PB! Kerel!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klutsie, housechick !
Elegy, gamert !
JB, milf !
D_H, gozah !
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klutsie, housechick !
Elegy, gamert !
JB, milf !
D_H, gozah !
Toen ik een jaar of 8 was, zag ik een keer op school in het kader van les over voortplanting, een video te zien van een bevalling. Ik vond dat zo schokkend en barbaars, dat ik door die video alleen al tot mijn 22 ofzo altijd heb gezegd dat ik nooit kinderen wil.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zeg altijd: Het ging allemaal hartstikke soepel, zonder problemen, pijnwas da?
Anyway, het ging gemakkelijk, maar het is natuurlijk veel leuker om te vertellen wat er allemaal fout ging als iemand zwanger is, zodat je diegene die nog moet bevallen de stuipen op t lijf kunt jagen
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Dawg, foshizzle manizzle !
Belsezar, Brasilia !
sorry hoor, ik ben inderdaad weleens vergeetachtig...
Dat vragen ze wel, wil je een spiegel erbijquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 8 was, zag ik een keer op school in het kader van les over voortplanting, een video te zien van een bevalling. Ik vond dat zo schokkend en barbaars, dat ik door die video alleen al tot mijn 22 ofzo altijd heb gezegd dat ik nooit kinderen wil.Inmiddels wil ik ze wel, ooit, maar ik ben alsnog heel blij dat ik het zelf niet hoef te zien.
Dat is een bedevaartsoord geworden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg wat is er gebeurd bij je stamkoffieshop?
Adoptie dan maar kluts?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 8 was, zag ik een keer op school in het kader van les over voortplanting, een video te zien van een bevalling. Ik vond dat zo schokkend en barbaars, dat ik door die video alleen al tot mijn 22 ofzo altijd heb gezegd dat ik nooit kinderen wil.Inmiddels wil ik ze wel, ooit, maar ik ben alsnog heel blij dat ik het zelf niet hoef te zien.
Ik, als überman zijnde, zou dan ook buiten een sigaar gaan roken en wachten op het 'het is gewassen en ingepakt' signaal.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:19 schreef Kluts het volgende:
Nee, want ik wil later natuurlijk wel mini-Klutsjes.quote:
Omdat ze 250 kilo gevonden hebben, nu is het voor een jaar gesloten.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zag ik ja....
Alleen ik weet dus niet waarom
Heel verstandig. Ik wou dat ik het ook kon.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik, als überman zijnde, zou dan ook buiten een sigaar gaan roken en wachten op het 'het is gewassen en ingepakt' signaal.
Ik, als übervrouw zijnde, zou je desnoods aan je haren die kamer in sleuren zodat ik je uit kon schelden mocht het nodig zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik, als überman zijnde, zou dan ook buiten een sigaar gaan roken en wachten op het 'het is gewassen en ingepakt' signaal.
Voel me lekker, zal wel komen omdat ik komende week vrij heb.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan gebeuren
Hoe is het voor de rest?
Aha.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Omdat ze 250 kilo gevonden hebben, nu is het voor een jaar gesloten.
Ben je zwanger van Krea? Stuur maar geen kaartje dan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik, als übervrouw zijnde, zou je desnoods aan je haren die kamer in sleuren zodat ik je uit kon schelden mocht het nodig zijn.
Je hoeft niet te kijken, houd mn hand maar vast en doe je ogen dicht
Nope.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Aha.
HEb jij ook bloemen aan het hek gehangen?
Als je de rest van je leven geen sex meer wil, moet je mij erbij halen. Als je wil schelden moet je maar een familielid zover zien te krijgen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik, als übervrouw zijnde, zou je desnoods aan je haren die kamer in sleuren zodat ik je uit kon schelden mocht het nodig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |