Hee, schat, als ik bevallen was van jouw kind, en jij wil daarna geen sex meer met me, dan haal ik t wel ergens anders hoor, doen we niet zo moeilijk overquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je de rest van je leven geen sex meer wil, moet je mij erbij halen. Als je wil schelden moet je maar een familielid zover zien te krijgen.
Jij bént toch al een mini-Klutsje?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want ik wil later natuurlijk wel mini-Klutsjes.
Over 10 jaar ofzo.
Idd. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar als man toch echt ff goed over na moet denken om die mental image uit je hoofd te krijgen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je de rest van je leven geen sex meer wil, moet je mij erbij halen. Als je wil schelden moet je maar een familielid zover zien te krijgen.
Jammer, het zou wel apart zijn met jullie reputaties op Fok.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben zwanger van niemand
Dit was in het puur hypothetische geval dat ik zwanger zou zijn.
Ja, maar nog kleinere zijn vast heel schattig.quote:
Een R&P baby!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Jammer, het zou wel apart zijn met jullie reputaties op Fok.
Mn ex heeft niets gezien hoor, die zat aan mn hoofdeinde en keek netjes een andere kant op...quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar als man toch echt ff goed over na moet denken om die mental image uit je hoofd te krijgen.
Is wel een logische conclusie. Vreemdgaan omdat je man geen nageboorte uit de flamoes van z'n vrouw wil zien komen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hee, schat, als ik bevallen was van jouw kind, en jij wil daarna geen sex meer met me, dan haal ik t wel ergens anders hoor, doen we niet zo moeilijk over
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, schat, als ik bevallen was van jouw kind, en jij wil daarna geen sex meer met me, dan haal ik t wel ergens anders hoor, doen we niet zo moeilijk over
Nog meer mini? Aahwquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar nog kleinere zijn vast heel schattig.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ja hallo, spreek ik met de meneer van Milfhunter.com? Ik heb een nieuwe kandidaat voor u. Ja, ze heet Janies Brownie, dat is haar artiesten naam.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vreemdgaan omdat ie zich aanstelt bedoel jequote:Op dinsdag 9 december 2008 10:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is wel een logische conclusie. Vreemdgaan omdat je man geen nageboorte uit de flamoes van z'n vrouw wil zien komen.
God bewaar onsquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want ik wil later natuurlijk wel mini-Klutsjes.
Over 10 jaar ofzo.
Voorlopig zit ik nog niet in die positie (en wellicht blijft dat ook wel zoquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vreemdgaan omdat ie zich aanstelt bedoel je
Ik ben wel degene die de moeite heeft moeten doen.
Hij moest er alleen bij zijn dan en DAT is kennelijk al teveel
En de man is degene die jaaaaaaaaarenlang het gezeur moet aanhoren over hoe zwaar het wel niet was.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben wel degene die de moeite heeft moeten doen.
Ik zeg altijd maar zo: Je moet nooit je eigen wijf zwanger drukken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
En de man is degene die jaaaaaaaaarenlang het gezeur moet aanhoren over hoe zwaar het wel niet was.
Ik heb er nooit over gezeurdquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
En de man is degene die jaaaaaaaaarenlang het gezeur moet aanhoren over hoe zwaar het wel niet was.
Trial and error, Kluts?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: Je moet nooit je eigen wijf zwanger drukken.
En dat het allemaal de schuld is van die man.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik dacht, ik gooi er eens een leuke onliner tegenaan. Nog ontopic ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |