abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 december 2008 @ 12:10:06 #1
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63820926
Ik had gister een verhaal van een vriend gehoord dat de Russen een gaat in de aarde boorde. Die Russen waren ergens midden in de aarde en toen hadden ze daar microfoons geplaatst. Ze hoorde op dat moment allemaal mensen schreeuwen. Eerst dachten ze dat het van een eigen materiaal afkwam maar het waren wel duizenden mensen die ze hoorden. Toen dachten de Russen dat ze de hel gevonden hadden.

Naja ik geloof er niet echt in maar het klinkt wel interresant. Zijn er misschien mensen hier op het forum die hier meer vanaf weten, of zijn hier geschriften over.

Het klintk voor mij als een broodje aap verhaal.
A little knowledge is a dangerous thing.
  zondag 7 december 2008 @ 12:33:35 #2
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_63821311
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_63821315
Ik geloof er wel in.
Als je op het srand ene kuil graaft (echt meer dan een meter) dan horo je ook wel een sruis. Meestal zeg men dan ja dat is de zee, maar het is eigenlijk de hel.
gr gr
  zondag 7 december 2008 @ 12:38:40 #4
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_63821407
Verhaal klopt, maar is al zóóó oud. In 1923 zijn de eerste experimenten al gestart, in het Siberische poolgebied, om af te dalen naar het middelpunt van de aarde. Dat is toen niet gelukt omdat de toenmalige techniek het niet toeliet om heel diep en groot te boren. Wel zijn er toen bij toeval een aantal olievelden ontdekt.
In 1958 is het experiment weer opgepakt door de Russen, en ditmaal hadden ze meer succes. Na meer dan anderhalf jaar (!) boorwerk is er een lichtmetalen capsule met daarin drie man en opname-apparatuur naar beneden gegaan. Flink diep, waarschijnlijk een kilometer of tweehonderd. Toen de capsule weer naar boven werd getakeld, bleken alle inzittenden buiten bewustzijn. Op een na zijn ze allemaal binnen het uur gestorven. Die ene is in allerijl naar het noodhospitaal gebracht, waar hij drie dagen aaneen heeft liggen ijlen over onderaardse werelden en mensen met drakekoppen en grote vuren die heter en giftiger waren dan de zon.
Op dag vier is de man aan hevige koortsen bezweken.

Men heeft het opname-apparaat naar een ruimtewetenschappelijk instituut gestuurd. Daar vond men, naast een hoop dode ruis en de stemmen van de capsule-inzittenden, na drie uur het geluid van wat een wetenschapper tamelijk plastisch omschreef als "een kudde wolven op klompen, een ondermenselijke fabriekshal waar het gehamer en geratel maar nauwelijks overstemd wordt door een aanhoudend jammerend gehuil."

Ik weet nog steeds niet wat ik van dit verhaal moet denken maar volgens mij houdt "men" een heel groot en belangrijk geheim voor ons verborgen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_63821419
quote:
Op zondag 7 december 2008 12:10 schreef -SG- het volgende:
Ik had gister een verhaal van een vriend gehoord dat de Russen een gaat in de aarde boorde. Die Russen waren ergens midden in de aarde en toen hadden ze daar microfoons geplaatst. Ze hoorde op dat moment allemaal mensen schreeuwen. Eerst dachten ze dat het van een eigen materiaal afkwam maar het waren wel duizenden mensen die ze hoorden. Toen dachten de Russen dat ze de hel gevonden hadden.

Naja ik geloof er niet echt in maar het klinkt wel interresant. Zijn er misschien mensen hier op het forum die hier meer vanaf weten, of zijn hier geschriften over.

Het klintk voor mij als een broodje aap verhaal.
Russen drinken nogal veel en nogal sterk spul ook.

Dat "midden van de Aarde" bleek 14,5 kilometer diep te zitten volgens een link hierboven. Nou lijkt me het sterk dat er 14,5 kilometer diep geboord is, want de diepste boring is ongeveer 12 kilometer diep, maar goed.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_63821646
Er was al eens een topic met dit verhaal.....
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  zondag 7 december 2008 @ 12:51:44 #7
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_63821684
Oude Hoax - Andere variant is ergens in de US dacht ik.

Bijbelcrap
  zondag 7 december 2008 @ 12:54:29 #8
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_63821731
Overigens hoef je in Siberië niet te boren om de hel te vinden
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  zondag 7 december 2008 @ 15:56:11 #9
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_63825517
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zondag 7 december 2008 @ 17:54:45 #10
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_63828579
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 8 december 2008 @ 00:12:17 #11
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_63839572
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  maandag 8 december 2008 @ 01:44:25 #12
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63841207
Hier is het gat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  maandag 8 december 2008 @ 16:02:45 #13
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_63853573
Die stemmen die ze hoorden waren gewoon van onze 'Hollow Earth' broeders..

http://www.ourhollowearth.com/
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_63855156
Broodje Aap!

Was al heel lang bekend overigens
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:04:03 #15
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63873211
Terugvindinferno
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 9 december 2008 @ 12:28:20 #16
8372 Bastard
Persona non grata
pi_63875344
quote:
Op maandag 8 december 2008 16:02 schreef AartBakkebaard het volgende:
Die stemmen die ze hoorden waren gewoon van onze 'Hollow Earth' broeders..
[ afbeelding ]

http://www.ourhollowearth.com/
The truth was in here.
  FOK!fossiel dinsdag 9 december 2008 @ 13:09:41 #17
8443 cptmarco
it's captain...
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:40:51 #18
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_63877273
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:09 schreef cptmarco het volgende:
er waren ook ooit geluidsopnames van deze hel...
http://www.amightywind.com/hell/aboutsounds.htm
lol van http://forums.hababam.nl/archive/index.php/t-558-p-2.html :
quote:
Als jullie goed luisteren horen jullie rond de 21 sec. "ALLAH"

Als ik het echt goed heb hoor je heel vaag Allah u Akbar. Maar ik kan het ook mis hebben. Je hoort echt wel Allah

Allah bizi kötü seylerden korusun
the plot thickens!
pi_63879473
Ja hoor, de Russen hebben de hel ontdekt. Als je diep genoeg graaft kun je er gewoon binnenvallen. De gedoemde zielen zitten daar een beetje onder de grond te kermen en als je er een microfoon bijhoudt kun je ze horen.....

Zijn er nu werkelijk mensen die geloven dat dit verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn?
  FOK!fossiel dinsdag 9 december 2008 @ 15:06:07 #20
8443 cptmarco
it's captain...
pi_63879534
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:03 schreef Prst_ het volgende:
Zijn er nu werkelijk mensen die geloven dat dit verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn?
totdat het tegendeel bewezen is...
  dinsdag 9 december 2008 @ 15:09:49 #21
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_63879629
Wat een onzin, HOAX is allang bekend
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  dinsdag 16 december 2008 @ 10:12:46 #22
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64050944
Het zou toch wat zijn. Dan hoef je helemaal niet bang meer te zijn om naar de hel te gaan, als je maar hard genoeg schreeuwt komen de Russen je toch wel bevrijden
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64173171
Ik zou maar ophouden met bagatelliseren want straks komt Allah samen met de Snorkels onder het midden van de holle aarde vandaan om in vliegende schotels het luchtruim van onze planeet Aarde over te nemen.
pi_64180779
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:03 schreef Prst_ het volgende:

lol
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
pi_64202962
quote:

hier het bewijs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')