Ik ben toch een open boek, kan die voorspelbaarheid er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het mag altijd, maar op deze manier wordt het wel voorspelbaar natuurlijk.
Q.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat ben je weer heerlijk negatief. Geniet er van dat je binnen zit!
Ik heb er net van mogen genietenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat ben je weer heerlijk negatief. Geniet er van dat je binnen zit!
Jij en een trui ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:58 schreef Kluts het volgende:
Ik heb gewoon zelfs een soort van trui aangedaan, zo koud had ik het.
Teveel vodka zekerquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Russen die in de aarde boren.
[..]
Hij heeft die ideeën in het hoofd van de man gezet, dus hij had er best wat anders van kunnen maken
Nou ja, een sort of coltruitje wat dan wel strak zit. That's about as trui as it gets bij mij.quote:
Het was ook nog eens een zuiplap.quote:
Strakke truitjes, tieten, zucht….quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, een sort of coltruitje wat dan wel strak zit. That's about as trui as it gets bij mij.
verder lerenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is niet erg.
Tijd voor leuke dingen
Beetje jammer dit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:03 schreef Kluts het volgende:
Nou ja, een sort of coltruitje wat dan wel strak zit. That's about as trui as it gets bij mij.
Ik heb het hartstikke koud!quote:
Harde tepels koud?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het hartstikke koud!
En daarbij, ik hoorde laatst nog van een man dat coltruitjes niet perse niet sexy zijn, mits de tieten er maar goed in uitkomen.
Elegy's mening telt niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:10 schreef Kluts het volgende:
ik hoorde laatst nog van een man dat coltruitjes niet perse niet sexy zijn.
Fixed.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Krea's mening telt niet.
@JB: het is een levenszoektocht.
Beaamt datquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het hartstikke koud!
En daarbij, ik hoorde laatst nog van een man dat coltruitjes niet perse niet sexy zijn, mits de tieten er maar goed in uitkomen.
Van Elegy zou ik het dan ook niet aannemen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Elegy's mening telt niet.
@JB: het is een levenszoektocht.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
De sex straalt er vanaf idd.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |