Foto? (van je hoofd is ook goed)quote:Op maandag 8 december 2008 12:15 schreef Kluts het volgende:
Ik zet wel gewoon een kerstmuts op anders.
Ja he? Vind ik ook al.quote:
Vakantiedagen zijn er om op te maken. Dus dat doe ik dan braaf. Met enorrume tegenzin, dat begrijp je.quote:
Maar natuurlijk!quote:Op maandag 8 december 2008 14:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vakantiedagen zijn er om op te maken. Dus dat doe ik dan braaf. Met enorrume tegenzin, dat begrijp je.
JB!quote:Op maandag 8 december 2008 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb twee weken vrij met Kerst
Ik zal aan je denken als ik op kantoor zitquote:Op maandag 8 december 2008 14:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vakantiedagen zijn er om op te maken. Dus dat doe ik dan braaf. Met enorrume tegenzin, dat begrijp je.
Same here. Laatste 2 weken vh jaar vrij.quote:Op maandag 8 december 2008 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb twee weken vrij met Kerst
Net zo saai als op mijn werk hiero.quote:
quote:
Je houdt je niet aan de rescessie regels hequote:Op maandag 8 december 2008 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg dawg, is er iets gebeurd in je stam-koffieshop?
En ik heb net 4 (!) paar schoenen gekocht. (1 paar donkergrijze pumps
een paar laarzen
en twee paar voor mn werk, eentje zelfs zonder hak
)
En een jas voor A en sokken voor allebei.
T was allemaal afgeprijsdquote:Op maandag 8 december 2008 18:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je houdt je niet aan de rescessie regels he, heb je de memo van Bos niet gehad ?
4 paar schoenen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op maandag 8 december 2008 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
T was allemaal afgeprijsdJemig dat is goed afgeprijst zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo kan je er wel 4 paar kopen ja
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |