen, dus kom ik hem steeds meer tegen in de kroeg enzo. Vanuit het feit dat mijn vrienden ook bevriend zijn met hem, kwam ik dus meer in contact met hem. En nu verwacht ik wel dat het in de komende tijd een goede vriendschap zal worden. Maar gevoelens heb ik niet/nooit gehad voor hem. Maar omdat ik hem dus niet echt goed ken, kan ik ook niet inschatten hoe hij over mij denkt ofzo. Ziet hij er meer in dan een vriendschap? Geen idee. Ik denk het eigenlijk niet, hij heeft nooit een reden gegeven, maar hij vroeg me wel mee, en hij is ook wel iemand met wie ik tegenwoordig (doordat hij me aanspreekt) steeds vaker spreek.
Hm, goed idee. Dat ga ik doen!quote:Op maandag 8 december 2008 23:57 schreef Adolecens het volgende:
dat kan toch ook op de date
voor zover ik proef ga je relaxed een biertje drinken, als vrienden onder elkaar wat drinken, leuk doen.
ideaal moment om dan te zeggen dat je het zo "fijn vind om als vrienden zo nu met elkaar om te kunnen gaan en je het wel relaxed vind om er een stapmaatje bij te hebben"
dan snapt hij het wel een beetje
ywquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:19 schreef Elegy het volgende:
JB.!
Moeest nog aan je denken gisteren. Ik zag gistermiddag een Nissan Cube rijden, in zalmroze
Ga van de week wel even bij die gamezaak langsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |