quote:
Liefquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ga van de week wel even bij die gamezaak langs
Kluts!
Idd! Ze zal er inmiddels ook wel spuugzat van zijn, dus hoe eerder hoe beter!quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:30 schreef Elegy het volgende:
[..]Nee, nog steeds niet. Hoop dat ze opschiet, aankomend weekend heb ik een game afspraak met collega's en da's in Rotterdam. Nu kan ik wel met 180km over de A4/A5 scheuren (dat heb ik al eens getest
) maar da's niet echt praktisch. Beter dat het deze week gebeurt
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:30 schreef Elegy het volgende:
[..]Nee, nog steeds niet. Hoop dat ze opschiet, aankomend weekend heb ik een game afspraak met collega's en da's in Rotterdam. Nu kan ik wel met 180km over de A4/A5 scheuren (dat heb ik al eens getest
) maar da's niet echt praktisch. Beter dat het deze week gebeurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:
Psies, ze loopt inmiddels al bijna een week achter. maar dat schijnt vaker voor te komen bij jongetjes.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd! Ze zal er inmiddels ook wel spuugzat van zijn, dus hoe eerder hoe beter!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?Ik ga zaterdag Halo 3 spelen met collega'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
Is dat zo? Ik luister nooit zo naar dat soort praatjes over dat soort dingen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
[..]
Psies, ze loopt inmiddels al bijna een week achter. maar dat schijnt vaker voor te komen bij jongetjes.
En ze is net zo dik als dat ze hoog is
Ik kreeg alleen maar horrorverhalen te horen over hoe fout het kan gaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik luister nooit zo naar dat soort praatjes over dat soort dingen.Er is hier in Nederland maar 1 ding waar we massaal meer verstand van hebben dan voetbal, en dat is bevallen en ander baby-gerelateerde toestanden. Lijkt me zo irritant als je zwanger bent, dat je dan van iedereen van die goedbedoelde adviezen krijgt.
Maar ik zal duimen.
Toen mijn ex-schoonzusje vorig jaar beviel ben ik tot ze ging bevallen bij haar geweest. Dat vond ik al pretty eng, maar toen de volgende ochtend bij de koffie het inknippen uitgebreid besproken werd, was ik er helemaal uit dat ik de komende jaren toch zeker nog geen kinderen ga krijgen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen maar horrorverhalen te horen over hoe fout het kan gaan
Daar zit je dan ook niet echt op te wachten
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen mijn ex-schoonzusje vorig jaar beviel ben ik tot ze ging bevallen bij haar geweest. Dat vond ik al pretty eng, maar toen de volgende ochtend bij de koffie het inknippen uitgebreid besproken werd, was ik er helemaal uit dat ik de komende jaren toch zeker nog geen kinderen ga krijgen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen mijn ex-schoonzusje vorig jaar beviel ben ik tot ze ging bevallen bij haar geweest. Dat vond ik al pretty eng, maar toen de volgende ochtend bij de koffie het inknippen uitgebreid besproken werd, was ik er helemaal uit dat ik de komende jaren toch zeker nog geen kinderen ga krijgen.
Klutsie, housechick !quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klutsie, housechick !
Elegy, gamert !
JB, milf !
D_H, gozah !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |