Aangezien je "Hem" met "Hij" aanduidt geeft al aan dat "Hij" een man is.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
God overstijgt het menselijk onderscheid over het menselijke vaderschap en moederschap. God is geen man en geen vrouw; Hij is God.
Dus hij heeft een zwak voor de mannelijke en vrouwelijke charmes.
je hebt ook in Truth zitten meelezen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maak ik me toch al niet, als dan kies ik wel zelf en ga ik richting middelpunt van de aarde.
Lekker warm.
Ik ben 'm best dankbaar voor de vrouw. Maar had hij niet wat beters kunnen verzinnen dan de belasting?quote:Hij mag dat he, het is uit hem ontstaan, hij heeft de man en de vrouw gemaakt.
Ik vond HET wel erg dierlijk overkomen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Aangezien je "Hem" met "Hij" aanduidt geeft al aan dat "Hij" een man is.
god, dog, dawg. Oh wacht.
Uhh nee, wat stond daar? Linkje?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
je hebt ook in Truth zitten meelezen?
Dat is niet zijn schuld, daar mag je "de man" de schuld van geven, die hadden vroeger alles voor het zeggen.quote:Ik ben 'm best dankbaar voor de vrouw. Maar had hij niet wat beters kunnen verzinnen dan de belasting?
Russen die in de aarde boren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh nee, wat stond daar? Linkje?
Hij heeft die ideeën in het hoofd van de man gezet, dus hij had er best wat anders van kunnen makenquote:Dat is niet zijn schuld, daar mag je "de man" de schuld van geven, die hadden vroeger alles voor het zeggen.
Slimmerikken.
Je hebt er toch twee?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:30 schreef Kluts het volgende:
Nou, ik hou het wel gewoon bij 1 walletje.
Ik heb wel 2 tieten, maar walletjes, nee, die heb ik niet.quote:
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb wel 2 tieten, maar walletjes, nee, die heb ik niet.
Hoax!quote:
quote:
Ziedaar:quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Riep iemand tieten ?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:41 schreef Kluts het volgende:
Mijn tieten!
Altijdquote:
Nou mij geen woorden in de mond gaan leggen, he.quote:
Chocolade dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou mij geen woorden in de mond gaan leggen, he.
Ik kan hier natuurlijk iets vrijdagmiddagachtigiets gaan typen, maar nee...quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou mij geen woorden in de mond gaan leggen, he.
Het mag altijd, maar op deze manier wordt het wel voorspelbaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kan hier natuurlijk iets vrijdagmiddagachtigiets gaan typen, maar nee...
Wat ben je weer heerlijk negatief. Geniet er van dat je binnen zit!quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:56 schreef mrbox het volgende:
Goede middag, zo wat een tering weer buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |