Goed planquote:Op maandag 8 december 2008 12:15 schreef Kluts het volgende:
Ik zet wel gewoon alleen maar een kerstmuts op anders.
quote:
Ik ben op zoek naar werk, en dit is de slechtste tijd van het jaar om een nieuwe baan te vinden omdat de feestdagen eraan komen.quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar werk, en dit is de slechtste tijd van het jaar om een nieuwe baan te vinden omdat de feestdagen eraan komen.Daarbij lijkt het wel of die kredietcrisis ook zijn invloed op de arbeidsmarkt heeft, want ik kan niet veel geschikte vacatures vinden. Het is gewoon irritant.
Dus als iemand nog iets leuks weet, dan hou ik me aanbevolen.
Maakt me inmiddels weinig uit, heb iig administratieve en secretariele ervaring.quote:
Je had toch net een nieuwe baanquote:Op maandag 8 december 2008 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar werk, en dit is de slechtste tijd van het jaar om een nieuwe baan te vinden omdat de feestdagen eraan komen.Daarbij lijkt het wel of die kredietcrisis ook zijn invloed op de arbeidsmarkt heeft, want ik kan niet veel geschikte vacatures vinden. Het is gewoon irritant.
Dus als iemand nog iets leuks weet, dan hou ik me aanbevolen.
Bij MLI's orgie callcenter was er nog plek toch?quote:Op maandag 8 december 2008 12:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maakt me inmiddels weinig uit, heb iig administratieve en secretariele ervaring.
Inmiddels ben ik wanhopig genoeg om een baantje bij een callcenter te zoeken.
Long story short: Daar ben ik nogal mee genaaid.quote:
Afgezien van de te gemakkelijke opmerking dat jij neuken toch wel appricieerd, is het mooi klotequote:Op maandag 8 december 2008 12:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Long story short: Daar ben ik nogal mee genaaid.
Ja nogal. Het komt ook allemaal een beetje slecht uit en allemaal tegelijk. Maar het komt wel weer goed.quote:Op maandag 8 december 2008 12:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Afgezien van de te gemakkelijke opmerking dat jij neuken toch wel appricieerd, is het mooi klote
Kan je ook niets vinden in bijvoorbeeld de banenbijlage van de Volkskrant?quote:Op maandag 8 december 2008 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja nogal. Het komt ook allemaal een beetje slecht uit en allemaal tegelijk. Maar het komt wel weer goed.
Ik baal er gewoon ff gruwelijk van, maar ik sla gewoon weer hardcore aan het solliciteren.
quote:Op maandag 8 december 2008 14:08 schreef Garisson72 het volgende:
Ach wat, werken is overrated. Ik werk in ieder geval geen seconde meer in 2008.
Foto? (van je hoofd is ook goed)quote:Op maandag 8 december 2008 12:15 schreef Kluts het volgende:
Ik zet wel gewoon een kerstmuts op anders.
Ja he? Vind ik ook al.quote:
Vakantiedagen zijn er om op te maken. Dus dat doe ik dan braaf. Met enorrume tegenzin, dat begrijp je.quote:
Maar natuurlijk!quote:Op maandag 8 december 2008 14:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vakantiedagen zijn er om op te maken. Dus dat doe ik dan braaf. Met enorrume tegenzin, dat begrijp je.
JB!quote:Op maandag 8 december 2008 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb twee weken vrij met Kerst
Ik zal aan je denken als ik op kantoor zitquote:Op maandag 8 december 2008 14:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vakantiedagen zijn er om op te maken. Dus dat doe ik dan braaf. Met enorrume tegenzin, dat begrijp je.
Same here. Laatste 2 weken vh jaar vrij.quote:Op maandag 8 december 2008 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb twee weken vrij met Kerst
Net zo saai als op mijn werk hiero.quote:
quote:
Je houdt je niet aan de rescessie regels hequote:Op maandag 8 december 2008 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg dawg, is er iets gebeurd in je stam-koffieshop?
En ik heb net 4 (!) paar schoenen gekocht. (1 paar donkergrijze pumps
een paar laarzen
en twee paar voor mn werk, eentje zelfs zonder hak
)
En een jas voor A en sokken voor allebei.
T was allemaal afgeprijsdquote:Op maandag 8 december 2008 18:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je houdt je niet aan de rescessie regels he, heb je de memo van Bos niet gehad ?
4 paar schoenen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op maandag 8 december 2008 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
T was allemaal afgeprijsdJemig dat is goed afgeprijst zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo kan je er wel 4 paar kopen ja
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |