iGodquote:
nieuwe sig!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:28 schreef Kluts het volgende:
It's not God I dislike, it's the fanclub I hate.
Toen ik het jaren geleden ooit vond, heb ik me er op een stonede avond wel mee vermaakt eigenlijk.quote:
Ik zal het vanavond eens doorspittenquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik het jaren geleden ooit vond, heb ik me er op een stonede avond wel mee vermaakt eigenlijk.
nee hoor, al gaven ze geld toequote:Op dinsdag 9 december 2008 11:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan ben ik vast de uitzondering die de regel bevestigt.
Die kans zit er wel dik in ja.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga er maar gewoon vanuit dat ook God voor vrouwelijke charmes bezwijkt.
Uitgerekend jij zou moeten weten: Wie het kleine niet eert...quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:50 schreef Kluts het volgende:
Nog meer tijd om Oud en Nieuw te vieren!![]()
![]()
'31-12-2008 duurt extra lang'
Wel 1 seconde.
Durf je wel tegen zo'n klein meisje!quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:00 schreef Elegy het volgende:
[..]
Uitgerekend jij zou meten weten: Wie het kleine niet eert...
Jawel hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Durf je wel tegen zo'n klein meisje!
Ik whoop toch je ass, met mijn leunstoel-ninja-skills.quote:
Begin maar vast met huilen dan, want ik pwn je kont. Easy as thatquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik whoop toch je ass, met mijn leunstoel-ninja-skills.
quote:
Ik mag dan wel een vrouw zijn, maar huilen doe ik zo goed als niet aan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Begin maar vast met huilen dan, want ik pwn je kont. Easy as that
Wen er maar aan als je tegen mij gaat gamen. Want ik maak je gegarandeerd in.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een vrouw zijn, maar huilen doe ik zo goed als niet aan.
God overstijgt het menselijk onderscheid over het menselijke vaderschap en moederschap. God is geen man en geen vrouw; Hij is God.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga er maar gewoon vanuit dat ook God voor vrouwelijke charmes bezwijkt.
Heb je een paar dagen ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:15 schreef kwaakvaak het volgende:
Wat moet je met al het geld van de wereld, als je niemand hebt om het mee te delen?![]()
Impliceer je hier nou dat jij je geen enkele zorgen hoeft te maken?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
God overstijgt het menselijk onderscheid over het menselijke vaderschap en moederschap. God is geen man en geen vrouw; Hij is God.
Dus hij heeft een zwak voor de mannelijke en vrouwelijke charmes.
Hij eet gewoon van 2 walletjes, de vuigerd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
God overstijgt het menselijk onderscheid over het menselijke vaderschap en moederschap. God is geen man en geen vrouw; Hij is God.
Dus hij heeft een zwak voor de mannelijke en vrouwelijke charmes.
Maak ik me toch al niet, als dan kies ik wel zelf en ga ik richting middelpunt van de aarde.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Impliceer je hier nou dat jij je geen enkele zorgen hoeft te maken?
Hij mag dat he, het is uit hem ontstaan, hij heeft de man en de vrouw gemaakt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij eet gewoon van 2 walletjes, de vuigerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |